sbientje schreef:dat vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder. als ik een biefstuk bestel en ik krijg een riblap omdat er zoveel biefstukken besteld zijn, hoor ik dat toch liever voorafkan ik nog ergens anders gaan eten..

Moderator: moderatorteam
sbientje schreef:dat vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder. als ik een biefstuk bestel en ik krijg een riblap omdat er zoveel biefstukken besteld zijn, hoor ik dat toch liever voorafkan ik nog ergens anders gaan eten..
Nou, dat bedoel ik maar.sbientje schreef:dat vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder. als ik een biefstuk bestel en ik krijg een riblap omdat er zoveel biefstukken besteld zijn, hoor ik dat toch liever voorafkan ik nog ergens anders gaan eten..
Het is andersom, je bestelt een riblap & krijgt een biefstuksbientje schreef:dat vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder. als ik een biefstuk bestel en ik krijg een riblap omdat er zoveel biefstukken besteld zijn, hoor ik dat toch liever voorafkan ik nog ergens anders gaan eten..
nou dan wil ik het ook weten. Ik bestel tenslotte niet voor niets een riblap, dus die wil ik dan ook graag krijgen.Badu schreef:Het is andersom, je bestelt een riblap & krijgt een biefstuksbientje schreef:dat vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder. als ik een biefstuk bestel en ik krijg een riblap omdat er zoveel biefstukken besteld zijn, hoor ik dat toch liever voorafkan ik nog ergens anders gaan eten..
Mierenneukersbientje schreef:nou dan wil ik het ook weten. Ik bestel tenslotte niet voor niets een riblap, dus die wil ik dan ook graag krijgen.Badu schreef:Het is andersom, je bestelt een riblap & krijgt een biefstuksbientje schreef:dat vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder. als ik een biefstuk bestel en ik krijg een riblap omdat er zoveel biefstukken besteld zijn, hoor ik dat toch liever voorafkan ik nog ergens anders gaan eten..