Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond mag niet snuffelen
Moderator: moderatorteam
- mildred
- Actief
- toxic
- Actief
- Contacteer:
Kian snuffelt ook de hele weg als het aan hem ligt, maar als het zo koud is blijf ik niet graag 5 minuten op dezelfde plaats staan hoor
Ik denk ook niet dat snuffelen kwaad kan, natuurlijk let een beetje op aan wat hij snuffelt maar ziektes???
Trekken aan de lijn doet ie niet, hij blijft netjes naast mij tot ik zeg plasjes doen en dan gaat ie een plaatsje zoeken, precies dat die op commando zijn behoeftes doet
groeten

Ik denk ook niet dat snuffelen kwaad kan, natuurlijk let een beetje op aan wat hij snuffelt maar ziektes???

Trekken aan de lijn doet ie niet, hij blijft netjes naast mij tot ik zeg plasjes doen en dan gaat ie een plaatsje zoeken, precies dat die op commando zijn behoeftes doet

groeten
kian en zohra, mijn schatjes!!
-
- Actief
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Dobermannlover
- Vaste gebruiker
Bij mij mogen de honden ook snuffelen,ik heb zelfs hele snuffelroutes waar ze naar hartelust kunnen snuffelen en in het bos ook.Ze snuffelen dagelijks wat af op bepaalde stukken en dat mag van mij wel.
Ik heb alleen nu een probleem met mijn Dober,maar dat heb ik al in een ander topic gezet.Op grasvelden snuffelt ze ineens heel veel,op zich geen probleem,maar dus wel als ik wil gaan trainen.Afgelopen maandag ook op de training.Ik krijg haar aandacht dan niet voor de oefeningen dat we moeten doen,dus daar moet ik nog aan werken,want dat is best vervelend dan
Ik heb alleen nu een probleem met mijn Dober,maar dat heb ik al in een ander topic gezet.Op grasvelden snuffelt ze ineens heel veel,op zich geen probleem,maar dus wel als ik wil gaan trainen.Afgelopen maandag ook op de training.Ik krijg haar aandacht dan niet voor de oefeningen dat we moeten doen,dus daar moet ik nog aan werken,want dat is best vervelend dan

- Mama Sanneke
- Zeer actief
Kon dat mens maar niet overtuigen dat ik een hele trukkendoos heb geprobeertMarja schreef:Ook over aan de lijn trekken was ze heel kordaat, gewoon elke keer een goeie ruk geven met zo'n wurglijn en dan is het vlug gedaan.
Was het maar waar

Maar liggen rukken aan de lijn ligt niet in mijn visie.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
Nou ik heb wat lopen rukkenMama Sanneke schreef:Kon dat mens maar niet overtuigen dat ik een hele trukkendoos heb geprobeertMarja schreef:Ook over aan de lijn trekken was ze heel kordaat, gewoon elke keer een goeie ruk geven met zo'n wurglijn en dan is het vlug gedaan.
Was het maar waar![]()
Maar liggen rukken aan de lijn ligt niet in mijn visie.

Maar hielp helemaal niets.
Nu aan de halti en dat gaat super

groetjes Marja Zara en Stapper