Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De gevolgen van..

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Re: De gevolgen van..

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Het filmpje is verwijderd ?

Ik kan daar met redelijk droge ogen naar kijken hoor...
Wat je zaait is wat je oogst....

Maar ik ben even benieuwd...gaat het om een Duitse jongen die een Beagle hondje in elkaar roste ?
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Het filmpje is verwijderd ?

Ik kan daar met redelijk droge ogen naar kijken hoor...
Wat je zaait is wat je oogst....

Maar ik ben even benieuwd...gaat het om een Duitse jongen die een Beagle hondje in elkaar roste ?
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Nee het was een Jack Russel.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Fafo schreef:Ik moet wel eerlijk bekennen dat als ik zo iets zou zien, dus op straat of in ieder geval in het 'echt' dat ik zo iemand denk ik ook wel in elkaar zou timmeren..

En dan vraag ik me nu wel af, wat zou mij dan beter maken dan die man die die jongen in elkaar slaat..

Misschien doe ik het niet hoor maar mezelf kennende gaat er iets mis in mijn hoofd als mensen dieren mishandelen :mrgreen:

Als kind heb ik een jongen een bloedneus geslagen omdat hij expres over naaktslakken heen aan het fietsen was terwijl ik netjes gevraagd had of hij dat niet wilde doen.

En een jongen in prikkelbosjes geduwd omdat hij de poten van een langpootmug eruit trok..

En zo stoer was en ben ik niet. Maar mishandeling en pesten raakt een verkeerde snaar bij mij denk ik :mrgreen:
Herkenbaar :schrik:
Ik moest als kind buiten spelen (ik wilde liever binnen lezen) en nam dan maar de kat mee om tegen te lullen. Ik was totaal niet stoer als leeskind maar toen de buurjongen mijn kat trapte heb ik hem de hele buurt doorgejaagd en hem laten struikelen in zijn eigen portiek, zo met z'n bakkes op de grond. Toen zijn moeder naar buiten kwam en ik hysterisch vertelde dat hij mijn kat had geschopt werd hij zo aan zijn oren naar binnen getrokken :mrgreen: :ok:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Gollum schreef:
Fafo schreef:Ik moet wel eerlijk bekennen dat als ik zo iets zou zien, dus op straat of in ieder geval in het 'echt' dat ik zo iemand denk ik ook wel in elkaar zou timmeren..

En dan vraag ik me nu wel af, wat zou mij dan beter maken dan die man die die jongen in elkaar slaat..

Misschien doe ik het niet hoor maar mezelf kennende gaat er iets mis in mijn hoofd als mensen dieren mishandelen :mrgreen:

Als kind heb ik een jongen een bloedneus geslagen omdat hij expres over naaktslakken heen aan het fietsen was terwijl ik netjes gevraagd had of hij dat niet wilde doen.

En een jongen in prikkelbosjes geduwd omdat hij de poten van een langpootmug eruit trok..

En zo stoer was en ben ik niet. Maar mishandeling en pesten raakt een verkeerde snaar bij mij denk ik :mrgreen:
Ik moest als kind buiten spelen (ik wilde liever binnen lezen) en nam dan maar de kat mee om tegen te lullen. Ik was totaal niet stoer als leeskind maar toen de buurjongen mijn kat trapte heb ik hem de hele buurt doorgejaagd en hem laten struikelen in zijn eigen portiek, zo met z'n bakkes op de grond. Toen zijn moeder naar buiten kwam en ik hysterisch vertelde dat hij mijn kat had geschopt werd hij zo aan zijn oren naar binnen getrokken :mrgreen: :ok:
Die jongen ramt zijn hondje in elkaar omdat het kan en hij een agressieprobleem heeft. Dat geld ook voor diegeen die die jongen in elkaar ramt.
Kan begrijpen dat je door het lint heen gaat als je het ziet gebeuren maar geweld afkeuren en dan zelf ook geweld toepassen klopt niet.
Als je dat allemaal maar normaal gaat vinden dan zou het ook weer gewoon heel eerlijk zijn dat die gast die dat jochie in elkaar ramt een pak op zijn donder krijgt .
Als je wilt dat geweld stopt moet je er niet aan deelnemen.
Laat zien dat het ook anders opgelost kan worden.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Hij laat op het einde van het filmpje zien dat het hondje in de kamer geplast heeft :ugh: Ik begrijp eruit dat hij daarom het hondje in elkaar mepte.
Die snuivende kop, spoort niet hoor.
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Dipsy20 schreef:Op mijn fb kwam ook zo iets voorbij
En later stond erbij dat fake was die foto van die jongen in elkaar geslagen is
En het hondje is herplaats
`
Heb het filmpje ook voorbij zien komen maar wel met het commentaar dat die jongen die in elkaar wordt geslagen niet het ventje is die het hondje mept. De jongen die in elkaar werd geslagen zou homo zijn en om die reden helemaal total loss zijn gemept.

Beiden dus even onzinnig en verachtelijk.
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Ik heb geen medelijden met de jongen, boontje komt om zijn loontje.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Hier ook geen medelijde. Die lui sporen sowieso al niet.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Geloof wel dat het even anders word als je eigen kind is die in elkaar geslagen word. Dan gaan er toch even andere emotie's meespelen van eigen schuld dikke bult en niet sporen..
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ik weet niet. Ik zou het ook heel erg vinden als ik een kind had die een hondje in elkaar roste. Daar zou ik heel erg van af knappen. Mijn moeder zou woest op mij zijn geweest als ik zoiets gedaan had en diep geschokt.

ik heb geen van beide filmpjes gezien, maar degene die ze wel allebei gezien heeft, is het echt dezelfde jongen?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Bij het tweede filmpje zit hij nogal onder het bloed dus niet te zien vind ik.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

renee-uk schreef:tja shit happens, what goes around comes around en karma is a bitch with a bazooka.
ik heb er geen meelij mee, so shoot me :roll:
idem
Char7
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Char7 »

Filmpje is verwijderd volgens mij, ik kan het in ieder geval niet meer zien.
Gollum
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Gollum schreef:

Die jongen ramt zijn hondje in elkaar omdat het kan en hij een agressieprobleem heeft. Dat geld ook voor diegeen die die jongen in elkaar ramt.
Kan begrijpen dat je door het lint heen gaat als je het ziet gebeuren maar geweld afkeuren en dan zelf ook geweld toepassen klopt niet.
Als je dat allemaal maar normaal gaat vinden dan zou het ook weer gewoon heel eerlijk zijn dat die gast die dat jochie in elkaar ramt een pak op zijn donder krijgt .
Als je wilt dat geweld stopt moet je er niet aan deelnemen.
Laat zien dat het ook anders opgelost kan worden.
Ja dat klinkt allemaal erg leuk en volwassen maar toch zou ik het zo weer doen. Sowieso als ik of de mijnen aangevallen worden. Dan ga ik echt niet heel gristelijk de andere wang toekeren.
Gollum
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:Geloof wel dat het even anders word als je eigen kind is die in elkaar geslagen word. Dan gaan er toch even andere emotie's meespelen van eigen schuld dikke bult en niet sporen..
Als mijn kind een hond zo zou meppen zou ik hem postnataal aborteren.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Gollum schreef:
bouvierpoedel schreef:Geloof wel dat het even anders word als je eigen kind is die in elkaar geslagen word. Dan gaan er toch even andere emotie's meespelen van eigen schuld dikke bult en niet sporen..
Als mijn kind een hond zo zou meppen zou ik hem postnataal aborteren.
:LOL: :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”