Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Regen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Ben net weer binnen, was een vlot rondje.
Was mijn idee vlot rondje.
Regende weer zo hard.
Het hele pad stond blank.
Het gras is zompig.
Shitwinter.
Doe mij maar lekker koud en vriezerig en veel en lang ! sneeuw.
Dan kan ik vooral 's nachts enorm genieten.
Lijkt het nog stiller.
Nu alleen maar natter. Bleh.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Ik leef met je mee Daan. 8)
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Wil de hond schreef:Ik leef met je mee Daan. 8)
:V :V :V
lekker gewandelt in het zonnetje vandaag?
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Daan schreef:Ben net weer binnen, was een vlot rondje.
Was mijn idee vlot rondje.
Regende weer zo hard.
Het hele pad stond blank.
Het gras is zompig.
Shitwinter.
Doe mij maar lekker koud en vriezerig en veel en lang ! sneeuw.
Dan kan ik vooral 's nachts enorm genieten.
Lijkt het nog stiller.
Nu alleen maar natter. Bleh.
Naar, he! Zo'n Golden Retriever.
:mrgreen: Ik deel je smart.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Daan schreef:
Wil de hond schreef:Ik leef met je mee Daan. 8)
:V :V :V
lekker gewandelt in het zonnetje vandaag?
Zonnetje? :roll:

Welk zonnetje? :mrgreen:
Loesje
Actief

Ongelezen bericht door Loesje »

Hier nog zo'n tutje. Het enige water waar hij vrijwillig naar toe gaat, is zijn drinkbak.
Regen is eng. plassen water zijn eng. de kraan die openstaat is eng. vrouwtje die de planten water geeft is eng. de zee is heeeeel eng. en nat gras is een hel voor hem. :mrgreen:
Wat weer wel een voordeel is, als het regent, kan ik hem lekker los laten lopen zonder dat ie weg loopt. hij blijft dan zo dicht mogelijk tegen me aan lopen, want regen is nu eenmaal eng.
Luca
14.04.99 - 03.08.06
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

ik heb ook 2 watjes, als het regent en ik doe de buitendeur open staan ze me allebei aan te kijken....."jij bent gek" schijnen ze dan te denken. maar ja, ze moeten toch mee....net als ik trouwens..de regen in. als we eenmaal lopen gaat het wel.
webjoosting
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door webjoosting »

Loesje schreef:Hier nog zo'n tutje. Het enige water waar hij vrijwillig naar toe gaat, is zijn drinkbak.
Regen is eng. plassen water zijn eng. de kraan die openstaat is eng. vrouwtje die de planten water geeft is eng. de zee is heeeeel eng. en nat gras is een hel voor hem. :mrgreen:
Wat weer wel een voordeel is, als het regent, kan ik hem lekker los laten lopen zonder dat ie weg loopt. hij blijft dan zo dicht mogelijk tegen me aan lopen, want regen is nu eenmaal eng.
als je dan die stoere kop ziet kan ik me niet voorstellen dat je het over dié hond hebt :p:
Afbeelding
"Eén ding zal de computer nooit kunnen: van de apen afstammen"

<b>Groetjes,
Joost, Bob & Goofy</b>
Loesje
Actief

Ongelezen bericht door Loesje »

webjoosting schreef:
Loesje schreef:Hier nog zo'n tutje. Het enige water waar hij vrijwillig naar toe gaat, is zijn drinkbak.
als je dan die stoere kop ziet kan ik me niet voorstellen dat je het over dié hond hebt :p:
haha, ja toch is hij het echt. Hij vind wel meer eng. Maar hij is erg lief hoor. :p:
Luca
14.04.99 - 03.08.06
Flater
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Flater »

Hahahahahahaha.
Onze kleine Teckel-pup vind het ook verschrikkelijk.
En door plassen lopen??
Hahahaha, dus niet he....
Schijnen meer teckels last van te hebben....
Flater, Trotse bezitster van een ruwhaar-teckel...
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Ongelezen bericht door vinkje »

sjaantje schreef:
vinkje schreef:
Daan schreef:
vinkje schreef: En dat voor een Golden, alle plassen ontwijken, hoe kan dat nou. 8O
Hoe vaak moet jij nog horen dat een 'golden' geen aparte diersoort is?
Zoiets als , honden en vogels en katten en goldens... :roll:
Ik ken zelfs een golden die niet van zwemmen houdt, schocking he...
En eentje die bijt, dat is toch helemaal raar.
Nou alle Goldens die ik ken zijn water en modder ratten, ook hier op het forum.
De Golden die jij kent en die niet van zwemmen houd hebben ze misschien als pup bedorven door hem in het water te gooien of zoiets, en de Golden die bijt heeft misschien nare ervaringen mee gemaakt in zijn leventje.
En ik weet heel goed dat een Golden geen aparte diersoort is, maar elke hond is te bederven door verkeerde opvoeding, of iets wat hij in zijn leven mee gemaakt heeft.
Mijn hond heeft zelden in de bagger gelegen,zwemmen vind ze leuk maar springt niet in alle sloten die ze ziet.
En mijn Golden houdt niet zo van kinderen of is sociaal met andere honden.
Bijten doet ze niet, maar als ze een bot heeft dan is die van haar en niemand anders. :twisted:
Er is niks fouts gegaan in haar opvoeding,is niet mishandelt of in het water gepleurd als pup zijnde,het is gewoon een hond met een eigen wil en karakter.
Dan heb ik een hele andere Golden dan jij Sjaantje.
Die van mij vindt het heerlijk om gaten in de modder te graven, hij is stapelgek op kinderen, en ook op andere honden, en als Beau een bot heeft mag iedereen daar gewoon aan komen, en ook als hij staat te eten doet het hem niks als er iemand bij zijn bak komt. Misschien toch een andere opvoeding gehad, of gewoon een liever karakter. Onze Beau is een allemans vriend. :-D :ok:
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
sjaantje
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjaantje »

vinkje schreef:
sjaantje schreef:
vinkje schreef:
Daan schreef: Hoe vaak moet jij nog horen dat een 'golden' geen aparte diersoort is?
Zoiets als , honden en vogels en katten en goldens... :roll:
Ik ken zelfs een golden die niet van zwemmen houdt, schocking he...
En eentje die bijt, dat is toch helemaal raar.
Nou alle Goldens die ik ken zijn water en modder ratten, ook hier op het forum.
De Golden die jij kent en die niet van zwemmen houd hebben ze misschien als pup bedorven door hem in het water te gooien of zoiets, en de Golden die bijt heeft misschien nare ervaringen mee gemaakt in zijn leventje.
En ik weet heel goed dat een Golden geen aparte diersoort is, maar elke hond is te bederven door verkeerde opvoeding, of iets wat hij in zijn leven mee gemaakt heeft.
Mijn hond heeft zelden in de bagger gelegen,zwemmen vind ze leuk maar springt niet in alle sloten die ze ziet.
En mijn Golden houdt niet zo van kinderen of is sociaal met andere honden.
Bijten doet ze niet, maar als ze een bot heeft dan is die van haar en niemand anders. :twisted:
Er is niks fouts gegaan in haar opvoeding,is niet mishandelt of in het water gepleurd als pup zijnde,het is gewoon een hond met een eigen wil en karakter.
Dan heb ik een hele andere Golden dan jij Sjaantje.
Die van mij vindt het heerlijk om gaten in de modder te graven, hij is stapelgek op kinderen, en ook op andere honden, en als Beau een bot heeft mag iedereen daar gewoon aan komen, en ook als hij staat te eten doet het hem niks als er iemand bij zijn bak komt. Misschien toch een andere opvoeding gehad, of gewoon een liever karakter. Onze Beau is een allemans vriend. :-D :ok:
Ik denk dat jou Beau een liever karakter heeft.
Er is niks mis met Gaby,maar ze is gewoon een hondje met een heel eigen willetje.
Zucht.... :mrgreen:
bakker
geregistreerd lid

regen...

Ongelezen bericht door bakker »

Hoi,

Mijn Parson Jack Russel vindt regen vreselijk. Hij loopt met een "bol" ruggetje :P , doet zijn behoefte en na 10 :G minuten rent meneer met mij achter zich aan weer naar huis!

Als het sneeuwt vindt'ie het niet erg om nat te worden?? :A Dan wil hij helemaal niet meer naar huis.

Groetjes Carla.
met een poot van mijn 2 mannen: Bandit en Uzzi!
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Flater schreef:Hahahahahahaha.
Onze kleine Teckel-pup vind het ook verschrikkelijk.
En door plassen lopen??
Hahahaha, dus niet he....
Schijnen meer teckels last van te hebben....
Sarah niet hoor....ik vraag ne wel es af of ze niet eigenlijk een labje is. ;) Een regenplas is om doorheen te banjeren. Als ik naar het hondestrand ga weet ze niet hoe gauw ze in het water moet komen :mrgreen:
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Sarah niet hoor....ik vraag ne wel es af of ze niet eigenlijk een labje is. Een regenplas is om doorheen te banjeren. Als ik naar het hondestrand ga weet ze niet hoe gauw ze in het water moet komen
:mrgreen: Volgens mij zijn er gewoon 2 soorten teckels
- of ze haten het gigantisch
- of het boeit ze echt helemaal niks
:p:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Cyntha
Actief

Ongelezen bericht door Cyntha »

Bas is een echte Newfoundlander: dus die houdt erg veel van water!!!!

Als het regent wil meneer midden door alle plassen en het liefst ligt hij dan op zijn rug zodat hij helemaal nat wordt,hiha!
Groetjes Cyntha..Trotse eigenaresse van mijn newfoundlander Bas, paard Storm, prairiehondjes en slang!Afbeelding
EvavT

Ongelezen bericht door EvavT »

Bob vindt regen niet erg hoor. Zijn baasje wel :evil: :tong:
vieze natte gore bende!
Hij heeft lange haren, volgens mij voelt ie de druppels nauwelijks. Gaat ook gerust door plassen en als ik niet oplet wil ie ook nog wel in een zandplas rollen :tong:
Ik heb dan een zwarte (lijkt wel pek) hond thuis. heerlijk. En dan lekker op de bank rollen en trekken om de boel droog te maken. Liefst onder de plaid kruipen terwijl die er toch ligt óm de bank een beetje schoon te houden :?
Schoenen (regenlaarzen nog beter) voor hem zou niet gek zijn :mrgreen:
Tja je bent hond of niet :pffff:
Dus ik stem voor een droge sneeuw winter met veel zon. Al krijgt Bob dan weer ijsklopjes aan zijn poten hangen.
Helaas nu 1 dagje gehad en het is alweer voorbij.
ZOMER :ok: ;) dat is ons aller favoriet lekker op de fiets het bos in en Bobje laten rennen! Heerlijk. Duurt alleen nog even :cry:

:zwaai:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”