Ga gewoon gezellig mee, wordt vast leukMariskaB schreef:Ik zit er sterk over te denken.... mooi dichtbij..... en omdat ik de DoeDag niet kon.....
Mijn kaartje is ook al binnen
Moderator: moderatorteam
Ga gewoon gezellig mee, wordt vast leukMariskaB schreef:Ik zit er sterk over te denken.... mooi dichtbij..... en omdat ik de DoeDag niet kon.....
Ok leuk! Zie je dan misschien!MariskaB schreef:Ja heb een kaartje besteld
Jazeker! Hij is veel veranderd sinds dan hoorMariskaB schreef:Jaheb er zin in!
Ben ik nou gek, heb toch eens met Terre gewandeld??
Edit: niet gek idd, klopt vorig jaar..
Idd, hij is groot geworden en mooi...Terre schreef:Jazeker! Hij is veel veranderd sinds dan hoor
Ik heb gehoord dat als je mee doet aan workshops je dan het inentingsboekje mee moet voor controle, dus denk daar wel even aan.MariskaB schreef:Ik zie ook staan workshops, workshops inzake de band met je hond, shows, een wedstrijd.. superhond.. nou ja uiteraard wint Kay
High tea met je hond hahaha!
Vind het allemaal erg leuk klinken en ben heel benieuwd, voor mij is het vrij dichtbij.. en dan vind ik .. wat was ik kwijt 12,5 + servicekosten ... vind ik dan wel meevallen. Hoop ik wel dat het bij de workshops dan ook mogelijk is om mee te doen en niet dat je voor alles wat je dan wilt doen daar ook weer bij moet betalen..
Vond het dan wel vaag van dat eten en drinken... want je mag zelfs geen drinken voor de hond meenemen en ik begreep er nou niet helemaal uit dat het drinken wat je daar kunt krijgen voor je hond gratis was... Maar daar ga ik wel van uit eigenlijk, want anders wordt het wel duur met je eigen eten/drinken er dan ook bij..
Nou ja en eten dat doet Kay thuis wel weer.. ga wel kijken bij dat tapas eten, maar ga Kay niet allemaal dingen daar laten eten...
Kan ik het 's avonds weer allemaal opruimen
Hoe dan ook...heb dus gewoon er nu al echt zin in!
Ja neem entingsboekje mee, die zijn als het goed is nog bij, want in september zijn we naar Engeland geweest een weekend en toen heeft Kay in het asiel gezeten...Terre schreef: Ik heb gehoord dat als je mee doet aan workshops je dan het inentingsboekje mee moet voor controle, dus denk daar wel even aan.
Oh en geen drinken mee mogen? Dacht het wel hoor, ze kunnen me de pot op
Mijn hond krijgt gewoon mijn water, niet uit zo'n gezamelijke drinkbak, vindt het wel best met ze hoor
Toch ging het goed he, tussen Kay en Terre de vorige keer.
En is goed, roep dan ook even, anders heb je dikke kans dat ik je alsnog niet zie staan haha!!
Dat je geen eigen consumpties mee mag nemen, dat vind ik niet vreemd. Dat is op de meeste festivals zo. Het zou toch vreemd zijn als iedereen de eigen broodtrommel meenam naar zo'n festival._Martine_ schreef:Dat er geen eigen consumpties zijn toegestaan, vind ik wel stom, ja. Datgene wat zij aanbieden, heeft dan ook de hoofdprijs natuurlijk.
http://9292.nl/reisadvies/station-zwoll ... 09-22T0954MariskaB schreef:Fusion of Dance was daar ook, volgens mij is de bus iets van een kwartiertje ongeveer rijden vanaf het station, op de site staat het volgende:
Kom je met openbaar vervoer?
Dan kun je vanaf NS-station Zwolle de bussen 166, 167, 666 en 667 nemen. Uitstappen bij de bushalte De Marslanden. Vanaf daar is het ongeveer 6 minuten lopen.
Wellicht is er op deze manier via routeplanner uit te rekenen hoe lang de bus er ong over doet?
Ok maar moet het hem wel geven dat ik het heel knap vindt dat hij berners eruit 'ruikt' haha! Nou dan houden we het gewoon bij zwaaienMariskaB schreef:Ja neem entingsboekje mee, die zijn als het goed is nog bij, want in september zijn we naar Engeland geweest een weekend en toen heeft Kay in het asiel gezeten...Terre schreef: Ik heb gehoord dat als je mee doet aan workshops je dan het inentingsboekje mee moet voor controle, dus denk daar wel even aan.
Mijn hond krijgt gewoon mijn water, niet uit zo'n gezamelijke drinkbak, vindt het wel best met ze hoor
En is goed, roep dan ook even, anders heb je dikke kans dat ik je alsnog niet zie staan haha!!
Kay is in de loop der tijd wel stukken feller geworden op Berner Sennens. Als tegenwoordig de lucht z'n neusgat in komt, gaat meneer al door het lint, zelfs achter in de tuin en dan kan die hond nog 100 meter verderop wezen en niet eens in zijn zicht![]()
Dat je geen eigen consumpties mee mag nemen, dat vind ik niet vreemd. Dat is op de meeste festivals zo. Het zou toch vreemd zijn als iedereen de eigen broodtrommel meenam naar zo'n festival._Martine_ schreef:Dat er geen eigen consumpties zijn toegestaan, vind ik wel stom, ja. Datgene wat zij aanbieden, heeft dan ook de hoofdprijs natuurlijk.
En ja drankjes en eten op festivals is wat duurder dan thuis... dat weet je... oftewel... zorg dat je thuis al gegeten hebtdan bespaart je dat al geld!
Maar dat je geen eigen water voor je hond mee mag nemen, of hapjes voor je hond: dat vind ik wel vreemd.
Ten eerste idd al die honden die uit 1 bak drinken ... ten tweede met hapjes: tsja, mijn hond is dan simpel, die krijgt 's morgens en 's avonds thuis drinken en krijgt verder ook nooit wat tussendoor, dus nu ook niet. Maar kan dus blijkbaar nu ook geen koekjes meegaan nemen om hem af te leiden, mocht dat nodig zijn. Terwijl Kay niet alle koekjes lust, dus als ze er daar mee aankomen: 99% kans dat hij het uittuft... En had dus best een zakje met kipfiletstukjes voor hem mee willen nemen als afleiding....
Super harstikke bedanktAyronna schreef:http://9292.nl/reisadvies/station-zwoll ... 09-22T0954MariskaB schreef:Fusion of Dance was daar ook, volgens mij is de bus iets van een kwartiertje ongeveer rijden vanaf het station, op de site staat het volgende:
Kom je met openbaar vervoer?
Dan kun je vanaf NS-station Zwolle de bussen 166, 167, 666 en 667 nemen. Uitstappen bij de bushalte De Marslanden. Vanaf daar is het ongeveer 6 minuten lopen.
Wellicht is er op deze manier via routeplanner uit te rekenen hoe lang de bus er ong over doet?
Willen ze dan werkelijk waar je tas gaan controleren? Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar als ik kan neem ik gewoon mijn eigen eten, drinken en ook voor m'n hond mee!Terre schreef:Ok maar moet het hem wel geven dat ik het heel knap vindt dat hij berners eruit 'ruikt' haha! Nou dan houden we het gewoon bij zwaaienMariskaB schreef:Ja neem entingsboekje mee, die zijn als het goed is nog bij, want in september zijn we naar Engeland geweest een weekend en toen heeft Kay in het asiel gezeten...Terre schreef: Ik heb gehoord dat als je mee doet aan workshops je dan het inentingsboekje mee moet voor controle, dus denk daar wel even aan.
Kay is in de loop der tijd wel stukken feller geworden op Berner Sennens. Als tegenwoordig de lucht z'n neusgat in komt, gaat meneer al door het lint, zelfs achter in de tuin en dan kan die hond nog 100 meter verderop wezen en niet eens in zijn zicht![]()
En ja drankjes en eten op festivals is wat duurder dan thuis... dat weet je... oftewel... zorg dat je thuis al gegeten hebtdan bespaart je dat al geld!
Maar dat je geen eigen water voor je hond mee mag nemen, of hapjes voor je hond: dat vind ik wel vreemd.
Ten eerste idd al die honden die uit 1 bak drinken ... ten tweede met hapjes: tsja, mijn hond is dan simpel, die krijgt 's morgens en 's avonds thuis drinken en krijgt verder ook nooit wat tussendoor, dus nu ook niet. Maar kan dus blijkbaar nu ook geen koekjes meegaan nemen om hem af te leiden, mocht dat nodig zijn. Terwijl Kay niet alle koekjes lust, dus als ze er daar mee aankomen: 99% kans dat hij het uittuft... En had dus best een zakje met kipfiletstukjes voor hem mee willen nemen als afleiding....![]()
En ja mijn hond gaat ook niets eten of drinken van hun. Neem zelf wat mee hoor. Ze kunnen het me niet verbieden
PreciesDebbieZ schreef:Ik zie in de huisregels alleen staan: geen eigen eten en drinken. En ik lees dat voornamelijk als menseneten en drinken en dat is vrij normaal voor een festival. Ik neem gewoon eigen water mee voor de honden.
Dit staat op de site:DebbieZ schreef:Ik zie in de huisregels alleen staan: geen eigen eten en drinken. En ik lees dat voornamelijk als menseneten en drinken en dat is vrij normaal voor een festival. Ik neem gewoon eigen water mee voor de honden.