Debbie staat 2de zij deed het erg goed

Moderator: moderatorteam
https://www.youtube.com/watch?v=-RLRZA3psWMmosquito1980 schreef:Hoe heet de site?
Michelle is derde gewordenMachie schreef:Ikke
Debby op 2 en Michelle tot nu toe ook op 2 als ik t goed gezien heb
zo die ging snel zegLongFields schreef:Ook leuk, geen BC maar Mechelaar die eerste wordt bij de large honden.
14.40 uur Nederlandse tijd.Machie schreef:Ohh Anthony heeft de large gewonnen
Michelle 3e.
Zo maar eens zieken hoe laat de finale is
Hier idem! Normaal gesproken probeer ik ook de agility en HTM wel te volgen maar dat gaat deze editie niet zoveel worden: vandaag en morgen werken, zaterdag onderlinge wedstrijd hoopers en zondag agility wedstrijdsbientje schreef:ik kijk graag naar de groepskeuringen savondsVanavond terriers en hounds, leuk
Hoelaat moet jij zondag? Jij zit niet toevallig in de debutantengroep?Eilfy schreef:Hier idem! Normaal gesproken probeer ik ook de agility en HTM wel te volgen maar dat gaat deze editie niet zoveel worden: vandaag en morgen werken, zaterdag onderlinge wedstrijd hoopers en zondag agility wedstrijdsbientje schreef:ik kijk graag naar de groepskeuringen savondsVanavond terriers en hounds, leuk
Ik loop zondag 400m verderop binnen een 1e graad wedstrijd, m'n moeder loopt hoopers met Sonic in de ochtend en in de middag 1e graad met Alfy. Ik ben er dus welJudith schreef:Hoelaat moet jij zondag? Jij zit niet toevallig in de debutantengroep?Eilfy schreef:Hier idem! Normaal gesproken probeer ik ook de agility en HTM wel te volgen maar dat gaat deze editie niet zoveel worden: vandaag en morgen werken, zaterdag onderlinge wedstrijd hoopers en zondag agility wedstrijdsbientje schreef:ik kijk graag naar de groepskeuringen savondsVanavond terriers en hounds, leuk
Ik heb zondag ook wedstrijd (mijn allereerste) en vind het toch wel spannend in mijn eentje.
Agility vind ik ook wel leuk, HTM zet ik echt mijn beeldscherm van uit haha, maar aangezien ik gewoon moet werken zit dat er sowieso niet echt in om te kijken.Eilfy schreef:Hier idem! Normaal gesproken probeer ik ook de agility en HTM wel te volgen maar dat gaat deze editie niet zoveel worden: vandaag en morgen werken, zaterdag onderlinge wedstrijd hoopers en zondag agility wedstrijdsbientje schreef:ik kijk graag naar de groepskeuringen savondsVanavond terriers en hounds, leuk
Ik ook niet, ik zat al in mijn hoofd met het liedje van André van Duin en dan het zinnetje over klokken die luiden hahaha.Tamara81 schreef:Is mij ook opgevallen. Ik vind het niet mooi.petra1 schreef:Ik zit net naar de Basset Hound te kijken, wat een klokkenspel
Mijn favos zijn de Greyhound, de Tibetaanse Terrier, en de Akita (maar de Akita zit volgens mij niet in de finale).
De Chihuahua vind ik ook mooi. En het Jack Russelltje.
Volgens mij was ze op de winner beste teefElmo/maureen schreef:Oh het dalmatiër teefje
Jaa haha, ik ga morgen gekluisterd zitten! Dan zijn de dalmaten.Elmo/maureen schreef:Oei oei wat hangt dat meisje dat hondje op![]()
Oh echt janine