Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pientje is loops
Moderator: moderatorteam
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Pientje is loops
@chika's: heb je je speciaal aangemeld op dit forum voor dit topic? 

Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Amy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 7
Oeps geradenyamie schreef:wil chika een pupje van frank?

-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Teckel
- Aantal honden: 0
Inprincipe weet jij net zoveel van jouw honden als hij van die van hem. Oke, hij test niet op PL.. Jij wel neem ik aan? Maar jij geeft aan dat PL het minst van de zorgen is, waar test jij nog meer op dan?Chihuahua schreef:Daarom moet je er dus ook niet mee fokken zoals ik al aanhaalde.frank-bobby schreef: omdat het stamboomlose chihuahua,s zijn en niks over de voorouders bekend is
Patella Luxatie is nog wel het minste van je zorgen
Maarja, die uitkering brengt natuurlijk niet genoeg binnen, dus dan gaan we maar lekker met op Chihuahua lijkende honden fokken, of met Ragdolls zonder papieren, en laat je je reu ook van alles dekken
Goed bezig, heel goed bezig.
Ik heb niks tegen mensen die een nestje fokken, met of zonder papieren, maar op deze manier vind ik het dus gewoon walgelijk.
Excuses maken en verzinnen om je honden niet te hoeven testen, want testen is zogenaamd niet nodig als ze geen papieren hebben.
Patella Luxatie heeft niks met voorouders te maken, je hebt werkelijk waar geen enkel excuus om daar niet op te testen, echt geen enkel!
En dan wil jij beweren dat jij bezig met met gezonde hondjes op de wereld te zetten? Schiet mij maar lek.
Wat doe jij dan? Jij zet toch ook overal maar je eigen reuen op? Maar omdat jouw honden uit het buitenland komen, is het opeens ‘goed’ fokken en niet ‘maar raak’ fokken?Chihuahua schreef:Zeker zo'n most beauty dag, ja, wat daar rondloopt is net zo hard om te janken.
Daar komen ook alleen broodfok chihuahua's, ja ook met fci! Van fokkers die maar raak fokken
En jouw honden zijn wel rastypisch? Zo uit de kluiten gewassen, uitpuilende ogen, hangoren, vouworen? Die hondjes uit je eerste nestje hadden ook allemaal een vrij lang snuitje met smal hoofdje, net zo rastypisch als de hondjes van Frank. Het enige verschil is dat ze een stamboom hebben.Chihuahua schreef:Ja zo eentje ken ik er hier uit de buurt ook, maar die fokt ook van die totaal niet rastypische honden.
Zegt niks.
Wie bepaalt wat een hond waard is? Jij bepaalt in ieder geval niet wat Franks hond waard is. Een stamboomloze pup kan voor iemand wel 30000 euro waard zijn, of iemand dat er ook voor wil geven is een tweede.Chihuahua schreef: Ze zijn niet eens 400 waard
Je bedoelt dat hij voor 500 is weggegaan omdat je hem niet verkocht kreeg? Ik zag hem destijds op marktplaats staan voor 950 en de prijs daalde steeds. 900, 850, 800, 750.. Maar dat zeg je er natuurlijk niet bij. Want zeggen dat je een hondje voor 500 wegdoet omdat hij een schoonheidsfoutje heeft, komt beter over dan omdat je hem niet verkocht kreeg. Waarom heb je dat stukje eigenlijk weggehaald? Bang dat mensen erachter komen dat jij honden fokt met één bal? En zat er in dat nest niet ook een inimini pup met enorme overbeet?Chihuahua schreef:Hier, voor 500 weggegaan vanwege het feit dat ie 1 balletje heeft:
UIT GETESTE OUDERS!
Doe niet zo schijnheilig. Voor meer raakte jij ze aan de straatstenen niet kwijtChihuahua schreef:Als ik minder rastypische heb gaan ze zelfs voor minder weg, afgelopen nest had ik er ook minder mooie tussen zitten dus die zijn voor 700/800 verkocht met stamboom

Die dus blijkbaar nodig uit de fok gehaald moet worden, hij geeft niet rastypische pups en pups met één bal. En dan hebben we het nog niet eens over de gebitsfouten.Chihuahua schreef:Die black and tan die ik hiervoor plaatste is zijn vader![]()
![]()
-
- geregistreerd lid
Nee hoor, als ik een Chihuahua koop, koop ik er één met stamboom. Ik weet graag iets van de voorouders. Maar mevrouw Chihuahua trekt wel erg hard van leer en doet zich beter voor dan ze isyamie schreef:wil chika een pupje van frank?

- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
nou dat denk ik niet ik ken haar niet eensJoy C schreef:@chika's: heb je je speciaal aangemeld op dit forum voor dit topic?
maar ze heeft wel gelijk en zo geef ik meer mensen hier gelijk die het ook over het testen net zo min met mij eens zijn als de rest

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 8
Ach, als we hier mevrouw Evelien niet hebben, nog steeds kwaad omdat ik zoveel honden heb?Chika's schreef:Nee hoor, als ik een Chihuahua koop, koop ik er één met stamboom. Ik weet graag iets van de voorouders. Maar mevrouw Chihuahua trekt wel erg hard van leer en doet zich beter voor dan ze isyamie schreef:wil chika een pupje van frank?.
Jij als particulier mag wel 7 honden, 12 katten en 50 cavia's en konijnen hebben he? Toen je destijds mijn hele forum gebruikte voor je reclame had je niet zo'n grote smoel

En ja, jou hond heeft inderdaad een waterhoofd, maar ey, ik heb jou dat hondje verkocht voor 250 euro vanwege de overbeet, ben je dat vergeten???
En ik heb jou zelfs nog het aankoopbedrag terug willen storten zodra er bekend werd dat Loulou een waterhoofd had.
Dus wat is nou je probleem?
-
- Zeer actief
Hmm, misschien heb ik wel een ander vermoeden, 1 van de zogenaamde ''Floppers'' zal dit wel zijn 

Laatst gewijzigd door Chihuahua op 22 aug 2011 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
zo zo en dat voor getesten ouders top johChihuahua schreef:Ach, als we hier mevrouw Evelien niet hebben, nog steeds kwaad omdat ik zoveel honden heb?Chika's schreef:Nee hoor, als ik een Chihuahua koop, koop ik er één met stamboom. Ik weet graag iets van de voorouders. Maar mevrouw Chihuahua trekt wel erg hard van leer en doet zich beter voor dan ze isyamie schreef:wil chika een pupje van frank?.
Jij als particulier mag wel 7 honden, 12 katten en 50 cavia's en konijnen hebben he? Toen je destijds mijn hele forum gebruikte voor je reclame had je niet zo'n grote smoel![]()
En ja, jou hond heeft inderdaad een waterhoofd, maar ey, ik heb jou dat hondje verkocht voor 250 euro vanwege de overbeet, ben je dat vergeten???
En ik heb jou zelfs nog het aankoopbedrag terug willen storten zodra er bekend werd dat Loulou een waterhoofd had.
Dus wat is nou je probleem?

nou laat mij dan maar niet ras typische en ongetesten hondjes fokken tot nu toe allemaal gezonde pups en zonder waterhoofd of pl

- Amy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder
oh god ze kennen elkaar.. natuurlijk 

- Amy
- Zeer actief
Wat je niet weet want ze zijn niet getestfrank-bobby schreef: nou laat mij dan maar niet ras typische en ongetesten hondjes fokken tot nu toe allemaal gezonde pups en zonder waterhoofd of pl

-
- Zeer actief
Joh, degene die dit schrijft is of de persoon die ik noem, of een persoon die hier al een account heeft lopen.frank-bobby schreef:zo zo en dat voor getesten ouders top johChihuahua schreef:Ach, als we hier mevrouw Evelien niet hebben, nog steeds kwaad omdat ik zoveel honden heb?Chika's schreef:Nee hoor, als ik een Chihuahua koop, koop ik er één met stamboom. Ik weet graag iets van de voorouders. Maar mevrouw Chihuahua trekt wel erg hard van leer en doet zich beter voor dan ze isyamie schreef:wil chika een pupje van frank?.
Jij als particulier mag wel 7 honden, 12 katten en 50 cavia's en konijnen hebben he? Toen je destijds mijn hele forum gebruikte voor je reclame had je niet zo'n grote smoel![]()
Dus wat is nou je probleem?![]()
nou laat mij dan maar niet ras typische en ongetesten hondjes fokken tot nu toe allemaal gezonde pups en zonder waterhoofd of pl
Die zelf haar Chihuahua van hoge hoogte naar beneden heeft gegooit om geld voor een PL operatie te kunnen claimen bij haar fokster

-
- Zeer actief
Op waterhoofden kun je niet testen.Amy schreef:Wat je niet weet want ze zijn niet getestfrank-bobby schreef: nou laat mij dan maar niet ras typische en ongetesten hondjes fokken tot nu toe allemaal gezonde pups en zonder waterhoofd of pl
Na lang zoeken bleek het uit de lijn van de vader van de moederhond te komen, die moeder is dus ook direct uit de fok gehaald.
Kom op, alsof ik voor mijn lol een zieke hond fok, heb me er lang genoeg schuldig van gevoeld.
Probleem is dat lang niet alle fokkers eerlijk zijn over hun lijnen, die lijn van die moeder was zwaar toegejuicht, het is dat ik er via via achter kwam toen ik op bezoek was bij een andere fokker, anders had ik er nooit wat over gehoord, word allemaal lekker in de doofpot gestopt.
Ik ben er in ieder geval EERLIJK over, ik draai een hond met een fout de nek niet om.
Laatst gewijzigd door Chihuahua op 22 aug 2011 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
Zeg Frank, ga je nu niet ineens op de borst kloppen, want zolang jij je honden (en andere dieren) ongetest zich laat vermeerderen zonder je om de gezondheid te bekommeren blijf jij een grote broodfukker. Dat je daar trots op durft te zijn zegt meer dan genoeg. Te erg voor woorden ben je.frank-bobby schreef:nou laat mij dan maar niet ras typische en ongetesten hondjes fokken tot nu toe allemaal gezonde pups en zonder waterhoofd of pl

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
Muk schreef:Zeg Frank, ga je nu niet ineens op de borst kloppen, want zolang jij je honden (en andere dieren) ongetest zich laat vermeerderen zonder je om de gezondheid te bekommeren blijf jij een grote broodfukker. Dat je daar trots op durft te zijn zegt meer dan genoeg. Te erg voor woorden ben je.frank-bobby schreef:nou laat mij dan maar niet ras typische en ongetesten hondjes fokken tot nu toe allemaal gezonde pups en zonder waterhoofd of pl

-
- Zeer actief
Dat hondje heeft inderdaad een waterhoofd, maar ze heeft er verder geen last van, het is ook per toeval ontdekt.frank-bobby schreef:mag toch hopen voor dat hondje dat het niet waar is![]()
Kan jou net zo goed over komen hoor, feit is alleen dat jij er niks over hebt uitgezocht, en ik gewoon keihard ben voorgelogen.
-
- Zeer actief
Als je die pup ziet, zie je alleen een overbeet, verder niksMuk schreef:Zeg Frank, ga je nu niet ineens op de borst kloppen, want zolang jij je honden (en andere dieren) ongetest zich laat vermeerderen zonder je om de gezondheid te bekommeren blijf jij een grote broodfukker. Dat je daar trots op durft te zijn zegt meer dan genoeg. Te erg voor woorden ben je.frank-bobby schreef:nou laat mij dan maar niet ras typische en ongetesten hondjes fokken tot nu toe allemaal gezonde pups en zonder waterhoofd of pl

Als zij niet was gecontroleerd waren we er misschien wel nooit achter gekomen, dus Frank kan wel roepen, zolang het niet is gecontroleerd, weet je niks.
Ik laat het in ieder geval bij het volgende nest middels een echo controleren

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
ik doelde op dat hondje naar beneden gooien voor een pl operatieChihuahua schreef:Dat hondje heeft inderdaad een waterhoofd, maar ze heeft er verder geen last van, het is ook per toeval ontdekt.frank-bobby schreef:mag toch hopen voor dat hondje dat het niet waar is![]()
Kan jou net zo goed over komen hoor, feit is alleen dat jij er niks over hebt uitgezocht, en ik gewoon keihard ben voorgelogen.

-
- Zeer actief
Oh jawel hoor, dat is zeker waar, helaas, ik heb het uit de eerste hand.frank-bobby schreef:ik doelde op dat hondje naar beneden gooien voor een pl operatieChihuahua schreef:Dat hondje heeft inderdaad een waterhoofd, maar ze heeft er verder geen last van, het is ook per toeval ontdekt.frank-bobby schreef:mag toch hopen voor dat hondje dat het niet waar is![]()
-
- Zeer actief
Maar goed, degene die hier zo tegen mij tekeer gaat is duidelijk een bekende, ik ben benieuwd.
9 Oktober ben ik op de clubmatch, het zou je sieren als je dan gewoon face to face even je problemen met mij voor wilt leggen
9 Oktober ben ik op de clubmatch, het zou je sieren als je dan gewoon face to face even je problemen met mij voor wilt leggen

-
- geregistreerd lid
Chihuahua, ik ken jou niet persoonlijk maar je gaat weer lekker met andere mensen beledigen he? Om jezelf beter te laten lijken? Ik heb genoeg van jou gelezen op Marktplaats en meer dan genoeg over jou gehoord.
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
OMG.Chihuahua schreef:Oh jawel hoor, dat is zeker waar, helaas, ik heb het uit de eerste hand.frank-bobby schreef:ik doelde op dat hondje naar beneden gooien voor een pl operatieChihuahua schreef:Dat hondje heeft inderdaad een waterhoofd, maar ze heeft er verder geen last van, het is ook per toeval ontdekt.frank-bobby schreef:mag toch hopen voor dat hondje dat het niet waar is![]()

Ik ga dit soort dingen echt nooit van zijn lang zal zijn leven begrijpen.

Groetjes Joyce

-
- Zeer actief
Wat heb je dan van mij op marktplaats gelezen????Chika's schreef:Chihuahua, ik ken jou niet persoonlijk maar je gaat weer lekker met andere mensen beledigen he? Om jezelf beter te laten lijken? Ik heb genoeg van jou gelezen op Marktplaats en meer dan genoeg over jou gehoord.

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
omg dit vindt ik echt vreselijk als t waar is arm dingChihuahua schreef:Oh jawel hoor, dat is zeker waar, helaas, ik heb het uit de eerste hand.frank-bobby schreef:ik doelde op dat hondje naar beneden gooien voor een pl operatieChihuahua schreef:Dat hondje heeft inderdaad een waterhoofd, maar ze heeft er verder geen last van, het is ook per toeval ontdekt.frank-bobby schreef:mag toch hopen voor dat hondje dat het niet waar is![]()

-
- Zeer actief
Is ook vreselijk, maar de eigenaresse is psychisch ook niet helemaal in orde hoor.
Ik denk dat dat daarom is gebeurd, het rechtvaardigt het niet, maar dan is het misschien beter voor te stellen hoe iemand tot zoiets komt.
Ik denk dat dat daarom is gebeurd, het rechtvaardigt het niet, maar dan is het misschien beter voor te stellen hoe iemand tot zoiets komt.

Jij bent ook wel een triest geval. Speciaal voor dit topic aangemeld en gelijk even mee gaan rellen. Dat je fukkers zoals Frank verdedigt zegt meer dan genoeg over je eigen fukkwaliteiten (als je die al bezit).Chika's schreef:Chihuahua, ik ken jou niet persoonlijk maar je gaat weer lekker met andere mensen beledigen he? Om jezelf beter te laten lijken? Ik heb genoeg van jou gelezen op Marktplaats en meer dan genoeg over jou gehoord.
-
- Zeer actief
Voor er een hoop spookverhalen de wereld in geholpen worden.
Ik heb inderdaad een teefje gefokt met een waterhoofd, dit leek mij het meest erge wat mij kon overkomen, daarom zeg ik ook dat PL de minste van je zorgen is.
PL is operabel, een waterhoofd dodelijk.
Ik heb naar eer en geweten gehandeld toen ik die combinatie maakte, ik dacht dat ik van alle plus en minpunten uit die lijn op de hoogte was.
Toen bekend werd dat zij een waterhoofd had heb ik veel navraag gedaan, vanuit de vader zijn lijn, en de lijn van moederhond.
Ik gaf eigenlijk pa de schuld in de eerste instantie, maar na onderzoek kwamen er dus andere dingen aan het licht.
Alsof ik voor de lol een hondje fok wat gedoemd is te sterven, kom op.
Ik ben altijd open en eerlijk, maar eigenlijk is dat fout, want daar word je altijd door jaloerse mensen op terug gepakt.
Ik heb inderdaad een teefje gefokt met een waterhoofd, dit leek mij het meest erge wat mij kon overkomen, daarom zeg ik ook dat PL de minste van je zorgen is.
PL is operabel, een waterhoofd dodelijk.
Ik heb naar eer en geweten gehandeld toen ik die combinatie maakte, ik dacht dat ik van alle plus en minpunten uit die lijn op de hoogte was.
Toen bekend werd dat zij een waterhoofd had heb ik veel navraag gedaan, vanuit de vader zijn lijn, en de lijn van moederhond.
Ik gaf eigenlijk pa de schuld in de eerste instantie, maar na onderzoek kwamen er dus andere dingen aan het licht.
Alsof ik voor de lol een hondje fok wat gedoemd is te sterven, kom op.
Ik ben altijd open en eerlijk, maar eigenlijk is dat fout, want daar word je altijd door jaloerse mensen op terug gepakt.
-
- Zeer actief
Oh, en Chicka, al eens gehoord dat ook teven drager en zelfs lijder kunnen zijn van cryptorchisme? Dus wel lekker makkelijk om alles altijd op de reu af te schuiven, er was ook een moeder in het spel nl 

- yuki
- Zeer actief
Jee ik val echt van de ene in de volgende verbazing in dit topic
Wat een zooi ook bij dit ras en wat een achterklap her en der........
Ik had 20 jaar geleden een vriendin met een Chi (met stamboom) beestje was destijds kerngezond en was uitermate groot voor een Chi in vergelijking met wat je tegenwoordig ziet. Flos is ruim 14 geworden zonder een dag ziek te zijn geweest en gewoon in zijn mandje ingeslapen en niet meer wakker geworden. Je zag er vrij weinig destijds. Wat is het toch enorm slecht voor honden om een populair ras te worden.

Ik had 20 jaar geleden een vriendin met een Chi (met stamboom) beestje was destijds kerngezond en was uitermate groot voor een Chi in vergelijking met wat je tegenwoordig ziet. Flos is ruim 14 geworden zonder een dag ziek te zijn geweest en gewoon in zijn mandje ingeslapen en niet meer wakker geworden. Je zag er vrij weinig destijds. Wat is het toch enorm slecht voor honden om een populair ras te worden.

Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther