Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vies probleempje !!!
Moderator: moderatorteam
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Mijn dames krijgen ook vers vlees (carnibest), vaak aangevuld met vuile pens, kippekarkassen e.d. Toch blijft Molli poep eten. Ik heb me er al lang bij neergelegd. Ze vindt het gewoon super lekker en ze weet dat het niet mag, maar als ik even niet oplet dan doet ze het lekker toch. Ik kan ook precies aan haar koppie zien als ze weer wat heeft gepakt.
Eerlijk gezegd ben ik ook niet bereid om een straf te gebruiken die sterk genoeg is om dit zelfbelonende gedrag om te buigen. Dus ik heb besloten om me er niet meer druk om te maken.... alleen geen kusjes meer na een wandeling. :N:
-
Tarz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
-
Tarz
- Zeer actief
De pest is dat het zelfbelonend is. Elke keer dat ze zo'n drol te pakken heeft, heeft ze een positieve ervaring opgedaan. Er valt dus ook weinig aan te doen. Je kan het proberen af te leren dmv straf maar je weet dat ze het weer te pakken krijgt dus het is een hopeloze zaak. Mijn ervaring is dat het je heel veel stress, frustratie en boosheid bespaart als je het negeert en je hondje maar lekker laat 'genieten' 
- martine
- Zeer actief
- Contacteer:
Tineke bedankt heb ik ook nog wat van opgestoken
Martine
Martine
de beste man is een dobermann
www.dogs-dream.com
www.dogs-dream.com
-
tineke
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Nou, de ontlasting van een proodier (= dus GEEN roofdier) is wel iets heeeel anders dan de ontlasting van een roofdier, dus vlees eter!Tarz schreef:Persoonlijk vind ik het trouwens geen ramp als mijn hond poep eet. Het is ranzig, maar als ze thuis komt drinkt ze wat water en kauwt ze op haar kluif en dan ruik je er niets meer van.
Als een hond/wolf een prooi zou eten, dan eten ze deze ook met huid en haar op, dus ook de darmen en alles wat daar in zit (dus ook poep), dus ongezond zal het niet zijn.

-
Tarz
- Zeer actief
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Nou zeg waar haal jij die wijsheid vandaan dat brokken ongezond zijn, ik kan je voorhoofd niet voelen, maar volgens mij ben je erg warm.martine schreef:poep eten zeker eigen of andere hondepoep , heeft met de voeding te maken.
Kijk hier bewust niet op de voedingsforum,
Brokken zijn ongezond , net alsof wij elke dag alleen maar astronautenvoeding zouden eten. wil hier geen discussie over
ga dus niet antwoorden , maar voor de voeding kijk eens op rauwvoer.nl
vind je alles , zelf BARF ik . op rauwvoer vind je ook info over commerciele maar toch gezonde voeding wel diepvries dan. Als ze poep eet als je het ziet is het niet omdat ze gestraft is , dan doen ze het stiekem om niet betrapt te worden.
Als je toch om persoonlijke redenen niet gezond kunt voeren zijn er
voedingssuplementen, specifiek voor dit.
Iets geven om de slechte smaak dan is al te gek , je hond heeft ergens gebrek aan. Paardepoep eten alle honden graag daar is in principe niks mis mee , alleen als het paard net ontwormd zou zijn is het niet zo gezond
,voor de hond , en natuurlijk het idee dat jij nadien een zoentje krijgt.
Martine
Mijn Golden krijgt al vanaf ik hem kocht toen hij negen weken was goeie brokken, en hij doet het er fantastisch op, poept maar één keer per dag, bij de avond wandeling, mooie glanzende vacht. Je moet mensen niet op het verkeerde spoor zetten.
Als ik ergens geen verstand van heb, hou ik wijselijk mijn mond dicht, en mijn vingers van het toetsenbord.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
- Hutsje
- Zeer actief
Kunnen. Dit is een uitzondering als dit gebeurt, en als het al gebeurt betwijfel ik of ze de ontlastig eten. Roofdieren zijn ook helemaal niet lekker, wij mensen eten ze ook niet (haaien daargelaten).Tarz schreef:Roofdieren kunnen ook andere roofdieren eten. In dat geval is een roofdier dus ook een prooidier.Hutsje schreef: Nou, de ontlasting van een proodier (= dus GEEN roofdier) is wel iets heeeel anders dan de ontlasting van een roofdier, dus vlees eter!

-
Sjiel
- Zeer actief
Dakhaas???Hutsje schreef:Kunnen. Dit is een uitzondering als dit gebeurt, en als het al gebeurt betwijfel ik of ze de ontlastig eten. Roofdieren zijn ook helemaal niet lekker, wij mensen eten ze ook niet (haaien daargelaten).Tarz schreef:Roofdieren kunnen ook andere roofdieren eten. In dat geval is een roofdier dus ook een prooidier.Hutsje schreef: Nou, de ontlasting van een proodier (= dus GEEN roofdier) is wel iets heeeel anders dan de ontlasting van een roofdier, dus vlees eter!
weg gehaald zit een virus in
-
Tarz
- Zeer actief
Hmm je maakt nu wel een punt.Hutsje schreef:Kunnen. Dit is een uitzondering als dit gebeurt, en als het al gebeurt betwijfel ik of ze de ontlastig eten. Roofdieren zijn ook helemaal niet lekker, wij mensen eten ze ook niet (haaien daargelaten).Tarz schreef:
Roofdieren kunnen ook andere roofdieren eten. In dat geval is een roofdier dus ook een prooidier.
Ik laat ga er nog even over denken
- Hutsje
- Zeer actief
Tarz schreef:Hmm je maakt nu wel een punt.Hutsje schreef:Kunnen. Dit is een uitzondering als dit gebeurt, en als het al gebeurt betwijfel ik of ze de ontlastig eten. Roofdieren zijn ook helemaal niet lekker, wij mensen eten ze ook niet (haaien daargelaten).Tarz schreef:
Roofdieren kunnen ook andere roofdieren eten. In dat geval is een roofdier dus ook een prooidier.
Ik laat ga er nog even over denken

- Ca Cajuina
- Zeer actief
Heeft geen nut. Ze gaat de discussie toch niet aan. Kijk nu mar gewoon naar hond. Als hij de goed uit ziet is het prima tochvinkje schreef:Nou zeg waar haal jij die wijsheid vandaan dat brokken ongezond zijn, ik kan je voorhoofd niet voelen, maar volgens mij ben je erg warm.martine schreef:poep eten zeker eigen of andere hondepoep , heeft met de voeding te maken.
Kijk hier bewust niet op de voedingsforum,
Brokken zijn ongezond , net alsof wij elke dag alleen maar astronautenvoeding zouden eten. wil hier geen discussie over
ga dus niet antwoorden , maar voor de voeding kijk eens op rauwvoer.nl
vind je alles , zelf BARF ik . op rauwvoer vind je ook info over commerciele maar toch gezonde voeding wel diepvries dan. Als ze poep eet als je het ziet is het niet omdat ze gestraft is , dan doen ze het stiekem om niet betrapt te worden.
Als je toch om persoonlijke redenen niet gezond kunt voeren zijn er
voedingssuplementen, specifiek voor dit.
Iets geven om de slechte smaak dan is al te gek , je hond heeft ergens gebrek aan. Paardepoep eten alle honden graag daar is in principe niks mis mee , alleen als het paard net ontwormd zou zijn is het niet zo gezond
,voor de hond , en natuurlijk het idee dat jij nadien een zoentje krijgt.
Martine
Mijn Golden krijgt al vanaf ik hem kocht toen hij negen weken was goeie brokken, en hij doet het er fantastisch op, poept maar één keer per dag, bij de avond wandeling, mooie glanzende vacht. Je moet mensen niet op het verkeerde spoor zetten.
Als ik ergens geen verstand van heb, hou ik wijselijk mijn mond dicht, en mijn vingers van het toetsenbord.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

-
sharonl
- Vaste gebruiker
- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer:

- Hutsje
- Zeer actief
Ongelofelijk...................Rocky1 schreef:Ik denk dat het bij alle honden verschilt wat hij kan verdragen
rocky is nogal kieskeurig
s morgens krijgt hij wat frolic brokjes(handje vol) en 3 mergpijpjes van pedigree en s avond een blikje vlees van bonzo
heeft nooit last van zijn ontlasting
hij is 10 jaar en weegt 19 kilo en een prachtige glimmende vacht

- miranda sabine
- Vaste gebruiker
mijn pup at in het begin ook zijn ontlasting op dit kwam doordat hij wormen had en er dus voedingstoffen verloren gingen door de poep op te eten kreeg hij en deel terug dat zou 1 ding kunnen zijn verder zijn goede brokken van groot belang en ik heb nog van geen dierenarts gehoord dat brokken niet goed zijn de mijne lust geen royal canin en krijgt hills en hij doet het hier prima geen poep eten meer
gr miranda en xantos
gr miranda en xantos