En toen kwam Marouck :N:
Biène hangt er wat tussenin, is makkelijk qua slapen etc. maar weer wat moeilijker qua karakter
Moderator: moderatorteam

Sociaal en makkelijk hoeft niet samen te gaan, kijk maar naar BramBaily schreef: Onderdanig wil niet zeggen dat de pup makkelijk is.
Ik zou gaan voor een middenmoter van een nest, die snel herstelt van schrik, en nieuwsgierig is naar nieuwe dingen, als ik een bestelling mocht plaatsen![]()
Dat lijkt me een pup die de meeste kansen heeft om uit te groeien tot een sociale (en daardoor makkelijke) hond.In zoverre je van makkelijk kunt spreken over een pup in ieder geval..............

In jouw kader zijn het makkelijke pups Inge! Als ik nu weer zo'n pup als Bram zou krijgen, zou ik er veel minder van onder de indruk zijn dan toen. Maar dat maakt het nog geen makkelijke pup.Inge O schreef:ik heb altijd makkelijke pups, dus ik heb geen leuke honden danZoek stok! schreef:En toch zegt een stemmetje in mij dat ik de lastige pups later de leukste honden vindt![]()
?

Ja, en Vegasje danInge O schreef:nee, dat is zoZoek stok! schreef:In jouw kader zijn het makkelijke pups Inge! Als ik nu weer zo'n pup als Bram zou krijgen, zou ik er veel minder van onder de indruk zijn dan toen. Maar dat maakt het nog geen makkelijke pup.Inge O schreef:ik heb altijd makkelijke pups, dus ik heb geen leuke honden danZoek stok! schreef:En toch zegt een stemmetje in mij dat ik de lastige pups later de leukste honden vindt![]()
?
. maar dat is tegelijkertijd ook weer het bewijs dat jouw veronderstelling waarschijnlijk niet opgaat
.

Ben ik met je eens hoor, Loddie was ook de brutaalste van t nest van 12 en als pup heb ik heel wat te stellen gehad met haar. Maar nu ist een model hondje, ontzettend lief en luistert best goed(voor een Basset)Zoek stok! schreef:En toch zegt een stemmetje in mij dat ik de lastige pups later de leukste honden vindt
Moet ik je even herinneren aan de plantenspuit?Reini schreef:Ja, en Vegasje danInge O schreef:nee, dat is zoZoek stok! schreef:In jouw kader zijn het makkelijke pups Inge! Als ik nu weer zo'n pup als Bram zou krijgen, zou ik er veel minder van onder de indruk zijn dan toen. Maar dat maakt het nog geen makkelijke pup.Inge O schreef: ik heb altijd makkelijke pups, dus ik heb geen leuke honden dan![]()
?
. maar dat is tegelijkertijd ook weer het bewijs dat jouw veronderstelling waarschijnlijk niet opgaat
.
Was ook heel makkelijk, is 'ie nu soms niet meer leuk dan
![]()