bouvierpoedel schreef:Amen.renee-uk schreef:sinds wanneer is iedere hond van eenzelfde ras ook hetzelfde?
ik ben aan mijn derde duitse herder bezig nu en die waren allemaal anders, van uiterlijk maar zeker ook van karakter.
mijn witjes leken ook niet op elkaar.
als je een reu neemt ipv een teef heb je meteen al verschil.
misschien zou je eens moeten proberen oplossend te denken, in plaats van alleen negatief.
dat scheelt al een heleboel treurnis.
Heb heel wat bouviers gehad ,gekregen ,zelf gefokt en gekocht en er was er geen 1 hetzelfde ,net als ieder mens niet hetzelfde is .
Als vrienden dood gaan neem je ook weer nieuwe vrienden.Waarom.? Omdat vriendscheppen wat opleveren en toevoegen in je leven .
Dus niet te lang zeiken en miepen ga gewoon een andere hond halen waar je hart naar uit gaat , je gaat de vorige heus niet vergeten of tekort doen. Dat laatste doe je wel jezelf aan en das nie goe.![]()
.
Had al geschreven BP...maar je hebt gelijk...en idd geen bouvier is het zelfde...En heb besloten voor een ander hond te gaan..Welk ras het gaat worden?? ga ik nog even uitzoeken..mss wel gewoon geen ras..geen idee..Denk dat ik door deze topic gewoon even bevestiging nodig had dat het niet raar is om er weer voor te gaan omdat ik 5 weken geleden echt nog 100% van mening was..nooit weer....en dan emotie leeg his..dan toch met emotie andere hondjes kijken..het is nog maar 5 weken geleden maar ..ach ben gewoon gevoelsmatig ff een stuiterbal die heen en weer knalt tussen alles..Maar ben wel klaar voor het rondkijken naar een ander hond