Ow stom jaJeannettebo schreef:Waarom staat dit bij de polls eigenlijk? Zal ik hem in discussiehoekje of algemeen zetten of zo?

Moderator: moderatorteam
Ow stom jaJeannettebo schreef:Waarom staat dit bij de polls eigenlijk? Zal ik hem in discussiehoekje of algemeen zetten of zo?
Ik doe dat dus net andersom. Als ik zie dat mensen hun hond aanlijnen als ik met Lotje eraan kom, die dus inderdaad aan de lijn zit, zeg ik meestal dat dat niet hoeft als hun hond ok is en rustig.Nanna schreef:Ik zeg het trouwens wel eens.
Als ik mensen onzeker zie kijken als ik met 5 honden aan kom sjouwen dan roep ik gewoon dat er niks aan de hand is en dat ze Polly gewoon aan kunnen laten lopen. Wat ze dan voorts ook opgelucht doen.
Dan is het even snufsnuf en daarna weer doorlopen
Dat is hier ook het punt meestal.Miranda schreef:Ik roep wel op afstand 'reu of teef?' (vaak al voor ze aangelijnd zijn).
Als het antwoord 'reu' is, roep ik altijd luchtig 'gaat wel goed hoor'![]()
En anders - wijzend naar de witte - 'zij is niet altijd lief tegen andere teven', waarop ze aan een touwtje gaat.
Hahaha ja, dat heb ik ook al een paar keer meegemaaktMarjoleine schreef:Maar vaak gooien ze hun hond los onder het roepen van "het is een teef, hoor, niks aan de hand!"
Euh, ja, wel dus
Dinos schreef:Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat mensen gooi maar los roepen, nu loopt Dinos vaak los en zal ook niet naar aangelijnde hond toe gaan, omdat ik dit niet goed vind. Als we loslopend tegenkomen wat gewoon lekker aan het rondstruinen is mag en gaat hij wel even kennis maken.