Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond doodgebeten in Amsterdam

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

korthaar
Zeer actief

Re: Hond doodgebeten in Amsterdam

Ongelezen bericht door korthaar »

En weer is het raak:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2673 ... ood__.html

Je moet tegenwoordig de lieve Heer op je blote knieën danken, als je de hond weer zonder klerenscheuren hebt uitgelaten.
korthaar
Zeer actief

Ongelezen bericht door korthaar »

Nanna schreef:Verbieden die hele bijthandel. Dan hijs je je lul maar met wat anders omhoog.
Yep,met een touwtje aan de neus en een beetje naar boven kijken.
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Leren mensen dan niets van dit soort incidenten :ugh: , ik zou mijn hond angstvallig overal bij weghouden.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
63673J

Ongelezen bericht door 63673J »

Marjoleine schreef:Een pupje van mij is gisteren ook uit het niets gehapt door zo'n beest.
Liep gewoon te lopen en hap. 14 weken en gelijk vijf hechtingen rijker, en dan heeft ie nog geluk natuurlijk.
Hopelijk blijft ie zo vrij en blij als hij was voor dit fuifje.
Jemig wat erg, arm dingske.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Tineke schreef:Ik zou toch de andere partij ook weleens willen horen , ik zie namelijk een hond zonder riem liggen en als die hond doodgestoken is , wat ook geopperd word dan zou de situatie ook anders kunnen zijn. Maar goed eind van de rit kent dit verhaal enkel maar verliezers :ugh:
Het was drie kwartier eerder gebeurd, de eigenaar zal de riem er wel vanaf gehaald hebben.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Marjoleine schreef:Een pupje van mij is gisteren ook uit het niets gehapt door zo'n beest.
Liep gewoon te lopen en hap. 14 weken en gelijk vijf hechtingen rijker, en dan heeft ie nog geluk natuurlijk.
Hopelijk blijft ie zo vrij en blij als hij was voor dit fuifje.
Wat erg voor dat pupje.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Tineke
Zeer actief

gonnie schreef:
Tineke schreef:Ik zou toch de andere partij ook weleens willen horen , ik zie namelijk een hond zonder riem liggen en als die hond doodgestoken is , wat ook geopperd word dan zou de situatie ook anders kunnen zijn. Maar goed eind van de rit kent dit verhaal enkel maar verliezers :ugh:
Het was drie kwartier eerder gebeurd, de eigenaar zal de riem er wel vanaf gehaald hebben.
Ja dat is heel goed mogelijk ook natuurlijk, maar toch dat erbij gestoken is vind ik vreemd. Waarom zou je de hond die aangevallen word doodsteken als je zelf als met zo'n sloper loopt. Daarom zei ik ook je moet beide partijen horen.
Afbeelding

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Dit is al nummer 3 in een maand tijd die doodgebeten is in Amsterdam :roll: Vondelpark ook eentje en Amsterdam Noord ook.
Perry en Noah

Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Tineke schreef:
gonnie schreef:
Ja dat is heel goed mogelijk ook natuurlijk, maar toch dat erbij gestoken is vind ik vreemd. Waarom zou je de hond die aangevallen word doodsteken als je zelf als met zo'n sloper loopt. Daarom zei ik ook je moet beide partijen horen.
Is de dode hond dan de gestoken hond of is er een poging gedaan om de aanvaller te steken (en heeft die misschien ook steekwonden?)
Ik vind het verhaal over het mes nogal onduidelijk :?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Tineke
Zeer actief

ranetje schreef:
Tineke schreef:
gonnie schreef:
Is de dode hond dan de gestoken hond of is er een poging gedaan om de aanvaller te steken (en heeft die misschien ook steekwonden?)
Ik vind het verhaal over het mes nogal onduidelijk :?
Ik trek uit dit zinnetje de conclusie dat het om de hond gaat die overleden is , de ander leeft immers nog :wink:

De politie doet onderzoek naar de doodsoorzaak en sluit niet uit dat de hond ook is geslagen of gestoken.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”