Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

One second per day

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: One second per day

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Heel leuk!

Dat is wel wat met zusje straks :D
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

Friesenfransman schreef:
lucie schreef:
Friesenfransman schreef:Een heerlijk filmpje en een heel goed idee!

Jaren geleden heb ik een eindelaarsfilmpje (Jaaroverzicht F&F, geen joydivision, wel David Byrne) gemaakt, en ik wilde dat al heel lang weer eens overdoen. Dit topic is een perfecte aanleiding om morgen meteen te beginnen.
wat een mooi gemaakt filmpje zeg :I: het gaat er bij jouw honden wel wat anders aan toe dan als ik ga wandelen :80: heerlijk om te zien
Dank, voor de thuisblijvers gemaakt :8):
Filmpjes maak ik al jaren in imovie. Ideaal.
Hoe anders gaat het er bij ons aan toe, jullie hebben toch ook meer ruimte dan je lief is?
absoluut, en het is dus altijd een klein ergernisje van mij geweest dat daar vervolgens geen gebruik van wordt gemaakt :tong: . Nu met 2 jonge honden gaat het beter, maar alsnog betekent wandelen in principe rustig meelopen (een enkele uitspatting daargelaten) en niet dat heerlijke dollen en rennen wat ik bij jou zie :lol1:
Afbeelding
Friesenfransman

Ongelezen bericht door Friesenfransman »

lucie schreef:
Friesenfransman schreef:
lucie schreef:

Jaren geleden heb ik een eindelaarsfilmpje (Jaaroverzicht F&F, geen joydivision, wel David Byrne) gemaakt, en ik wilde dat al heel lang weer eens overdoen. Dit topic is een perfecte aanleiding om morgen meteen te beginnen.
wat een mooi gemaakt filmpje zeg :I: het gaat er bij jouw honden wel wat anders aan toe dan als ik ga wandelen :80: heerlijk om te zien
Dank, voor de thuisblijvers gemaakt :8):
Filmpjes maak ik al jaren in imovie. Ideaal.
Hoe anders gaat het er bij ons aan toe, jullie hebben toch ook meer ruimte dan je lief is?
absoluut, en het is dus altijd een klein ergernisje van mij geweest dat daar vervolgens geen gebruik van wordt gemaakt :tong: . Nu met 2 jonge honden gaat het beter, maar alsnog betekent wandelen in principe rustig meelopen (een enkele uitspatting daargelaten) en niet dat heerlijke dollen en rennen wat ik bij jou zie :lol1:
Oh ja, die ergernis snap ik. Mijn vorige hond was opgegroeid in nederland, keurig bij de baas blijven, niet teveel vrijheid want auto’s en snelwegen. Die kon, eenmaal verhuisd naar hier, ook helemaal niet genieten van die ruimte. Ik vónd het irritant. :boos:
Friesenfransman

Oke, ik kon niet wachten tot het eind van deze juli maand dus ik speel nog even een beetje vals. Dit is een compilatie van juni, en daarvan had ik vooral veel wandelfilmpjes en ook niet van elke dag maar ik heb mijn best gedaan om niet alleen maar rennende instahondjes erin te plakken, dus ik dacht het mag best :roos:

Juni F&F
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Friesenfransman schreef:Oke, ik kon niet wachten tot het eind van deze juli maand dus ik speel nog even een beetje vals. Dit is een compilatie van juni, en daarvan had ik vooral veel wandelfilmpjes en ook niet van elke dag maar ik heb mijn best gedaan om niet alleen maar rennende instahondjes erin te plakken, dus ik dacht het mag best :roos:

Juni F&F
Leuk om te zien, wat een vrolijk stel is het! :D
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Heel leuk, wat een vrolijkerds :I:

Nog een tip voor wie meedoet: je kan je secondes op 1 of 1,5 zetten. Die laatste maakt het iets fijner en rustiger om te kijken.

Als je met Android wil compilen en hij doet er bizar lang over moet je een instelling aanpassen: stap 4 in dit verhaal.
Afbeelding
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door HillieS »

Ah, dan zet ik hem op 1,5. Vind 1 seconde net wat kort ja.
Tot nu toe lukt 't om elke dag een stukje te doen :mrgreen:
Al 5 dagen op een rij :cheer:
Afbeelding
Lothian
Zeer actief

Goed bezig :E:
Afbeelding
HillieS
Zeer actief

Dat op 1,5 seconde zetten doe je dat in 't scherm waarin je hem knipt?
Afbeelding
Friesenfransman

HillieS schreef:Dat op 1,5 seconde zetten doe je dat in 't scherm waarin je hem knipt?
Dat is bij mij een ‘pro’ functie. Betaald dus.

Ik maak mijn juli filmpje in 1sec maar daarna ga ik verder in imovie. Vind ik zelf veel makkelijker.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Lothian schreef:
lucie schreef:wat een leuk filmpje zeg! heel origineel :ok:
Zamunda schreef:Leuk om te zien.
Doen jullie ook mee? :cheer: kost slechts een paar seconde per dag :engel:
Ik heb pas een nieuwe foon (zo'n halve tablet ipv een minischermpje) en ben nog erg aan het stoeien met hoe het allemaal werkt (normaal doe ik alles op de laptop) maar ik geloof/hoop dat het gelukt is. Wel gesmokkeld want ding is net nieuw dus er stonden nog niet voor de volle maand filmpjes op maar ach, vond het te leuk om er mee te spelen :mann: .

Deze link zou moeten werken:
https://youtu.be/DoEYqxz5TZM
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Leuk filmpje Zamunda. En het is al vaak gezegd, maar je woont prachtig daar! Heerlijk al die ruimte!

Ik film/fotografeer ook nog even door komende maand. Vind het wel lastig het leukste fragment te kiezen, want hij gaat meteen opslaan als ik eigenlijk alleen maar wil kijken of ik een leuk moment heb gekozen.
Zamunda
Zeer actief

Het is lang niet zo'n afwisselend filmpje als die van Lothian dus ik twijfelde nog of ik het wel zou posten haha maar ik vond het toch wel leuk.

veertje schreef:Leuk filmpje Zamunda. En het is al vaak gezegd, maar je woont prachtig daar! Heerlijk al die ruimte!

Ik film/fotografeer ook nog even door komende maand. Vind het wel lastig het leukste fragment te kiezen, want hij gaat meteen opslaan als ik eigenlijk alleen maar wil kijken of ik een leuk moment heb gekozen.
Om het te bekijken moet je niet op 'trim' klikken maar op het groene selectievakje. En altijd leuk om te horen!

Frootje schreef:Wat een leuk filmpje, Zamunda! Ik vind jouw honden zo leuk. :mrgreen:

Ik ben nog steeds druk filmpjes aan het maken. :LOL:
Ah wat leuk :lief: . Ik ben ook echt ontzettend blij met dit stel en hoe ze het met elkaar doen.

En ik had dus geen geduld om nog weken te wachten dus heb gewoon heel veel filmpjes gemaakt en daar een hoop fragmentjes uit gehaald (die dus niet op de genoemde data genomen zijn :mann: ).
Zamunda
Zeer actief

Gaaf filmpje zeg, wat hebben jouw honden een vrijheid en plezier zeg (''Don't fence me in'' is wel heel toepasselijk)!
Friesenfransman

Zamunda schreef:
Deze link zou moeten werken:
https://youtu.be/DoEYqxz5TZM
Fantastisch! Dat meertje aan huis is wel het summum. En die pieper is ook goed :lol1:
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

heb je Ravi nou geschoren Zamunda? ik vind het wel mooi hoor :I: en heerlijk filmpje ook. Zo'n vijver lijkt me ook geweldig. ik heb wel een kleintje, alleen die droogt altijd vrij snel op (dat is ook zijn functie want van de overloop van de regenopvang). Maar voor honden id het ideaal :ok:
Al die rennende hondjes doen het altijd goed op film, daar kan ik zo van genieten!
Jouw filmpje is ook harstikke leuk FriesenFransman. Hoe oud zijn jouw honden?
Afbeelding
Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lucia »

Ontzettend leuk idee, maar moet je hier zelf handig zijn of maakt de app het filmpje, anders komt het hier niet goed :mrgreen:
HillieS
Zeer actief

Lucia schreef:Ontzettend leuk idee, maar moet je hier zelf handig zijn of maakt de app het filmpje, anders komt het hier niet goed :mrgreen:
Je maakt via de app elke dag een filmpje en je knipt hem ook via de app in een seconde. En na een bepaalde tijd, kan je zelf kiezen, kan je de app alles achter elkaar laten zetten.
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Heel leuk Zamunda! Wat is het ineens 'rustig' bij jullie zo met maar drie honden :mrgreen:
Zo mooi om te zien hoe Ravi rent :I:
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Wat een geweldig leuke filmpjes komen voorbij! Friesenfransman, wat woon je mooi :I:

Ik zit op 5 dagen :lol1:
HillieS
Zeer actief

Heavy schreef:Leuke filmpjes :ok: leuk geluid komt er uit Ravi :ok: ik heb al wat dagen gefilmd maar het knippen moet ik nog even opzoeken :engel:
Het makkelijkste kan je filmen via de app, dan kan je daarna meteen knippen, in de app :wink:
Afbeelding
Friesenfransman

lucie schreef: Jouw filmpje is ook harstikke leuk FriesenFransman. Hoe oud zijn jouw honden?
Fries is bijna 9 en de fransman 6,5.
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Wat een leuk idee, ik heb hem ook gedownload. Van de vorige dames heb ik uren aan film en foto's, maar Sis is een beetje stiefkindje wat dat betreft haha.
Zamunda
Zeer actief

Ik ben erg benieuwd naar jullie compilaties dus kom maar door hoor (mag ook met oudere filmpjes, vind ik :cool2: ).

Friesenfransman schreef:Fantastisch! Dat meertje aan huis is wel het summum. En die pieper is ook goed :lol1:
Dat is echt geweldig ja. Onze droom was om als we ooit een eigen wei zouden hebben daar een poel in te laten graven en met het vrijgekomen zand heuveltjes te maken (voor de paarden eigenlijk) en alsof deze plek voor ons bestemd was was het hier gewoon al gedaan :80: . Zo gaaf.

lucie schreef:heb je Ravi nou geschoren Zamunda? ik vind het wel mooi hoor :I: en heerlijk filmpje ook. Zo'n vijver lijkt me ook geweldig. ik heb wel een kleintje, alleen die droogt altijd vrij snel op (dat is ook zijn functie want van de overloop van de regenopvang). Maar voor honden id het ideaal :ok:
Bijna, ik heb hem geplukt :mrgreen: . Ik denk dat hij al plukrijp was voordat hij hier kwam haha, maar ik zat maar te wachten op een verandering in zijn vacht ten teken dat het moest gebeuren :mann: . Toen ik aan Fonz begon te plukken probeerde ik of het bij Raaf ook zou gaan en ja, al lang dus waarschijnlijk.
Dieper uitgraven een optie Lucie? Zodat je bij het grondwater komt en er altijd water in staat?

DeDiana schreef:Heel leuk Zamunda! Wat is het ineens 'rustig' bij jullie zo met maar drie honden :mrgreen:
Zo mooi om te zien hoe Ravi rent :I:
Oh het is zo zalig! Het voelt ook echt als rust, zo genieten! En van Ravi zijn renkunsten geniet ik ook nog elke dag, wat blijft dat toch een mooi gezicht zeg.

Heavy schreef:leuk geluid komt er uit Ravi :ok:
Ja hij kan heel leuk kletsen haha. Ik stimuleer het niet echt want toen hij kwam had hij er een beetje een handje van om het bij alles wat hij wilde te doen (was ook verteld dat hij zo leuk kletst de hele dag) en dat hoeft voor mij niet. Vaste momenten zijn nu na zijn avondeten en soms in spel, lekker ding.
Lothian
Zeer actief

Wat een heerlijk filmpje Zamunda, lekker beweeglijke Ravi :I: maar die slaapfilmpjes/in de mand zijn ook vreselijk aandoenlijk.
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Wat leuk!!!

Ik heb de app ook gedownload en ben begonnen. Komen soms ook wel wat foto's tussen, heb niet elke dag een filmpje :mrgreen:
Friesenfransman

Op mash klikken.
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

1 seconde is wel heel kort, jammer dat de 1,5 een pro feature is. Maar met foto's ertussen is het wel wat rustiger. Er wordt hier vooral veel gegeten geloof ik :LOL: en dan heb ik nog maar een week gedaan :LOL:
Lothian
Zeer actief

Wel maf, voor mij (op android) is het gewoon een standaard feature :scratch:
Afbeelding
naomi12
Zeer actief
Mijn ras(sen): bobtail
Spaanse galgo kruising
Spaanse border collie kruising

Ongelezen bericht door naomi12 »

nomo schreef:1 seconde is wel heel kort, jammer dat de 1,5 een pro feature is. Maar met foto's ertussen is het wel wat rustiger. Er wordt hier vooral veel gegeten geloof ik :LOL: en dan heb ik nog maar een week gedaan :LOL:
Is dat echt? :(:

Heb alle filmpjes op 1,5 seconde. Hij zegt niet dat ik moet betalen maar dat da dan achteraf wel komen. :cry:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”