Ik heb hem net gekeken en vond het een mooie film! Waarvoor dank
Maar als je Rintintin gaat kijken wil je een Herder en als je Eight Below gaat kijken, wil je een Husky of Malamute, dus ik zou er niet zoveel waarde aan hechten
Moderator: moderatorteam

Ja.dat idee heb ik ook.Ikke93 schreef:In dit topic valt t nog mee, maar als je in de andere topics kijkt (broodfok o.a.) snap ik heel goed dat ze er mee stopt.. Ik heb ook wel het idee dat die discussie uit de hand aan het lopen is..
Het heeft ook een voordeel hoor. Hier kun je iemand zonder mis te verstane woorden vertellen wat je er van vindt en hoef je niet op eieren te lopen. Ik vind het fijn dat je direct kunt zijn en dat niet bij het minste of geringste een slot volgt. Het mooie is namelijk dat je aan de andere kant anderen ook kunt vertellen dat ze zich als een hork gedragen, zonder dat daar modjes aan te pas hoeven te komenIkke93 schreef:Ingrid ik ben het helemaal met je eens! Ik zat ook al op het hamster en konijnenforum.. Daar gaat het een stuk 'milder' en als iets uit de hand dreigt te lopen komt er al gauw een slotje op, soms te gauw, maar liever te gauw dan dit.. Het is net alsof mensen het leuk vinden om anderen te vernederen. En het is ook heel duidelijk te merken wie hier de 'gebeten honden' zijn. Als ze ook maar iets zeggen vliegt iedereen er op af..
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteNatuurlijk mag je je eigen mening geven en direct zijn,maar dat kan hopelijk wel op een fatsoenlijke,nette manier en daar ontbreekt het weleens aan.luna2906 schreef:Het heeft ook een voordeel hoor. Hier kun je iemand zonder mis te verstane woorden vertellen wat je er van vindt en hoef je niet op eieren te lopen. Ik vind het fijn dat je direct kunt zijn en dat niet bij het minste of geringste een slot volgt. Het mooie is namelijk dat je aan de andere kant anderen ook kunt vertellen dat ze zich als een hork gedragen, zonder dat daar modjes aan te pas hoeven te komenIkke93 schreef:Ingrid ik ben het helemaal met je eens! Ik zat ook al op het hamster en konijnenforum.. Daar gaat het een stuk 'milder' en als iets uit de hand dreigt te lopen komt er al gauw een slotje op, soms te gauw, maar liever te gauw dan dit.. Het is net alsof mensen het leuk vinden om anderen te vernederen. En het is ook heel duidelijk te merken wie hier de 'gebeten honden' zijn. Als ze ook maar iets zeggen vliegt iedereen er op af..
Snap ik, maar hoeft niet. Het is maar internet en je hoeft niet te reageren op wat je niet aanstaat. Lees vooral niet over alle goedbedoelde berichten heen, want er wordt ontzettend meegeleefd en meegedacht en er is een enorme bult kennis aanwezig. Doe daar je voordeel mee en leg de rest naast je neer.ingrid schreef:Ja.dat idee heb ik ook.Ikke93 schreef:In dit topic valt t nog mee, maar als je in de andere topics kijkt (broodfok o.a.) snap ik heel goed dat ze er mee stopt.. Ik heb ook wel het idee dat die discussie uit de hand aan het lopen is..
Bij sommige topics vind ik ook dat men alles behalve beleefd blijft en dat men soms wel heel fel uit de hoek komt.
Ik ben ook nog maar pas op dit forum, trouwens mijn eerste forum en het schrikt mij af.
Dat was toch geen discussie gericht naar haar maar gewoon een discussie wat per toeval begonnen is?Ikke93 schreef:In dit topic valt t nog mee, maar als je in de andere topics kijkt (broodfok o.a.) snap ik heel goed dat ze er mee stopt.. Ik heb ook wel het idee dat die discussie uit de hand aan het lopen is..

kipo schreef:Snap ik, maar hoeft niet. Het is maar internet en je hoeft niet te reageren op wat je niet aanstaat. Lees vooral niet over alle goedbedoelde berichten heen, want er wordt ontzettend meegeleefd en meegedacht en er is een enorme bult kennis aanwezig. Doe daar je voordeel mee en leg de rest naast je neer.ingrid schreef:Ja.dat idee heb ik ook.Ikke93 schreef:In dit topic valt t nog mee, maar als je in de andere topics kijkt (broodfok o.a.) snap ik heel goed dat ze er mee stopt.. Ik heb ook wel het idee dat die discussie uit de hand aan het lopen is..
Bij sommige topics vind ik ook dat men alles behalve beleefd blijft en dat men soms wel heel fel uit de hoek komt.
Ik ben ook nog maar pas op dit forum, trouwens mijn eerste forum en het schrikt mij af.

Tussen enkel duidelijk en direct communiceren & schelden en onderuit halen zit ook nog een stukje natuurlijkJion schreef:Ik blijf het ook jammer vinden dat mensen duidelijk en direct communiceren blijven verwarren met schelden en een ander onderuit halen. Het komt de discussies ook niet bepaald ten goede.
Dat is waar. Of de heerlijke dooddoener op commentaar van relatief nieuwe leden: als je het hier niet leuk vindt, ga je toch lekker ergens anders heen?Jion schreef:Vind ik ook hoor. Maar ik lees vaker dat dat rammen (om het rammen) weer wordt goedgepraat door te zeggen dat het hier geen Libelle-forum is en blabladiebla.luna2906 schreef:Tussen enkel duidelijk en direct communiceren & schelden en onderuit halen zit ook nog een stukje natuurlijkJion schreef:Ik blijf het ook jammer vinden dat mensen duidelijk en direct communiceren blijven verwarren met schelden en een ander onderuit halen. Het komt de discussies ook niet bepaald ten goede.Ik vind het niet erg dat je hier af en toe eens een flinke por mag geven, zolang het bij af en toe blijft en het geen rammen wordt.
Vandaar.
Ja,dat vond ik ook.Ben alleen bang dat ze door het gedoe hier nu is afgehaakt en daarom misschien niet voor die leuke herplaatser gaat. Dat zou toch wel heel jammer zijn.Jion schreef:Inderdaad.Paisley schreef:Ik snap ook niet dat zoveel mensen vallen over de voorkeur voor uiteenlopende rassen.
Ik heb zelf ook tussen uiteenlopende rassen getwijfeld en uiteindelijk zijn het allemaal vooral HONDEN. Een ras is voornamelijk het uiterlijk en achtergrond, het karakter moet je nog maar zien wat t wordt (bij een pup).
Ik denk dat ik ook aan heel uiteenlopende rassen een prima huisdier had kunnen hebben.
Als je het mij vraagt, zitten er gewoon teveel mensen op het forum die bakken tijd teveel hebben en Mellowcake'je zien als een prima tijdverdrijf om hun saaie dag op te leuken.Op die zelfde manier wordt Pak De Bal ook iedere keer weer aangepakt.
Als je een interessante, leuke en dynamische dag heb, dan heb je er toch helemaal geen zin in om een anoniem persoon oorvijgen te geven op een forum
Ik vond het juist mooi dat TS door alle sneren heen kon lezen en afzag van een broodfok pup en inplaats daarvan naar een volwassen herplaatser ging kijken. Waren meer mensen maar in staat om zo snel bij te leren.
ik stop ermee, maar dit betekent niet dat ik geen kijkje ga nemen naar dat cockertje, ik sta er zeker voor open, ik ga zaterdagavond nog bij die mensen langs, en dan zien we wel verderingrid schreef:Ja,dat vond ik ook.Ben alleen bang dat ze door het gedoe hier nu is afgehaakt en daarom misschien niet voor die leuke herplaatser gaat. Dat zou toch wel heel jammer zijn.Jion schreef:Inderdaad.Paisley schreef:Ik snap ook niet dat zoveel mensen vallen over de voorkeur voor uiteenlopende rassen.
Ik heb zelf ook tussen uiteenlopende rassen getwijfeld en uiteindelijk zijn het allemaal vooral HONDEN. Een ras is voornamelijk het uiterlijk en achtergrond, het karakter moet je nog maar zien wat t wordt (bij een pup).
Ik denk dat ik ook aan heel uiteenlopende rassen een prima huisdier had kunnen hebben.
Als je het mij vraagt, zitten er gewoon teveel mensen op het forum die bakken tijd teveel hebben en Mellowcake'je zien als een prima tijdverdrijf om hun saaie dag op te leuken.Op die zelfde manier wordt Pak De Bal ook iedere keer weer aangepakt.
Als je een interessante, leuke en dynamische dag heb, dan heb je er toch helemaal geen zin in om een anoniem persoon oorvijgen te geven op een forum
Ik vond het juist mooi dat TS door alle sneren heen kon lezen en afzag van een broodfok pup en inplaats daarvan naar een volwassen herplaatser ging kijken. Waren meer mensen maar in staat om zo snel bij te leren.
Machie schreef:Mijn honden zijn anders ook uitgezocht zodat ze bij elkaar passen. Voornamelijk zwart en krullen![]()
Mellowcake'je schreef:ik stop ermee, maar dit betekent niet dat ik geen kijkje ga nemen naar dat cockertje, ik sta er zeker voor open, ik ga zaterdagavond nog bij die mensen langs, en dan zien we wel verderingrid schreef:Ja,dat vond ik ook.Ben alleen bang dat ze door het gedoe hier nu is afgehaakt en daarom misschien niet voor die leuke herplaatser gaat. Dat zou toch wel heel jammer zijn.Jion schreef:Inderdaad.Paisley schreef:Ik snap ook niet dat zoveel mensen vallen over de voorkeur voor uiteenlopende rassen.
Ik vond het juist mooi dat TS door alle sneren heen kon lezen en afzag van een broodfok pup en inplaats daarvan naar een volwassen herplaatser ging kijken. Waren meer mensen maar in staat om zo snel bij te leren.![]()
ik heb naar aanleiding van de discussie in het andere topic een berichtje gekregen in mijn inbox (degene die het geschreven heeft weet het vast wel) en ik vond dat niet zo aangenaam.
de mod'jes hebben toestemming van me gekregen mij te verwijderen als gebruiker
maar jullie hebben me wel geholpen hoor!![]()
ik verlang naar zaterdag, we zien wel

Ikke93 schreef:Ik hoop dat het gaat klikken met het cockertje! Spannend! Je zult wel al niet meer kunnen wachten hahaIk zou inderdaad nog eens kijken naar andere forums!
Dit is natuurlijk niet het enige forum waar ze verstand van honden hebben! Heel veel plezier zaterdag! En niet je camera vergeten haha