Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Winner 2009

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Winner 2009

Ongelezen bericht door LongFields »

Bas Rouge schreef:
Dank trouwens voor je compliment over het voorbrengen van Huette. Erg leuk om te horen. Ik vind jou op foto's ook altijd zo mooi op show staan met je honden, dus ik weet niet of ik degene ben die jou behulpzaam kan zijn bij tips maar we kunnen het er natuurlijk altijd eens over hebben.
Ik heb je een poosje bezig gezien maar zag al wat handige dingetjes die ik zeker kan gebruiken. Nozem en Sjefke zijn inmiddels natuurlijk vrij geroutineerd en die waren altijd vrij rustig in de ring, maar met Tapas is het een iets ander verhaal. Die heeft flink wat temperament en bij haar is het denk ik een kwestie van met mijn lichaamstaal haar de juiste stand te laten aannemen, en dat zag ik jou bij Huette dus precies doen.
Dus het lijkt me zeker fijn het er een keer over te hebben. Als we (eindelijk) een geschikte datum hebben gevonden om te gaan wandelen. :wink:
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

LongFields schreef:
Bas Rouge schreef:
Dank trouwens voor je compliment over het voorbrengen van Huette. Erg leuk om te horen. Ik vind jou op foto's ook altijd zo mooi op show staan met je honden, dus ik weet niet of ik degene ben die jou behulpzaam kan zijn bij tips maar we kunnen het er natuurlijk altijd eens over hebben.
Ik heb je een poosje bezig gezien maar zag al wat handige dingetjes die ik zeker kan gebruiken. Nozem en Sjefke zijn inmiddels natuurlijk vrij geroutineerd en die waren altijd vrij rustig in de ring, maar met Tapas is het een iets ander verhaal. Die heeft flink wat temperament en bij haar is het denk ik een kwestie van met mijn lichaamstaal haar de juiste stand te laten aannemen, en dat zag ik jou bij Huette dus precies doen.
Dus het lijkt me zeker fijn het er een keer over te hebben. Als we (eindelijk) een geschikte datum hebben gevonden om te gaan wandelen. :wink:
:mrgreen: , het zal lukken. Doen we :ok:
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Bas Rouge schreef:
LongFields schreef:
Bas Rouge schreef:Leuk Suzanne, die Laekense reu die het zo goed heeft gedaan in de erering. Dat zal toch niet snel gebeuren.
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel vaker voorkomt op Nederlandse en ook buitenlandse shows, dat de Laekense bij de geselecteerde honden zit, of zelfs op het podium terecht komt.
Met Nozem ben ik 1x op de vijfde plaats terechtgekomen (in Zwolle), met Sjefke ben ik op Outdoor Uden ook een keer op de vijfde plaats geëindigd. Het lijkt me geweldig om ooit een keer bij de laatste 3 terecht te komen.

Jij heb nu zeker een ticket voor de Crufts verdiend met Huette? Wel gaan hoor!
Laekense lijken ook wel populairder te worden, net als beaucerons trouwens.

Dat weet ik niet, van dat ticket. Ik heb er niets van gehoord in elk geval.
Ik weet ook helemaal niets van de regels mbt Crufts.

Ja, je hebt recht op deelname aan Crufts, maar de beauceron is in Engeland niet erkend dacht ik, dus dat gaat niet op. Maar je hebt dus wel een Cruftsqualificatie in handen, Cool he!
Ik vond trouwens dat Huette van jullie twee ook nog de BOB was ;-), maar hee....who cares....Jeugdwinster én Winster :cheer: :cheer:

Yanthe heeft het ook prima gedaan. Ze was erg moe en ik had veel moeite haar alert te krijgen. Zelf was ik heel moe en druk, dus dat hielp niet veel. Maar ik ben heel tevreden, want de nummer één in onze klasse was een erg mooi teefje en ik wist op voorhand dat we haar hoogstwaarschijnlijk niet zouden verslaan. Maar we hebben prachtig rapport en 2 U in de tussenklasse, dus zijn hartstikke tevreden!

Moeder's Amélie greep op een haar na naast het CAC, maar met het res CAC zijn we ook heel happy :cheer: . Een geslaagde dag dus, maar poeh.....wat is het toch niks voor mij....dat gehang en weer niks gezien eigenlijk...
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
*Evie*
Zeer actief
Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Evie* »

Hier een 2U!
Afbeelding

http://www.Adebowale.nl
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Ik ben ook weer thuis van een vermoeiend, maar erg leuk weekend! Ook een aantal forummers gezien, maar niet gesproken (sommige wel op de foto gezet :wink: ).
Gisteren bij de markiesjes gekeken en de rest van de dag rondgelopen en foto's gemaakt. En vandaag eerst met mijn tante langs de windhonden en toen langs de groenendaelers. In de verte begonnen ze met de laekense herder, dus snel omgelopen en daar blijven kijken (onder het genot van een pannekoekje :mrgreen: ).

Wonder boven wonder heb ik niks gekocht, toch knap he :pffff: :mrgreen:

(foto's komen er aan)
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Hier twee keer een 2U!

Rinne Roos heeft vorige week een nagel gescheurd en daardoor liep ze niet zuiver voor.
Terecht maar helaas kreeg ze daardoor geen eerste plaats, de keurmeester legde dat meteen uit en heeft er achteraf nog uitgebreid haar spijt over uitgesproken, ze had haar erg graag eerste willen maken.
Helaas...

Isabel liep als een trein maar haalde helaas geen 1U bij de veteranen.
Nou ja, helaas. 2U is ook mooi en ze is een knappe dame, dus die veteranenpuntjes halen we wel een keer binnen ;)

Sieneke, ik heb je gezien, maar helaas de keuringen niet :(
Ik was het van plan maar het lukte jammer genoeg niet.
Maar mooie resultaten allemaal, van harte!
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Bas Rouge schreef: Huette heeft het ook erg goed gedaan. Ze kreeg 1U in de jeugdklasse en werd daarmee jeugdwinster en daar was ik hartstikke content mee. Stiekem hoopte ik daar natuurlijk op. Toen moest ze weer de ring in voor de beste teef. Ik dacht dat ik voor spek en bonen mee liep. Beaucerons hebben veel tijd nodig om uit te zwaren en er stonden een paar prima teven in de ring. Het was dan ook een enorme verrassing dat de keurmeester Huette ook tot Winster uitriep. Toen nog tegen de reu lopen maar dat heeft ze niet gerd. De reu werd BOB. Maar toch heel wat meer dan waarop ik gehoopt had.
Wauw, gefeliciteerd!
veertje
Zeer actief

Podenji schreef:zo ik ben er ook weer na 2 dagen winner , dat wordt straks lekker :slaap:

anyway, allereerst iedereen van harte met de resultaten :cheer: ik heb gisteren een hoop forummers ( weer eens :mrgreen: ) gezien, veel meer dan vandaag :hmmm: nieuw in het echt ( wat klinkt dat ehhh apart :F: ) Merit en Lars, Jeanette, Jacq en Linda :ok:

de resultaten zijn prima, althans van gisteren :smile: Smitthy Winster en Cy Winner + BOB met selectie in de erering, samen BIS 3 koppel :cheer:
vandaag kreeg Barry in de openklasse 2U met een heel merkwaardige keuring en keurrapport :tong: :lol1: maar voor mij het belangrijkste: hij gedroeg zich speels, maar liet zich prima betasten en liep niet als een ezel zoals in Dortmund ( voor de mensen die dat hier meegekregen hebben :lol1: ) dus dat was voor mij al een hele dikke winst :cheer:

Dan sta jij dus hier op de foto (?):
Afbeelding
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

gaaf zeg! dank je! :cheer:
mag ik ze op mn site zetten?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
veertje
Zeer actief

Ja hoor prima! Mocht je liever de originele foto willen, dan wil ik die ook wel sturen.
*Evie*
Zeer actief
Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Evie* »

Wat een prachtige honden heb je zeg!!
Afbeelding

http://www.Adebowale.nl
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

dank je :D

@ veertje: graag , stuur maar naar marianne@vanoxymoron.com
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Je langpootjes staan er mooi op Marianne :ok: Het mooie stel!

De rest met mooie resultaten ook weer gefeliciteerd!
Wat knap van Huette ook zèg! Hadden we het echt goed gezien op de jongehondendag toen. Het is ook echt een prachtmeid :ok:

Iemand van een ander forum had een filmpje van Toq gemaakt in de erering. Zo grappig. Hij was helemaal ingekakt en toen moesten we de driehoek lopen. Het eerste stuk liep hij niet, net om de hoek zei ik ons "toverwoord" en jawel, hij liep opeens als een treintje. Echt grappig, volgens mij kan iedereen het verschil zien:
http://s99.photobucket.com/albums/l289/ ... 009091.flv" onclick="window.open(this.href);return false;
Met dank aan Mariska van Moonflower ;)
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Die oortjes!

Ja, dat is prima te zien :mrgreen:

Afbeelding

Podenji
Zeer actief
Contacteer:

inderdaad sonja !!! het is ook een heerlijke vent, en hij liep er na je toverwoord prachtig bij!
had ze mij niet uit het filmpje kunnen knippen? :smile:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:inderdaad sonja !!! het is ook een heerlijke vent, en hij liep er na je toverwoord prachtig bij!
Nee, da's juist leuk. Kunnen ze jou ook allemaal nog ff zien :mrgreen:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Marjoleine schreef:Die oortjes!

Ja, dat is prima te zien :mrgreen:
Haha, ja die oortjes. Eerst in de verveelstand en opeens roetsjh naar voren!
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

mercedes2803 schreef:

Ik heb dit jaar ook flink wat mede forummers gezien wat erg leuk was :ok:
Ik heb zeker wel een paar keer gezocht naar Brigitte :(: en nu lees ik dat je er niet was omdat je ziek was...
Wat rot joh! beterschap voor jou en velen hebben je gemist, want ik hoorde meer mensen dat ze je niet gezien hadden :(: .
We hadden besloten om gewoon te gaan ook al voelde ik me niet optimaal maar 's nachts werd het erger, had geen oog dicht gedaan en flink verhoging dus uiteindelijk besloten toen de wekker ging om 5 uur om hem uit te zetten en me nog maar eens om te draaien (wat zeker niet van harte ging want had me er erg op verheugd) maar ja volgend jaar dan maar weer een poging wagen. Ik hoop dat ik wel naar de Dogachtigen kan maar voorlopig voel ik me nog steeds erg ellendig :cry:

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten :ok:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Podenji schreef:inderdaad sonja !!! het is ook een heerlijke vent, en hij liep er na je toverwoord prachtig bij!
Haha, stel je aan! Ik heb het filmpje 2x moeten bekijken voor ik jou kon ontdekken :mrgreen:

Allemaal gefeliciteerd :cheer: :cheer: :cheer:
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Brigitte schreef:Ik hoop dat ik wel naar de Dogachtigen kan maar voorlopig voel ik me nog steeds erg ellendig :cry:
Dat duurt nog een hele tijd :pffff:
Ik ben daar ook, ik werk in de ring van de CC en de MN.
Ik ben wel benieuwd naar je Buffeltje ;)

Afbeelding

miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Afbeelding

wat zijn jou honden groot! :eek: wist ik helemaal niet. prachtig zeg.

wat zit daar voor mevrouw met veren in de hoek? :denken:
Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Magic »

miekmiek schreef: wat zit daar voor mevrouw met veren in de hoek? :denken:
De mascotte van de winner :wink:
Afbeelding
Iedere dag feest!
Brigitte
Zeer actief

Marjoleine schreef:
Brigitte schreef:Ik hoop dat ik wel naar de Dogachtigen kan maar voorlopig voel ik me nog steeds erg ellendig :cry:
Dat duurt nog een hele tijd :pffff:
Ik ben daar ook, ik werk in de ring van de CC en de MN.
Ik ben wel benieuwd naar je Buffeltje ;)
Weet zeker dat ik gewoon zondag beter ben :klaar:

En dan kom ik wel even bij je langs leuk :ok:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Madelief schreef:
Ja, je hebt recht op deelname aan Crufts, maar de beauceron is in Engeland niet erkend dacht ik, dus dat gaat niet op. Maar je hebt dus wel een Cruftsqualificatie in handen, Cool he!
Ik moest zo lachen bij ons, helemaal happy van joepie we gaan naar de crufts samen :cheer: maar toen de eerste vreugde voorbij was en wij weer na gingen denken zaten wij van ships, we mogen nu wel maar ook weer niet, het ras is verboden in engeland :smile2:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Josee
Zeer actief
Mijn ras(sen): weimaraners
Contacteer:

Ongelezen bericht door Josee »

iedereen van harte met de mooie resultaten.
Onze Tsavo werd beste baby reu met een heel mooi keurverslag.

Filmpje:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Brigitte
Zeer actief

chrico schreef:
Madelief schreef:
Ik moest zo lachen bij ons, helemaal happy van joepie we gaan naar de crufts samen :cheer: maar toen de eerste vreugde voorbij was en wij weer na gingen denken zaten wij van ships, we mogen nu wel maar ook weer niet, het ras is verboden in engeland :smile2:
Ja, dat had ik met Alano, de Ca de Bou is geen erkend ras in Engeland
:boos:
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

Brigitte schreef:
chrico schreef:
Madelief schreef:
Ja, dat had ik met Alano, de Ca de Bou is geen erkend ras in Engeland
:boos:
T is toch verdorie oneerlijk :boos: :boos: :devil: Willen ze daar alleen verfokte rassen ofzo :denken: :pffff:
:wink:
Afbeelding
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Madelief schreef: Yanthe heeft het ook prima gedaan. Ze was erg moe en ik had veel moeite haar alert te krijgen. Zelf was ik heel moe en druk, dus dat hielp niet veel. Maar ik ben heel tevreden, want de nummer één in onze klasse was een erg mooi teefje en ik wist op voorhand dat we haar hoogstwaarschijnlijk niet zouden verslaan. Maar we hebben prachtig rapport en 2 U in de tussenklasse, dus zijn hartstikke tevreden!

Moeder's Amélie greep op een haar na naast het CAC, maar met het res CAC zijn we ook heel happy :cheer: . Een geslaagde dag dus, maar poeh.....wat is het toch niks voor mij....dat gehang en weer niks gezien eigenlijk...
Volgens mij liep ik bij het verlaten van de hal, achter jullie aan(liep jouw moeder rechts van jou met een Briard?)
maar net te ver om je aan te roepen :(
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

Hamilton schreef:
Madelief schreef: Yanthe heeft het ook prima gedaan. Ze was erg moe en ik had veel moeite haar alert te krijgen. Zelf was ik heel moe en druk, dus dat hielp niet veel. Maar ik ben heel tevreden, want de nummer één in onze klasse was een erg mooi teefje en ik wist op voorhand dat we haar hoogstwaarschijnlijk niet zouden verslaan. Maar we hebben prachtig rapport en 2 U in de tussenklasse, dus zijn hartstikke tevreden!

Volgens mij liep ik bij het verlaten van de hal, achter jullie aan(liep jouw moeder rechts van jou met een Briard?)
Jaaaaa, dat moeten wij geweest zijn! Moeder met Améhoela. Had je de honden bij je?? Maar ik zal niet achterom gekeken hebben ;-). Ik wil graag ook een paar keer naar show zónder honden. Het komt er nooit van elders te kijken en mensen te spreken, erg jammer vind ik dat. Maar Yanthe doet voorlopig niet meer mee, eerst maar eens 27 maanden worden. Dus kan ik wel eens een showbezoek inplannen :cheer:
Afbeelding
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Madelief schreef:
Hamilton schreef:

Jaaaaa, dat moeten wij geweest zijn! Moeder met Améhoela. Had je de honden bij je?? Maar ik zal niet achterom gekeken hebben ;-). Ik wil graag ook een paar keer naar show zónder honden. Het komt er nooit van elders te kijken en mensen te spreken, erg jammer vind ik dat. Maar Yanthe doet voorlopig niet meer mee, eerst maar eens 27 maanden worden. Dus kan ik wel eens een showbezoek inplannen :cheer:
Ja, 4 mensen bepakt en bezakt, met 1 HamiltonStövare en 1 Bordercollie
( ik had ook een heel lijstje gemaakt wie ik allemaal wilde gedag zeggen, uiteindelijk alleen Suzanne met Tapas gesproken)
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Plaats reactie

Terug naar “Show”