Mijn hond heeft zo'n gigantische hekel aan regen dat hij geen stap meer verzet als hij een druppel voelt en alleen maar richting huis wil. Hij moet toch ook wel een keer uitgelaten worden maar hij gaat dan echt zo stilstaan en wil geen stap verzetten behalve riching huis. We eisen helemaal niet van hem dat hij in de regen ver gaat lopen ofzo maar hij moet toch even mee naar het uitlaatgebied (eind van de straat) om even wat te doen. Hij mag daarna altijd gelijk naar huis (met regen dan)... Als hij mee zou lopen zou hij dus zo klaar staan maar door dat stilstaan staan we dus heel lang in de regen 8O
Ik wil hem niet zijn zin geven en ga dan net zo lang staan wachten tot hij wel meeloopt en op een gegeven moment geeft hij inderdaad op. Gistermiddag bedacht hij zich maar weer wat anders (het regende dus nog)... volgens hem ging mijn moeder mee wandelen dus ging hij telkens achterom kijken en wilde hij naar de voordeur etc. echt duidelijk kijkend waar ze nu bleef. Ze had niet eens een jas of schoenen aangetrokken waaruit hij op had kunnen maken dat ze meeging. Ik heb dus weer net zolang gewacht tot hij wel meeging. Volgens mij was dit dus weer een andere poging om zijn zin te krijgen

Ik heb zelfs een soort regenjasje gemaakt voor hem op te proberen of dat zou helpen... dan wordt hij immers niet zo nat, maar nee hoor, geen enkel effect, hij zet nog evenveel (weinig) stappen als zonder regenjas

Zijn er nog meer mensen met honden die denken dat ze van suiker zijn???