Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Amerikaanse (22) doodgebeten door eigen honden
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Re: Amerikaanse (22) doodgebeten door eigen honden
Wat ik wel vreemd vind is dat als je googlet op pitbull, je tientallen links vindt naar sites over dodelijke confrontaties met hr-honden en mensen. Het komt daar wel erg vaak voor?
Overigens heb ik hier ook een 22-jarige in huis en ik vind dat echt nog een meisje hoor. De lei is echt nog erg schoon.
Overigens heb ik hier ook een 22-jarige in huis en ik vind dat echt nog een meisje hoor. De lei is echt nog erg schoon.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Oké meisje dan met jurkjes , handtasjes, broekjes en schoentjes en vooral een schoon lei'tje.kooi schreef:Wat ik wel vreemd vind is dat als je googlet op pitbull, je tientallen links vindt naar sites over dodelijke confrontaties met hr-honden en mensen. Het komt daar wel erg vaak voor?

Wat je zegt ben je zelfffff 

- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Politie deelt de details omdat mensen echt niet geloven dat het meisje door haar eigen honden is doodgebeten. Ze denken zelfs dat er een moordenaar rondloopt.
https://www.ad.nl/buitenland/amerikaans ... ~aae0de2d/
_Esmee
-
- Zeer actief
Jezus wat een stumpers die nu de politie bellen en doen voorkomen dat de honden haar niet hebben gedood maar een moordenaar die in het bos liep en haar honden haar hebben beschermd. Leip volk zeg. Gelukkig dat die honden al afgespoten zijn op verzoek van de ouders want gekkies wilde die ook nog gaan redden. Debielo's .tobi__ schreef:Politie deelt de details omdat mensen echt niet geloven dat het meisje door haar eigen honden is doodgebeten. Ze denken zelfs dat er een moordenaar rondloopt.

- dagmar88
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Gelukkig dat die honden al afgespoten zijn op verzoek van de ouders want gekkies wilde die ook nog gaan redden. Debielo's .

-
- Zeer actief
Jij moet ook overal een punt van maken en je gelijk halen. Werk eens mee anders start ik nog een topic over jou net voor de kerst.Nanna schreef:Jij doet nou net alsof er normale mensen met dat soort beesten lopen.bouvierpoedel schreef:Jezus wat een stumpers die nu de politie bellen en doen voorkomen dat de honden haar niet hebben gedood maar een moordenaar die in het bos liep en haar honden haar hebben beschermd. Leip volk zeg. Gelukkig dat die honden al afgespoten zijn op verzoek van de ouders want gekkies wilde die ook nog gaan redden. Debielo's .tobi__ schreef:Politie deelt de details omdat mensen echt niet geloven dat het meisje door haar eigen honden is doodgebeten. Ze denken zelfs dat er een moordenaar rondloopt.

-
- Zeer actief
Op sommige mensen zou je zo een paar pitboelen af willen sturen.dagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef:Gelukkig dat die honden al afgespoten zijn op verzoek van de ouders want gekkies wilde die ook nog gaan redden. Debielo's .
Vrienden houden vol dat ze hooguit iemand dood zouden kussen.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Die waren er vroeg bij het kerst diner dit jaar jammie jammie
verheug op volgend wat de ontwikelingen zullen zijn met de nieuwe wet, ik voorspel dat er weinig gaat veranderen 1 wassen neus
verheug op volgend wat de ontwikelingen zullen zijn met de nieuwe wet, ik voorspel dat er weinig gaat veranderen 1 wassen neus

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
"And what of Ms. Stephens?
She is quite dead."

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje