Wat duren de weken dan nog lang. Succes met wachten en welkom!
Moderator: moderatorteam
Ik vind het apartBaasje van Loup schreef:Geen pups. Als in: die zijn reeds allemaal besproken.fenneke schreef:Hun laatste nest was in 2011 en ze hebben pups op dit moment
Proef ik hier een zekere achterdocht?
Dat lijkt me verstandiger. Je kunt de lessen niet zo goed mogelijk benutten wanneer er nog geen band is en de pup zich nog niet thuis voelt.Baasje van Loup schreef:Neuh. Ja het is snel, maar het alternatief is 9 september en dan zijn we dus al weer een drie weken verder. Dan benut ik liever de volle tijd tot de twaalf weken zo goed mogelijk. Rust krijgt hij ook wel
Dacht ik wel, maar ik zal het voor de zekerheid nog een keer voor je navragen.under the red sky schreef:Heb je dat wel goed, de tweede enting? Ik lees mee omdat ons nest op 30 juni is geboren. Een dag ouder dus maar die worden volgende week voor het eerst geënt.
Leuk dat hij er is, veel plezier!Baasje van Loup schreef:De mister is thuis! Hij heeft het wel naar zijn zin, denk ik. Alleen slapen? Het leven is toch veel te leuk om te slapen?! Dat wordt nog een dingetje vannacht. Het is een heel levendige pup en zijn stembanden doen het ook buitengewoon goed.
Hij heeft al geplast en gepoept op het gras (grote knul!) en een plasje binnen op de krant, maar dat mag nog. Hij heeft twee keer een prop krant teruggebracht, de tandenborstel in zijn mond gehad (lekker!) en een klein boswandelingetje gemaakt. Los, dat laatsteHij is echt zooooo knap en leuk!