Ik zou een allergietest laten doen voordat je straks met allemaal aangebroken zakken voer zit waar hij wel of niet tegen kan

.
Ik heb Hippo hier laten testen :
http://www.maasduyn.nl/?honden-en-katte ... testen),34 . Ik ben helemaal niet zweverig, maar we zijn langs geweest voor de test met bioresonantie en de diagnose was helder. Allergisch voor gevogelte, gluten zoals van tarwe, haver, gerst ect, geraffineerde suikers en pollen. Dat laatste vermoedde wel al want als het gras hier in het natuurgebied in bloei staat en we hebben daar gelopen, dan wordt hij helemaal rood aan z'n poten, oksels, liezen en snoet.
De rest hebben we nu uitgesloten qua voer waar hij niet tegen kan, was echt een zoekwerk omdat gevogelte(vet) en gluten in heel veel brokken zit en alleen op vlees doet hij het maar matig(wordt loom). Hij krijgt nu al een paar maanden Cavom Lam & Rijst, heb de fabrikant gebeld en aan de tand gevoeld over de ingrediënten en daar zit niks in waar hij niet tegen kan. Ook andere merken geprobeerd zoals Lukkulus, DLG en Naturis, maar daar had hij minder energie van als dan de Cavom lam en rijst en van de Lukkulus moest hij enorm veel drinken.
Hippo heeft ook een prednison kuur gehad, maar dan waren de klachten niet helemaal weg. Gesmeerd met sudocreme om de jeuk te verminderen, maar het was allemaal maar zo zo.
Nu gaat het heel goed met hem, bergen energie, glanzende vacht, geen roodheid meer en ook geen jeuk. Was € 75 kwijt voor het consult, niet duur en geen seconde spijt van gehad.