Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie zit er crufts te kijken
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Wie zit er crufts te kijken
Zag ik nou WEER een hond aan nek en onder de kont opgepakt worden??? Dat is anders dan nek en staart maar dit is toch gewoon niet de bedoeling? Hup, wegwezen!
Suzanne
Suzanne
-
- Zeer actief
Ik vind het gek dat er maar rond de 6000 mensen kijken? Dat moeten er toch veel en veel meer zijn???
Suzanne
Suzanne
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
ik zit te kijken, bij de laatste 10 van de hounds is een nederlandse hond en handler.
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
- laura23
- Zeer actief
gwen heeft de eerste plek met de grand basset griffon vendeen
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
En ze winnen de groep!laura23 schreef:ik zit te kijken, bij de laatste 10 van de hounds is een nederlandse hond en handler.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
En dan de Hollandse nuchterheid: ja we zouden morgen eigenlijk naar huis gaan...Tamara/Bayko schreef:En ze winnen de groep!laura23 schreef:ik zit te kijken, bij de laatste 10 van de hounds is een nederlandse hond en handler.

- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hahaha jaaa daar moest ik ook zo om lachen!petra1 schreef:En dan de Hollandse nuchterheid: ja we zouden morgen eigenlijk naar huis gaan...Tamara/Bayko schreef:En ze winnen de groep!laura23 schreef:ik zit te kijken, bij de laatste 10 van de hounds is een nederlandse hond en handler.
![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Niet alleen handler hoor.. zij is een hele bekende fokker. Haar eigen gefokte teef was ook de BOS op crufts! En beste puppy was ook een door haar gefokte hond.laura23 schreef:ik zit te kijken, bij de laatste 10 van de hounds is een nederlandse hond en handler.

-
- Zeer actief
Toch kan ik me voorstellen dat dat een probleem is. Niet iedereen kan zomaar extra accomodatie regelen (los van de vraag of je überhaupt nog ergens terecht kunt) of voor zover van toepassing; extra vrije dagen. Zelfs al kun en wil je het wel regelen kost dat klauwen met geld vrees ik zomaar en dat zal ook niet iedereen hebben liggen. Ik zou het me prima voor kunnen stellen als je idd gewoon terug gaat naar NL eigenlijk.janine lola en dips schreef:Hahaha jaaa daar moest ik ook zo om lachen!petra1 schreef:En dan de Hollandse nuchterheid: ja we zouden morgen eigenlijk naar huis gaan...Tamara/Bayko schreef:En ze winnen de groep!laura23 schreef:ik zit te kijken, bij de laatste 10 van de hounds is een nederlandse hond en handler.
![]()
![]()
Suzanne
-
- Zeer actief
Mooi gezegdNanna schreef:Natuurlijk ga je niet terug naar Nederland. Het is een eer om de groep te winnen en daarna ga je gewoon voor de BIS en niet met je goeiekope knibbelkaaskop ijzerenheinig weer terug.

Ik heb me dat wel vaker afgevraagd; hoe doen die mensen dat??? De kans dat ik best in group wordt met een hond lijkt me nihil (ik show niet) maar ik zou voor zo'n trip een budget hebben en dat was dan dat. Los van andere verplichtingen e.d. .. blijven is gewoon niet altijd een optie!
Suzanne
- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Contacteer:
En frosty is een geweldig mooi beest!_Jules_ schreef:Niet alleen handler hoor.. zij is een hele bekende fokker. Haar eigen gefokte teef was ook de BOS op crufts! En beste puppy was ook een door haar gefokte hond.laura23 schreef:ik zit te kijken, bij de laatste 10 van de hounds is een nederlandse hond en handler.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Volgens mij ben je zelfs verplicht om in de eindkeuring aanwezig te zijn als je de groep wint. Hoe je dat verder regelt is niet het probleem van de organisatie. Als je inschrijft teken je voor akkoord voor de geldende voorwaarden, dus heb je je daaraan te houden.~Suzanne~ schreef:Mooi gezegdNanna schreef:Natuurlijk ga je niet terug naar Nederland. Het is een eer om de groep te winnen en daarna ga je gewoon voor de BIS en niet met je goeiekope knibbelkaaskop ijzerenheinig weer terug.maar als je op je werk verwacht wordt dan lijkt me dat toch een probleem. En waar regel je zo 1 2 3 accomodatie? Lijkt me niet dat zo'n verblijf rond de 10 euro per nacht kost
en ja, ik kan me levendig voorstellen dat dat toch gewoon teveel van het goede is. Doe het goedkoop en ik gok dat je 100 euro per nacht kwijt bent. Da's ineens 2 nachten meer dan je ingecalculeerd had. DAt zijn geen bedragen die je zomaar ff op kunt hoesten. Jij misschien wel, maar niet iedereen.
Ik heb me dat wel vaker afgevraagd; hoe doen die mensen dat??? De kans dat ik best in group wordt met een hond lijkt me nihil (ik show niet) maar ik zou voor zo'n trip een budget hebben en dat was dan dat. Los van andere verplichtingen e.d. .. blijven is gewoon niet altijd een optie!
Desnoods ga je zoals gepland weer naar huis en zorg je dat je (via de kanaaltunnel zal dat het gemakkelijkst gaan) er zondag voor de eindkeuringen beginnen weer bent. Dan na de eindkeuring richting huis en ergens 1 overnachting doen in een hotel langs de snelweg. Dat kost je niet de wereld.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
die dandie dinmont vond ik trouwens echt geweldig! die had van mij zo mogen winnen 

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Oei, ik zou zelfs pissig worden als ik (net) verlies in mijn groep en de winnaar van mijn groep zou niet op komen dagen in de eindkeuring. Dat je daar zelf wel had kunnen staan.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Alsof iemand niet komt opdagen...Hilde schreef:Oei, ik zou zelfs pissig worden als ik (net) verlies in mijn groep en de winnaar van mijn groep zou niet op komen dagen in de eindkeuring. Dat je daar zelf wel had kunnen staan.
Is volgens mij nog nog nooit gebeurd

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Oh, neuh, ben ik ook niet bang voor. Maar wat Suzanne zegt, daar speelde ik even op inMachie schreef:Alsof iemand niet komt opdagen...Hilde schreef:Oei, ik zou zelfs pissig worden als ik (net) verlies in mijn groep en de winnaar van mijn groep zou niet op komen dagen in de eindkeuring. Dat je daar zelf wel had kunnen staan.

- laura23
- Zeer actief
ik 'ken' haar ook wel hoor._Jules_ schreef:Niet alleen handler hoor.. zij is een hele bekende fokker. Haar eigen gefokte teef was ook de BOS op crufts! En beste puppy was ook een door haar gefokte hond.laura23 schreef:ik zit te kijken, bij de laatste 10 van de hounds is een nederlandse hond en handler.
heb ook een aantal jaren meegelopen op de shows

maar het is geweldig dat ze de groep gewonnen heeft! nu zondagavond heel hard duimen dat je BIS word.
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Machie schreef:Alsof iemand niet komt opdagen...Hilde schreef:Oei, ik zou zelfs pissig worden als ik (net) verlies in mijn groep en de winnaar van mijn groep zou niet op komen dagen in de eindkeuring. Dat je daar zelf wel had kunnen staan.
Haha nou bij Gwen hoeven we ons daar ook echt geen zorgen om te maken. Die laat echt geen BIS liggen op de crufts als daar een kans op is.

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Die FB viel me ook al op, zo sneu weer voor het hondje.
Bij de selectie van de Utility Group zaten alle 3 de slagen van de Poedel, en ook beide Akitasoorten. De keurmeester heeft wel een specifieke voorkeur.
Heb me tijdens de keuringen voor deze weer zitten ergeren aan de snaarstrakke showlijntjes die maar vooral zo hoog mogelijk in de hals gedragen moeten worden. Ik kan daar niet aan wennen, doe mij maar gewoon een hond die aan een loshangend showlijntje gepresenteerd wordt.
Bij de selectie van de Utility Group zaten alle 3 de slagen van de Poedel, en ook beide Akitasoorten. De keurmeester heeft wel een specifieke voorkeur.
Heb me tijdens de keuringen voor deze weer zitten ergeren aan de snaarstrakke showlijntjes die maar vooral zo hoog mogelijk in de hals gedragen moeten worden. Ik kan daar niet aan wennen, doe mij maar gewoon een hond die aan een loshangend showlijntje gepresenteerd wordt.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
FB is 4de geplaatst
en zag net een stakkerd van een pekinees voorbij komen waggelen 

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Zo ik kijk. Ik ga voor het vlinderhondje. Maar die wint toch niet 

-
- Zeer actief
In NL mag het toch ook niet, die strakke lijntjes? Zou voor mij overal verboden mogen worden hoor.
Die Pekinees wil volgens mij echt niet
Suzanne
Die Pekinees wil volgens mij echt niet

Suzanne
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Mooie vlinder inderdaad. Reutje is pas 15 maanden oud.Machie schreef:Zo ik kijk. Ik ga voor het vlinderhondje. Maar die wint toch niet
Laatst gewijzigd door Tamara/Bayko op 10 mar 2017 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Machie
- Zeer actief
Echt? Dat is jong nog! Ik ben benieuwd hoe ie zo toont.Tamara/Bayko schreef:Mooie vlinder inderdaad. Reutje is pas 15 maanden oud.Machie schreef:Zo ik kijk. Ik ga voor het vlinderhondje. Maar die wint toch niet
Dit chineesje vind ik ook mooi.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Eh...nee. Had me in het jaar vergist. Hij is nu 27 maanden.Machie schreef:Echt? Dat is jong nog! Ik ben benieuwd hoe ie zo toont.Tamara/Bayko schreef:Mooie vlinder inderdaad. Reutje is pas 15 maanden oud.Machie schreef:Zo ik kijk. Ik ga voor het vlinderhondje. Maar die wint toch niet
- Machie
- Zeer actief
De hava is ook leuk. Al kijkt ie niet heel gelukkig 

- Elmo/maureen
- Zeer actief