Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Huette's verloofde
Moderator: moderatorteam
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Huette's verloofde
Ik wilde de clubmatch in mijn agenda zetten, maar zie dat de DVIN ook een clubmatch heeft. Maar die is in Hoogeveen. En die van jullie in Houten. Hm, lastig.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Goed planRami schreef:Die 16e komt wel goed uit. Ben dan in ieder geval in NL (want de 15e een reunie met oud-klasgenoten).Bas Rouge schreef:Zeker leuk! Hoop dat het je lukt te schuiven met je program. Laat even weten of het lukt, dan kijk ik naar je uit.Rami schreef:Ja, dat is zeker wat! Alleen... ik ben dat weekend weer in Frankrijk. Klusweekend. (Nou ja, ik doe de soep en broodjesBas Rouge schreef:
8 juli, volgend weekend houden we een Beaucerondoedag in Bemmel bij Nijmegen. Daar zullen circa 25 beaucerons aanwezig zijn om aan een diversiteit aan workshops mee te doen. http://beauceron.nl/activiteiten/beauceron-doedag/
Is dat wat?).
Ga kijken of ik wat kan schuiven. Zou leuk zijn. Jammer om te missen.
16 september is onze clubmatch, in Houten. Info staat ook op de site www.beauceron.nl
Ik ga www.beauceron.nl maar eens volgen.
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Huetje is niet vies van sjansen met de herenLysette schreef:Wat een leuke meneer! Hij ziet er inderdaad heel beheerst en lief uit maar toch ook wel een beetje stoer. Volgens mij ziet Huette het ook wel zitten
Tsja, dat is keuzes maken, keuzes maken moosjemoosje schreef:Ik wilde de clubmatch in mijn agenda zetten, maar zie dat de DVIN ook een clubmatch heeft. Maar die is in Hoogeveen. En die van jullie in Houten. Hm, lastig.
- Jeffy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Leuke man hoor! Ik ben benieuwd 
-
Sijtje
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Zucht.....wat zijn ze toch mooi
Wij volgen jullie op de voet
Moge je hart voor honden vol liefde en je oordeel vol wijsheid zijn
- Ingding
- Zeer actief
Wat een prachtige combinatie!
Ooit....
Ooit....
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
vriendlief is verliefd (ik ook hoor!). 
De uitstraling van de reu is echt prachtig en Huette is sowieso al zo'n lekker ding
ik liet hem dit topic zien en hij zei gelijk 'daar wil ik wel een reutje van' even vergetend dat er hier eind van het jaar eerst al een Cardigan frummeltje rond gaat lopen
Maar dat er hier (ooit) een beauceron rond gaat lopen is inmiddels voor 1000% zeker
De uitstraling van de reu is echt prachtig en Huette is sowieso al zo'n lekker ding
ik liet hem dit topic zien en hij zei gelijk 'daar wil ik wel een reutje van' even vergetend dat er hier eind van het jaar eerst al een Cardigan frummeltje rond gaat lopen
Maar dat er hier (ooit) een beauceron rond gaat lopen is inmiddels voor 1000% zeker

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Sijtje schreef:Zucht.....wat zijn ze toch mooi![]()
![]()
Ingding schreef:Wat een prachtige combinatie!
Ooit....
Dank alledrie voor de complimentenShibby schreef:vriendlief is verliefd (ik ook hoor!).
ik liet hem dit topic zien en hij zei gelijk 'daar wil ik wel een reutje van' even vergetend dat er hier eind van het jaar eerst al een Cardigan frummeltje rond gaat lopen![]()
En Shibby, een Cardigan is ook enig en de combinatie Cardigans en Beaucerons zie je in Frankrijk geregeld maar ook in Scandinavie. Die twee rassen passen dus wel bij elkaar