klopt, margje heeft verschillende brieven geschreven en contact gehad met mensen om te zorgen dat de hond niet afgespoten werd.Bink2009 schreef:
Dat was toen toch op Hondenpage? Ik kan mij zo iets herinneren, toen is ene Marga er nog mee bezig geweest
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lammetje gemold door Staff - UPDATE AD.NL
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
- Aantal honden: 4
Re: Lammetje gemold door Staff
- Bink2009
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Oh ja Margje heet ze, ik had toen echt respect voor haar dat ze al die moeite deed voor een onbekende. Het verhaal heb ik ook al gevonden kliklunaquinty schreef:klopt, margje heeft verschillende brieven geschreven en contact gehad met mensen om te zorgen dat de hond niet afgespoten werd.Bink2009 schreef:
Dat was toen toch op Hondenpage? Ik kan mij zo iets herinneren, toen is ene Marga er nog mee bezig geweest
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ja. Tegen Margje kan ik niet op 

Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
- Zeer actief
moet je ook niet willen 

Ik denk dat Sandra bedoelt dat het niet zou moeten, maar dat je er als hondeneigenaar wel rekening mee moet houden bij het betreffende ras.Nanna schreef:Nee, jij zegt dat het in dit tijdperk nog bestaat dat mensen zich niet van het feit bewust zijn dat er honden rondlopen die er op uit zijn om andere honden te doden. Ik vind dat de omgekeerde wereld. Het is juist RAAR dat je je daarvan bewust moet zijn.S@ndr@ schreef:nee, ik zeg dat ik zowel voor sneeuw de verantwoordelijkheid neem voor haar veiligheid als voor Gil en dat dat helaas de enige manier is om je honden heel te houden, ik heb t niet over schuld gehad. wel dat kennis kan helpen om je honden heel te houdenNanna schreef:Zeg je nou serieus dat het de schuld is van iemand die daar met een brave hond loopt die voorts wordt doodgebeten door een klapkaak dat ze maar om hadden moeten lopen?S@ndr@ schreef:dat is t hem nu net he, iemand met een beetje verstand loopt er voor om, ik dus ooknet zo goed, ik heb mijn honden er ook niet voor over
dus welke honden worden er gepakt, ja mensen die zich van niets bewust zijn, in dit tijdperk, t bestaat nog blijkbaar
heel erg jammer.
jou vertaling daarvan in me veel te bod
Zoals ik het ook raar vind dat je het prettig vindt om er een speciaal voor dat doel gefokte joekel op na te houden die graag andermans hond over de kling jaagt.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
awwwJaap* schreef:Ja. Tegen Margje kan ik niet op

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
- Zeer actief
ik ben helaas niet meer welkom op hpBink2009 schreef:Oh ja Margje heet ze, ik had toen echt respect voor haar dat ze al die moeite deed voor een onbekende. Het verhaal heb ik ook al gevonden kliklunaquinty schreef:klopt, margje heeft verschillende brieven geschreven en contact gehad met mensen om te zorgen dat de hond niet afgespoten werd.Bink2009 schreef:

- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Volkomen mee eens.renee-uk schreef:oh maar dat ben ik helemaal met je eens, dat zeg ik ook al zo lang als ik hier op het forum ben.Jaap* schreef:Ja natuurlijk. Als je niet opnieuw met een rad geconfronteerd wilt worden als eigenaar van de gebruikelijke verdachten zou ik me daarom maar wat minder druk maken over wat anderen wel of niet doen, en zelf het voortouw nemen om te proberen het éigen (imago)probleem in de kiem te smoren.renee-uk schreef:nou als het dan ook onschuldige honden zijn die de zwarte piet toegespeeld krijgen heb ik daar toch wel wat moeite mee eigenlijk.Jaap* schreef:Als iedereen blijft zitten in zijn eigen gelijk gaat een ander de beslissingen nemen.
Dat er langzamerhand gedonder onderweg is met betrekking tot hondenagressiviteit is voor mij zo klaar als een klontje. En wie er dan de lul zijn, als ze niet in beweging komen, ook.
het is niet helemaal eerlijk, maar met een hond die zo slecht aangeschreven staat bij het grote publiek (waar dat dan ook door komt) moet je je juist dubbel van je eigen verantwoordelijkheid bewust zijn.
dat is wel een van de consequenties als je voor zo'n ras kiest.
Ik heb al een krappe 40 jaar BT en heb altijd mijn verantwoordelijkheid genomen. Tot wat fors grauw en snauw werk van mijn honden is het tot nu toe dan ook nog niet gekomen. klopklopklopophout.
Wat me dan wel stoort dat als er dan iets fout dreigt te gaan omdat Luna, in dit geval, dan weer eens besprongen wordt door een dolle niet luisterende Briard wiens baasje doodgemoedereerd achter me aan sukkelt met haar blik op haar ipod, pad of weet ik veel wat voor ding, dat ik dan de grote bek moet krijgen. Met meestal wel een opmerking in de strekking van,...het zijn ook altijd dezelfde aso´s met die aso honden. Die mensen kennen me niet maar oordelen wel over wie ik dan wel ben omdat ik een BT aan een lijn heb. Mijn man heeft een goede baan, ik heb ook een redelijke opleiding genoten, onze pubers zijn speciaal maar niet asociaal. We hebben een redelijke auto en een koopwoning. Ik gedraag me doorgaans niet als een viswijf maar toch ben ik dan opeens die aso met die aso hond omdat zij haar Briard niet bij zich wenst te houden. Dat stoort me, en nee, dat is niet genoeg reden om als Luna er niet meer mocht zijn, niet weer een hond te nemen van dit ras. Maar heel soms borrelen er bij mij, na de zoveelste belediging toch wel gedachten en woorden naar boven die me toch wel heel erg op een aso, een viswijf zouden doen lijken als ik ze ook echt zou spuien. Maar zoals ik mijn honden al die jaren redelijk in het gareel heb kunnen houden zo heb ik ook in al die jaren geleerd eigenlijk niet meer te reageren, wat anderen dan weer afdoen als ongeïnteresseerd of aso.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- Roompie
- Zeer actief
Ik quote hem want hij is eigenlijk te goed om genegeerd te worden.Jaap* schreef:Stoppen met het vergoelijken van onacceptabel gedrag is bijvoorbeeld zoiets.S@ndr@ schreef:en hoe stel je voor dat dat gebeurtJaap* schreef:Ja natuurlijk. Als je niet opnieuw met een rad geconfronteerd wilt worden als eigenaar van de gebruikelijke verdachten zou ik me daarom maar wat minder druk maken over wat anderen wel of niet doen, en zelf het voortouw nemen om te proberen het éigen (imago)probleem in de kiem te smoren.
De publiciteit zoeken op cruciale momenten, met mensen die op een normale, sympathieke en realistische manier, kunnen vertellen over de honden ook.
Afstand nemen van alle controversiële zaken rondom het fenomeen ook.
Als knorr per ongeluk een gele- in plaats van een groene korrel in de soep heeft gegooid halen ze een complete maandproductie terug inclusief schadeloosstelling en een mea maxima culpa in alle kranten. Met uitleg over wat er aan de hand was.
Dat is niet voor niks. Dat is een imagoprobleem voorkomen. Door de volledige verantwoording te nemen en gespeculeer te voorkomen door alle feiten te geven. Transparantie. Ook al gaat het feitelijk om een futiliteit.
Die futiliteit is namelijk in een mum van tijd een crisis, als er gespeculeer aan te pas gaat komen.
En gespeculeer gecombineerd met de vaak gruwelijke afloop is precies wat er gebeurt en waarom er zoveel media aandacht voor is.
En voordat er weer gewezen gaat worden naar anderen, die het ook niet goed doen. Die hebben het probleem niet. Dat is het verschil.

- mmartinn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Jaap* schreef:Stoppen met het vergoelijken van onacceptabel gedrag is bijvoorbeeld zoiets.S@ndr@ schreef:en hoe stel je voor dat dat gebeurtJaap* schreef:Ja natuurlijk. Als je niet opnieuw met een rad geconfronteerd wilt worden als eigenaar van de gebruikelijke verdachten zou ik me daarom maar wat minder druk maken over wat anderen wel of niet doen, en zelf het voortouw nemen om te proberen het éigen (imago)probleem in de kiem te smoren.
De publiciteit zoeken op cruciale momenten, met mensen die op een normale, sympathieke en realistische manier, kunnen vertellen over de honden ook.
Als knorr per ongeluk een gele- in plaats van een groene korrel in de soep heeft gegooid halen ze een complete maandproductie terug inclusief schadeloosstelling en een mea maxima culpa in alle kranten. Met uitleg over wat er aan de hand was.
Dat is niet voor niks. Dat is een imagoprobleem voorkomen. Door de volledige verantwoording te nemen en gespeculeer te voorkomen door alle feiten te geven. Transparantie. Ook al gaat het feitelijk om een futiliteit.
Die futiliteit is namelijk in een mum van tijd een crisis, als er gespeculeer aan te pas gaat komen.
En gespeculeer gecombineerd met de vaak gruwelijke afloop is precies wat er gebeurt en waarom er zoveel media aandacht voor is.
En voordat er weer gewezen gaat worden naar anderen, die het ook niet goed doen. Die hebben het probleem niet. Dat is het verschil.
Dus jij wil een goed geoliede marketing afdeling van unilever vergelijken met duizenden individuen?
En dan neemt de voedselgigant verantwoording voor hun eigen product.
Wie zou er in jouw verhaal het op moeten nemen voor de Staffords dan bv?
Fatsoenlijke fokkers doen er echt wel alles aan, ook stafford fokkers die serieus zijn leveren hun pups af bij verantwoordelijke baasjes.
Moeten zij opkomen voor de falende hondenhandel.
Laatst gewijzigd door mmartinn op 01 mei 2014 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

- Jaap*
- Zeer actief
Jijzelf natuurlijk.mmartinn schreef:Dus jij wil een goed geoliede marketing afdeling van unilever vergelijken met duizenden individuen?Jaap* schreef:Stoppen met het vergoelijken van onacceptabel gedrag is bijvoorbeeld zoiets.S@ndr@ schreef:en hoe stel je voor dat dat gebeurtJaap* schreef:Ja natuurlijk. Als je niet opnieuw met een rad geconfronteerd wilt worden als eigenaar van de gebruikelijke verdachten zou ik me daarom maar wat minder druk maken over wat anderen wel of niet doen, en zelf het voortouw nemen om te proberen het éigen (imago)probleem in de kiem te smoren.
En dan neemt de voedselgigant verantwoording voor hun eigen product.
Wie zou er in jouw verhaal het op moeten nemen voor de Staffords dan bv?
Je wilt wel érg graag aan de hand overal mee naartoe worden genomen hè?
- mmartinn
- Zeer actief
- mmartinn
- Zeer actief
Als je op mij doelt, ik heb dat al een aantal keer gezegd.Nanna schreef:Ik denk dat mensen die van vechthonden houden veel meer gebaat zijn bij mensen als Mascha, die het beestje gewoon bij de naam noemt en nergens problemen ontkent, dan bij mensen die roepen dat er niets aan de hand is en dat hullie ook maar eens moeten kijken naar de problemen met hullie honden omdat dat ook heel erg is hoorrrr! Of lekker naar de media wijzen, het is hullie schuld!
Wat zelfreflectie misstaat niemand.
Met gewoon toegeven dat er veel mis is in klapkaakland is de helft van het probleem al overwonnen.
Maar ook dat de media het opblaast heb ik gezegd.
Er is wat mis met de hondenhandel, bij alle rassen, alleen bij de sterke rassen levert dat gevaarlijke situaties op.

- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Denk dat dat ook 2 van de grootste problemen is, Nanna.
80% snapt niet wat ze in huis halen en denkt dat je hondagressie er wel even uit kun sosjaliseren.
Zal niet zeggen dan ik exact wist waar ik aan begon, maar ik heb altijd dondersgoed in de gaten gehad dat het geen "gooi in de groep" hond ging worden. Snap ook niet dat alles altijd maar met elkaar moet spelen. Wat een gedoe, hou je hond gewoon voor jezelf als je zo'n ras hebt
En neem anders een leuk speel beestje.
80% snapt niet wat ze in huis halen en denkt dat je hondagressie er wel even uit kun sosjaliseren.
Zal niet zeggen dan ik exact wist waar ik aan begon, maar ik heb altijd dondersgoed in de gaten gehad dat het geen "gooi in de groep" hond ging worden. Snap ook niet dat alles altijd maar met elkaar moet spelen. Wat een gedoe, hou je hond gewoon voor jezelf als je zo'n ras hebt

- mmartinn
- Zeer actief
JA en dat is het probleem, veel kopers snappen dat wat jij nu zegt niet, dus of die kopers inlichten of vermijden zou toch een oplossing kunnen zijn.Hylos schreef:Snap ook niet dat alles altijd maar met elkaar moet spelen. Wat een gedoe, hou je hond gewoon voor jezelf als je zo'n ras hebt![]()

- dagmar88
- Zeer actief
Ik voel er na de discussies van de laatste tijd steeds meer voor godsallejezus dom zijn en het zelf niet beseffen maar strafbaar te stellen.Nanna schreef:Dat kan me ook weinig schelendagmar88 schreef:Ik heb "zo'n hond" voor mezelf en na Charlie met zekerheid weer.
omdat ik weet dat jij de vereantwoordelijkheid voor je hond neemt. Maar er lopen me net effe teveel dombo,s rond die veel beter niet met een hondagressieve hond hadden moeten lopen. En dan is het niet eens dat jouw hond gepakt wordt als ie gaat snuffelen. Veel van dat soort bijthonden zoekt graag zelf de ellende op omdat baasje niks in de gaten heeft of het wel prachtig vindt.
Alleen nog over straat met begeleiding aan zo'n kindertuig met looplijn

Nanna schreef:Ik denk dat mensen die van vechthonden houden veel meer gebaat zijn bij mensen als Mascha, die het beestje gewoon bij de naam noemt en nergens problemen ontkent, dan bij mensen die roepen dat er niets aan de hand is en dat hullie ook maar eens moeten kijken naar de problemen met hullie honden omdat dat ook heel erg is hoorrrr! Of lekker naar de media wijzen, het is hullie schuld!
Met gewoon toegeven dat er veel mis is in klapkaakland is de helft van het probleem al overwonnen.
Zou een stuk volwassener zijn om niet zo denigrerend te reageren. Met je hullie uitspraak en eerdere uitspraken van je . Je probeert de bezitter van sterke rassen keer op keer af te schilderen als onbenullen, waarschijnlijk weet je niet eens dat je hier heel veel mensen opzettelijk mee kwetst.
Misschien dat je je er zelf beter door voelt, maar lijkt mij juist op een forum waar verantwoorde baasjes zijn totaal overbodig.
Kun je ook gewoon lezen wat er inhoudelijk staat, in plaats van je gelijk weer aangevallen te voelen?Dinos schreef:Nanna schreef:Ik denk dat mensen die van vechthonden houden veel meer gebaat zijn bij mensen als Mascha, die het beestje gewoon bij de naam noemt en nergens problemen ontkent, dan bij mensen die roepen dat er niets aan de hand is en dat hullie ook maar eens moeten kijken naar de problemen met hullie honden omdat dat ook heel erg is hoorrrr! Of lekker naar de media wijzen, het is hullie schuld!
Zou een stuk volwassener zijn om niet zo denigrerend te reageren. Met je hullie uitspraak en eerdere uitspraken van je . Je probeert de bezitter van sterke rassen keer op keer af te schilderen als onbenullen, waarschijnlijk weet je niet eens dat je hier heel veel mensen opzettelijk mee kwetst.
Misschien dat je je er zelf beter door voelt, maar lijkt mij juist op een forum waar verantwoorde baasjes zijn totaal overbodig.
Spuit elf weer van de partij??Marion. schreef:Kun je ook gewoon lezen wat er inhoudelijk staat, in plaats van je gelijk weer aangevallen te voelenDinos schreef:Nanna schreef:Ik denk dat mensen die van vechthonden houden veel meer gebaat zijn bij mensen als Mascha, die het beestje gewoon bij de naam noemt en nergens problemen ontkent, dan bij mensen die roepen dat er niets aan de hand is en dat hullie ook maar eens moeten kijken naar de problemen met hullie honden omdat dat ook heel erg is hoorrrr! Of lekker naar de media wijzen, het is hullie schuld!
Ja ik kan inhoudelijk zeer goed lezen en deze uitspraken geven totaal geen meerwaarde aan.
Dit is keer op keer en zeer asociaal, maar dat zal jij niet begrijpen.
Er staat helemaal niets asociaals, maar dat dat zul jij dan wel niet kunnen begrijpen.Dinos schreef:Spuit elf weer van de partij??Marion. schreef:Kun je ook gewoon lezen wat er inhoudelijk staat, in plaats van je gelijk weer aangevallen te voelenDinos schreef:Nanna schreef:Ik denk dat mensen die van vechthonden houden veel meer gebaat zijn bij mensen als Mascha, die het beestje gewoon bij de naam noemt en nergens problemen ontkent, dan bij mensen die roepen dat er niets aan de hand is en dat hullie ook maar eens moeten kijken naar de problemen met hullie honden omdat dat ook heel erg is hoorrrr! Of lekker naar de media wijzen, het is hullie schuld!
Ja ik kan inhoudelijk zeer goed lezen en deze uitspraken geven totaal geen meerwaarde aan.
Ik zou het beestje bij zijn naam noemen, weet je die niet lijkt het me niet netjes te generaliseren , en of dit over honden gaat, fietsen diefjes allochtonen etc etc maakt niet uit. Je punt wordt er zeker niet sterker door.Nanna schreef:Zou wel prettig zijn, ja. En helaas ZIJN ook heel veel eigenaren van vechtrassen enorme onbenullen. Dat zullen eigenaren van teckels ook wel zijn, maar dat is niet zo een dodelijke combinatie.Marion. schreef:Kun je ook gewoon lezen wat er inhoudelijk staat, in plaats van je gelijk weer aangevallen te voelen?Dinos schreef:Nanna schreef:Ik denk dat mensen die van vechthonden houden veel meer gebaat zijn bij mensen als Mascha, die het beestje gewoon bij de naam noemt en nergens problemen ontkent, dan bij mensen die roepen dat er niets aan de hand is en dat hullie ook maar eens moeten kijken naar de problemen met hullie honden omdat dat ook heel erg is hoorrrr! Of lekker naar de media wijzen, het is hullie schuld!
Ik vind JUIST als je een ras neemt dat in aanleg agressief en potentieel dodelijk is vanwege de genetische inprint je daar des te verantwoordelijker mee hebt om te gaan.
Wat wijzen en roepen dat je toch zo misdeeld wordt is niet erg constructief en doet je eigen zaak geen goed.
- Jaap*
- Zeer actief
Nee. Een imagoprobleem is een imagoprobleem.mmartinn schreef:Jij vergelijkt appels met peren.
Jij blijft volgens mij heel erg hangen in een soort wonderbaarlijke instant-oplossing die je aangereikt moet worden door anderen. Terwijl de eigenaren het zélf moeten doen, samen met elkaar.
De rasvereniging en iedereen die zich geroepen voelt om iets te veranderen voor de betreffende honden zal zijn eigen deel moeten dragen.
Als jij dus vind dat een bepaalde categorie honden oneerlijk bejegend wordt, en je wilt deel uitmaken van een verandering, dan zul je de handen uit de zakken moeten halen. Nogmaals, als iedereen blijft zitten wachten worden de beslissingen vanzelf vóór je genomen.
-
- Zeer actief
voor de amerikaanse bulldog is er geen rasvereniging, want het ras wordt nog niet erkend in nederland. er zou eigenlijk een overkoepelend orgaan moeten komen die spreekt namens alle molosser-eigenaren, dus alle klapkaken.Jaap* schreef:Nee. Een imagoprobleem is een imagoprobleem.mmartinn schreef:Jij vergelijkt appels met peren.
Jij blijft volgens mij heel erg hangen in een soort wonderbaarlijke instant-oplossing die je aangereikt moet worden door anderen. Terwijl de eigenaren het zélf moeten doen, samen met elkaar.
De rasvereniging en iedereen die zich geroepen voelt om iets te veranderen voor de betreffende honden zal zijn eigen deel moeten dragen.
Als jij dus vind dat een bepaalde categorie honden oneerlijk bejegend wordt, en je wilt deel uitmaken van een verandering, dan zul je de handen uit de zakken moeten halen. Nogmaals, als iedereen blijft zitten wachten worden de beslissingen vanzelf vóór je genomen.
-
- Zeer actief
zolang niet iedereen zijn verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn eigen hond, zal het nooit beter worden. de mensen die de moeite nemen om op een forum te gaan, zijn waarschijnlijk al verantwoordelijk bezig. hoe bereik je alle sjonnies uit achterstandswijken, en de drugdealers die een molosser hebben als bescherming/statussymbool?
- dagmar88
- Zeer actief
lunaquinty schreef:voor de amerikaanse bulldog is er geen rasvereniging, want het ras wordt nog niet erkend in nederland. er zou eigenlijk een overkoepelend orgaan moeten komen die spreekt namens alle molosser-eigenaren, dus alle klapkaken.Jaap* schreef:Nee. Een imagoprobleem is een imagoprobleem.mmartinn schreef:Jij vergelijkt appels met peren.

Spuit elf weer van de partij??
Dit is keer op keer en zeer asociaal, maar dat zal jij niet begrijpen.[/quote]
Er staat helemaal niets asociaals, maar dat dat zul jij dan wel niet kunnen begrijpen.[/quote]
Zoek eerst maar eens op wat asociaal betekent.
Dit is keer op keer en zeer asociaal, maar dat zal jij niet begrijpen.[/quote]
Er staat helemaal niets asociaals, maar dat dat zul jij dan wel niet kunnen begrijpen.[/quote]
Zoek eerst maar eens op wat asociaal betekent.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Idd. Ik heb geen klapkaak maar krijg toch veel mailtjes over t hoe en wat over de mh.dagmar88 schreef:lunaquinty schreef:voor de amerikaanse bulldog is er geen rasvereniging, want het ras wordt nog niet erkend in nederland. er zou eigenlijk een overkoepelend orgaan moeten komen die spreekt namens alle molosser-eigenaren, dus alle klapkaken.Jaap* schreef:Nee. Een imagoprobleem is een imagoprobleem.mmartinn schreef:Jij vergelijkt appels met peren.
Als jij dus vind dat een bepaalde categorie honden oneerlijk bejegend wordt, en je wilt deel uitmaken van een verandering, dan zul je de handen uit de zakken moeten halen. Nogmaals, als iedereen blijft zitten wachten worden de beslissingen vanzelf vóór je genomen.Maak je zelf een leuke site of blog met goede info.
Laatst nog iemand die graag eerlijke antwoorden zocht en door de bomen t bos niet meer zag en uiteindelijk tot de conclusie is gekomen dat de mh toch niet de hond was die hij zocht. Ik heb liever dat ze er vooraf achterkomen dan achteraf en dan was deze man heel redelijk en stelde hele goede algemene vragen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Er staat helemaal niets asociaals, maar dat dat zul jij dan wel niet kunnen begrijpen.[/quote]Dinos schreef:Spuit elf weer van de partij??
Zoek eerst maar eens op wat asociaal betekent.[/quote]
Dat weten Marion en Nanna wel hoor. Lees nou eens goed wat er staat joh.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
@mallinois,
Dit zijn aspirant kopers die zich netjes inlezen en niet over één nacht ijs gaan,als iedereen dit zou doen met welk ras dan ook waren de problemen nihiel.
Dit zijn aspirant kopers die zich netjes inlezen en niet over één nacht ijs gaan,als iedereen dit zou doen met welk ras dan ook waren de problemen nihiel.
Hoef ik niet op te zoeken hoor. En hoe ik moet quoten hoef ik ook niet op te zoeken.Dinos schreef:Zoek eerst maar eens op wat asociaal betekent.