Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Regen
Moderator: moderatorteam
Ben net weer binnen, was een vlot rondje.
Was mijn idee vlot rondje.
Regende weer zo hard.
Het hele pad stond blank.
Het gras is zompig.
Shitwinter.
Doe mij maar lekker koud en vriezerig en veel en lang ! sneeuw.
Dan kan ik vooral 's nachts enorm genieten.
Lijkt het nog stiller.
Nu alleen maar natter. Bleh.
Regende weer zo hard.
Het gras is zompig.
Shitwinter.
Lijkt het nog stiller.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Naar, he! Zo'n Golden Retriever.Daan schreef:Ben net weer binnen, was een vlot rondje.
Regende weer zo hard.
Het gras is zompig.
Shitwinter.
Lijkt het nog stiller.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Loesje
- Actief
Hier nog zo'n tutje. Het enige water waar hij vrijwillig naar toe gaat, is zijn drinkbak.
Regen is eng. plassen water zijn eng. de kraan die openstaat is eng. vrouwtje die de planten water geeft is eng. de zee is heeeeel eng. en nat gras is een hel voor hem.
Wat weer wel een voordeel is, als het regent, kan ik hem lekker los laten lopen zonder dat ie weg loopt. hij blijft dan zo dicht mogelijk tegen me aan lopen, want regen is nu eenmaal eng.
Regen is eng. plassen water zijn eng. de kraan die openstaat is eng. vrouwtje die de planten water geeft is eng. de zee is heeeeel eng. en nat gras is een hel voor hem.

Wat weer wel een voordeel is, als het regent, kan ik hem lekker los laten lopen zonder dat ie weg loopt. hij blijft dan zo dicht mogelijk tegen me aan lopen, want regen is nu eenmaal eng.
Luca
14.04.99 - 03.08.06
14.04.99 - 03.08.06
-
- Zeer actief
- webjoosting
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
als je dan die stoere kop ziet kan ik me niet voorstellen dat je het over dié hond hebt :p:Loesje schreef:Hier nog zo'n tutje. Het enige water waar hij vrijwillig naar toe gaat, is zijn drinkbak.
Regen is eng. plassen water zijn eng. de kraan die openstaat is eng. vrouwtje die de planten water geeft is eng. de zee is heeeeel eng. en nat gras is een hel voor hem.![]()

"Eén ding zal de computer nooit kunnen: van de apen afstammen"
<b>Groetjes,
Joost, Bob & Goofy</b>
- Loesje
- Actief
haha, ja toch is hij het echt. Hij vind wel meer eng. Maar hij is erg lief hoor. :p:webjoosting schreef:als je dan die stoere kop ziet kan ik me niet voorstellen dat je het over dié hond hebt :p:Loesje schreef:Hier nog zo'n tutje. Het enige water waar hij vrijwillig naar toe gaat, is zijn drinkbak.
Regen is eng. plassen water zijn eng. de kraan die openstaat is eng. vrouwtje die de planten water geeft is eng. de zee is heeeeel eng. en nat gras is een hel voor hem.![]()
Luca
14.04.99 - 03.08.06
14.04.99 - 03.08.06
- Flater
- Vaste gebruiker
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Dan heb ik een hele andere Golden dan jij Sjaantje.sjaantje schreef:Mijn hond heeft zelden in de bagger gelegen,zwemmen vind ze leuk maar springt niet in alle sloten die ze ziet.vinkje schreef:Nou alle Goldens die ik ken zijn water en modder ratten, ook hier op het forum.Daan schreef:Hoe vaak moet jij nog horen dat een 'golden' geen aparte diersoort is?vinkje schreef: En dat voor een Golden, alle plassen ontwijken, hoe kan dat nou. 8O
Zoiets als , honden en vogels en katten en goldens...![]()
Ik ken zelfs een golden die niet van zwemmen houdt, schocking he...
En eentje die bijt, dat is toch helemaal raar.
De Golden die jij kent en die niet van zwemmen houd hebben ze misschien als pup bedorven door hem in het water te gooien of zoiets, en de Golden die bijt heeft misschien nare ervaringen mee gemaakt in zijn leventje.
En ik weet heel goed dat een Golden geen aparte diersoort is, maar elke hond is te bederven door verkeerde opvoeding, of iets wat hij in zijn leven mee gemaakt heeft.
En mijn Golden houdt niet zo van kinderen of is sociaal met andere honden.
Bijten doet ze niet, maar als ze een bot heeft dan is die van haar en niemand anders.![]()
Er is niks fouts gegaan in haar opvoeding,is niet mishandelt of in het water gepleurd als pup zijnde,het is gewoon een hond met een eigen wil en karakter.
Die van mij vindt het heerlijk om gaten in de modder te graven, hij is stapelgek op kinderen, en ook op andere honden, en als Beau een bot heeft mag iedereen daar gewoon aan komen, en ook als hij staat te eten doet het hem niks als er iemand bij zijn bak komt. Misschien toch een andere opvoeding gehad, of gewoon een liever karakter. Onze Beau is een allemans vriend.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
-
- Zeer actief
Ik denk dat jou Beau een liever karakter heeft.vinkje schreef:Dan heb ik een hele andere Golden dan jij Sjaantje.sjaantje schreef:Mijn hond heeft zelden in de bagger gelegen,zwemmen vind ze leuk maar springt niet in alle sloten die ze ziet.vinkje schreef:Nou alle Goldens die ik ken zijn water en modder ratten, ook hier op het forum.Daan schreef: Hoe vaak moet jij nog horen dat een 'golden' geen aparte diersoort is?
Zoiets als , honden en vogels en katten en goldens...![]()
Ik ken zelfs een golden die niet van zwemmen houdt, schocking he...
En eentje die bijt, dat is toch helemaal raar.
De Golden die jij kent en die niet van zwemmen houd hebben ze misschien als pup bedorven door hem in het water te gooien of zoiets, en de Golden die bijt heeft misschien nare ervaringen mee gemaakt in zijn leventje.
En ik weet heel goed dat een Golden geen aparte diersoort is, maar elke hond is te bederven door verkeerde opvoeding, of iets wat hij in zijn leven mee gemaakt heeft.
En mijn Golden houdt niet zo van kinderen of is sociaal met andere honden.
Bijten doet ze niet, maar als ze een bot heeft dan is die van haar en niemand anders.![]()
Er is niks fouts gegaan in haar opvoeding,is niet mishandelt of in het water gepleurd als pup zijnde,het is gewoon een hond met een eigen wil en karakter.
Die van mij vindt het heerlijk om gaten in de modder te graven, hij is stapelgek op kinderen, en ook op andere honden, en als Beau een bot heeft mag iedereen daar gewoon aan komen, en ook als hij staat te eten doet het hem niks als er iemand bij zijn bak komt. Misschien toch een andere opvoeding gehad, of gewoon een liever karakter. Onze Beau is een allemans vriend.![]()
Er is niks mis met Gaby,maar ze is gewoon een hondje met een heel eigen willetje.
Zucht....

- bakker
- geregistreerd lid
regen...
Hoi,
Mijn Parson Jack Russel vindt regen vreselijk. Hij loopt met een "bol" ruggetje
, doet zijn behoefte en na 10 :G minuten rent meneer met mij achter zich aan weer naar huis!
Als het sneeuwt vindt'ie het niet erg om nat te worden?? :A Dan wil hij helemaal niet meer naar huis.
Groetjes Carla.
Mijn Parson Jack Russel vindt regen vreselijk. Hij loopt met een "bol" ruggetje

Als het sneeuwt vindt'ie het niet erg om nat te worden?? :A Dan wil hij helemaal niet meer naar huis.
Groetjes Carla.
met een poot van mijn 2 mannen: Bandit en Uzzi!
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Sarah niet hoor....ik vraag ne wel es af of ze niet eigenlijk een labje is.Flater schreef:Hahahahahahaha.
Onze kleine Teckel-pup vind het ook verschrikkelijk.
En door plassen lopen??
Hahahaha, dus niet he....
Schijnen meer teckels last van te hebben....

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Sarah niet hoor....ik vraag ne wel es af of ze niet eigenlijk een labje is. Een regenplas is om doorheen te banjeren. Als ik naar het hondestrand ga weet ze niet hoe gauw ze in het water moet komen

- of ze haten het gigantisch
- of het boeit ze echt helemaal niks
:p:
- Cyntha
- Actief
Bob vindt regen niet erg hoor. Zijn baasje wel
vieze natte gore bende!
Hij heeft lange haren, volgens mij voelt ie de druppels nauwelijks. Gaat ook gerust door plassen en als ik niet oplet wil ie ook nog wel in een zandplas rollen
Ik heb dan een zwarte (lijkt wel pek) hond thuis. heerlijk. En dan lekker op de bank rollen en trekken om de boel droog te maken. Liefst onder de plaid kruipen terwijl die er toch ligt óm de bank een beetje schoon te houden
Schoenen (regenlaarzen nog beter) voor hem zou niet gek zijn
Tja je bent hond of niet
Dus ik stem voor een droge sneeuw winter met veel zon. Al krijgt Bob dan weer ijsklopjes aan zijn poten hangen.
Helaas nu 1 dagje gehad en het is alweer voorbij.
ZOMER
dat is ons aller favoriet lekker op de fiets het bos in en Bobje laten rennen! Heerlijk. Duurt alleen nog even
:

vieze natte gore bende!
Hij heeft lange haren, volgens mij voelt ie de druppels nauwelijks. Gaat ook gerust door plassen en als ik niet oplet wil ie ook nog wel in een zandplas rollen

Ik heb dan een zwarte (lijkt wel pek) hond thuis. heerlijk. En dan lekker op de bank rollen en trekken om de boel droog te maken. Liefst onder de plaid kruipen terwijl die er toch ligt óm de bank een beetje schoon te houden

Schoenen (regenlaarzen nog beter) voor hem zou niet gek zijn

Tja je bent hond of niet

Dus ik stem voor een droge sneeuw winter met veel zon. Al krijgt Bob dan weer ijsklopjes aan zijn poten hangen.
Helaas nu 1 dagje gehad en het is alweer voorbij.
ZOMER