Nicoline schreef:ik lees ook even mee; heb nu een webmaster te leen en dat bevalt mij erg goed, maar heb het idee dat Tracy nog even moet wennen aan zo'n ding om d'r lijf. Daarbij heeft ze flink wat losse huid bij haar buik (ex fokteefje denk ik) en vraag ik me af of die achterste riem wel nut heeft als die losser zit dan de voorste? Hij kan wel strakker maar dan zit haar huid verfrommeld en dat lijkt me niet fijn voor haar. Daarbij kan ze slecht tegen warm weer, is de webmaster in de zomer ook fijn?
En zijn er mensen die ervaring hebben met de k9 met extra borststuk? Is het dan moeilijker om te ontsnappen? Vind het kleinere oppervlak en de prijs wel een enorm voordeel van de k9 tegenover de webmaster, maar Tracy mag absoluut niet los komen te lopen.
Ik heb voor Andra 'n tuig K9 IDC maat 1 gekocht, maar met het speuren bleek ze er makkelijk uit te stappen (nadat ze 'n voorwerp verwezen had en ging liggen) heb toen het borststuk aangeschaft en nu kan ze er niet meer uit stappen

lastig te zien dus maar even fotos gemaakt
verder heb ik 'n Hurtta pro y tuig ook nooit uitgestapt,
en 'n tuig van Kebo ( al 15 jaar!)
maar dat gebruik ik samen met haar (hele) lange lijn met dubbele sluiting 1 aan het tuig andere aan de halsband

Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra