Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo fokking kwaad net.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: Zo fokking kwaad net.

Ongelezen bericht door smoekie »

pepim schreef:
renee-uk schreef:
smoekie schreef: Heb je ook helemaal gelijk in renee, daar hoef je verder niet duidelijker in te zijn. Feit is alleen op het moment dat ik een normale reactie geef dat 3x uitgelezen wordt of er niet een woord in staat die verkeerd uitgelegd kan worden. Prima, maakt mij verder niet uit. Maar ik ga toch echt niet kijken of jij dusdanig een woord schrijf waarop ik je kan "pakken" dat is het hele verschil. :wink:
Nee dat klopt ook niet.
Ik lees best wel eens normale reacties van jou waar niemand vervelend op reageert.
Mij vallen die op omdat ik al een paar keer gedacht heb dat je je wat anders ging opstellen, waarop dan prompt diezelfde dag het zoveelste smoekie topic ontstaat waardoor ik weer van gedachte verander.
Wat mij inmiddels wel duidelijk begint te worden is dat je inderdaad echt niet ziet dat je vaak die reacties zelf uitlokt.
Of dat nou door je manier van schrijven komt, door de inhoud van je posts of door van allebei een beetje daar ben ik nog niet uit.
Voorlopig hou ik het op het laatste.

Mijn mening in het kort, ben niet helderziend :wink:
Smoekie ( ik ga geen nicks verbasteren) heeft enigszins een aversie tegen het HF. (of zie ik dat verkeerd?)Ze was er pas op en kreeg een aantal meningen die ze niet leuk vond.
Daarom ageert ze hier links en rechts denk ik, maar ik kan het natuurlijk mis hebben. :mrgreen:
Nee, en ja. Nee dat ik zeker geen aversie heb tegen het HF. Ik houd niet van dat trutten gedoe, dus wat dat betreft is dit echt wel een uitzonderlijk forum, want dit is verre van “truttig” maar daarin kan wel ietwat te ver worden doorgeslagen.

En ja voor wat betreft de meningen toen ik hier om advies kwam vragen. Toen vond ik het zeer zeker niet leuk, maar na wat topics gelezen te hebben zie ik dat men hier nog wel eens van “slachtoffer” tot “dader” wordt gemaakt. Aangezien ik daar in het dagelijkse leven een gruwelijke hekel aan heb, is dat iets wat mij nooit zal zinnen. Noch hier, nooit in real live. Dus ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in ja. Dat heeft grotendeels de “toon” gezet. Maar ach, waar ik al de hele tijd naar refereer. Ik was “nieuw” dus tis al vergeven hoor. :Q:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

smoekie schreef: Dan verschillen wij daarin van mening renee. Laat ik het anders stellen. Zo komt het in ieder geval over. Toen ik dat dacht heb ik eens hetzelfde geplaatst als een "oud" forum lid en ja hoor verdomd. 3x achter elkaar dezelfde quote. Ach, misschien is die andere over het hoofd gezien, kan natuurlijk altijd :wink: maar ik betwijfel of diegene dezelfde reacties zou hebben gehad. :wink:
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met je voorbeeld :?

wat ik eruit haal is dat jij andere reacties kreeg op een post dan een 'oude' forummer die hetzelfde zei?
dat gebeurt toch wel vaker?
Ik zie regelmatig iemand iets zeggen dat ik al een pagina of wat eerder gezegd heb. Als ik het belangrijk genoeg vind wijd ik er een quote aan en als het me niet kan schelen zeg ik niks.
Er zijn natuurlijkook heel veel forummers die van een topic alleen de eerste en de laatste pagina lezen, zeker als het een lang topic is.
Persoonlijk vind ik dat een vervelende gewoonte maar veranderen kun je dat toch niet dus waarom zou je je daar druk over maken ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

smoekie schreef:
Marjoleine schreef:Welja. ;)

Ik ben volhardend (ieder zijn vak): geef je nog antwoord op wat ik op de vorige pagina vroeg, Smoekie?
heb ik je antwoord op gegeven marjoleine :wink:
Ik ga niet een beetje alles zitten herhalen wat je wel hebt gezegd, maar in elk geval heb je geen antwoord gegeven op de vraag die ik stelde.

Maar goed, dat zie jij vast anders, en dat is mij best.
Het bevestigt alleen maar wat ik al dacht.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
smoekie
Zeer actief

Frenk schreef:Smoek heeft ook haar onderschrift veranderd, maar wat er nou zo erg is aan wat zij uitkiest :smile:
Maar even voor ze weer weg zijn zo:
Frenk schreef: het was niet mijn bedoeling om mensen ervan te weerhouden om op je OP te reageren.
Frenk schreef: Kijk, maar dat is weer een heel ander verhaal.
je, frenk, moet ik het nu echt gaan opzoeken :scratch:

1e of nee bovenste was dat jij ergens zo in aan het drammen was dat mensen niet eens meer ot durfden te reageren en dit per pb gingen doen, en de 2e en onderste was dat je snel van mening veranderde.

Nu ff geen zin in ondanks dat ze recent genoeg zijn dus wil ze best in zijn geheel opzoeken maar dat lees ik dan wel, en dan voldoe ik morgen wel aan je verzoek goed. :E:

waarmee ik maar bedoel, ieder zijn eigen "mankementen"
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
smoekie
Zeer actief

renee-uk schreef:
smoekie schreef: Dan verschillen wij daarin van mening renee. Laat ik het anders stellen. Zo komt het in ieder geval over. Toen ik dat dacht heb ik eens hetzelfde geplaatst als een "oud" forum lid en ja hoor verdomd. 3x achter elkaar dezelfde quote. Ach, misschien is die andere over het hoofd gezien, kan natuurlijk altijd :wink: maar ik betwijfel of diegene dezelfde reacties zou hebben gehad. :wink:
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met je voorbeeld :?

wat ik eruit haal is dat jij andere reacties kreeg op een post dan een 'oude' forummer die hetzelfde zei?
dat gebeurt toch wel vaker?
Ik zie regelmatig iemand iets zeggen dat ik al een pagina of wat eerder gezegd heb. Als ik het belangrijk genoeg vind wijd ik er een quote aan en als het me niet kan schelen zeg ik niks.
Er zijn natuurlijkook heel veel forummers die van een topic alleen de eerste en de laatste pagina lezen, zeker als het een lang topic is.
Persoonlijk vind ik dat een vervelende gewoonte maar veranderen kun je dat toch niet dus waarom zou je je daar druk over maken ;)
Jij wil niet geloven hoe zonde ik het vind dat ik het niet opgeslagen heb of wat dan ook, weet ook ff niet meer in welk topic het was. Was ook eerlijk gezegd een “probeersel” van me hoor, om te weten of ik nu gek was of niet. En nee, uit de reacties bleek voor mij in ieder geval dat ik niet gek was :wink: maakt ook verder niet veel uit, vond het wel lachwekkend.
renee-uk
Zeer actief

smoekie schreef: Jij wil niet geloven hoe zonde ik het vind dat ik het niet opgeslagen heb of wat dan ook, weet ook ff niet meer in welk topic het was. Was ook eerlijk gezegd een “probeersel” van me hoor, om te weten of ik nu gek was of niet. En nee, uit de reacties bleek voor mij in ieder geval dat ik niet gek was :wink: maakt ook verder niet veel uit, vond het wel lachwekkend.
tja dan wordt het voor mij wel een beetje moeilijk om er op te reageren, aangezien ik geen idee heb waar je het nou precies over hebt.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
smoekie
Zeer actief

Marjoleine schreef:
smoekie schreef: heb ik je antwoord op gegeven marjoleine :wink:
ik ga niet een beetje alles zitten herhalen wat je wel hebt gezegd, maar in elk geval heb je geen antwoord gegeven op de vraag die ik stelde.

Maar goed, dat zie jij vast anders, en dat is mij best.
Het bevestigt alleen maar wat ik al dacht.

als onderstaande niet het antwoord is die je verwachte of die je bedoelde, dan moet je maar iets duidelijker zijn zodat ik daar "duidelijker" antwoord op kan geven. :D
smoekie schreef:
Marjoleine schreef:
renee-uk schreef:
En dat doet iedereen in die 'groep'?
Dus je gaat lopen etteren, volkomen zonder onderbouwing, alleen omdat iets volgens jou op een verkeerde manier gebracht wordt, zelfs al klopt het feitelijk wel.
Dan is er toch wel een draadje los volgens mij.

Waarom doe je dat in vredesnaam? je maakt jezelf niet populair en bovendien wek je de indruk dat die forumleden waarvoor je het zo nodig op wilt nemen dat blijkbaar zelf niet kunnen. Die zet je feitelijk als sukkeltjes neer.
Ik zou daar niet erg veel waardering voor op kunnen brengen.
Waar gaat het je om dan, alleen je eigen ego?
Nee goed lezen Marjoleine. Ik heb dan geen andere mening. Soms heeft men ergens wel “een punt” maar die haalt men zelf al weer onderuit door de manier van reageren. Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.

Op het moment dat je iemand direct met je 1e reactie al tegen de borst stuit kan ik jou wel vertellen dat ze je niet meer serieus nemen. Op het moment dat jij jou mening op een andere manier brengt is men veel eerder geneigd daar iets mee te doen. En daar gaan sommige de fout in. Dit is een “hondenforum” lijkt mij dat hier nagenoeg alleen maar mensen komen die van honden houden. Dat is wat men nog wel eens wil vergeten.

Het is toch wat dat sommige nieuwe forumleden zich direct al afmelden of zich niet meer laten zien alleen al door “die groep” die zich zien als “het hf” :scratch: Als je het over ego hebt, kun je beter andere forumleden aanspreken die hun zogenaamde “ego” blijkbaar hier proberen op te krikken. Hier een grote mond hebben terwijl als je ze in het dagelijkse leven in real live tegenkomt ze hoogstwaarschijnlijk met hun neus naar de grond wijzen en pardoes beginnen te stotteren als je een gesprek met ze aanknoopt.

Dus als er al een draadje los is (ja ook bij mij) toch echt niet alleen maar bij mij hoor. Wat dat aangaat is het gewoon iedereen de hand in eigen boezem steken, en ja ik ook :F:
Ik lees het wel als het niet het antwoord is dat je wilde of bedoelde. :ok:
smoekie
Zeer actief

renee-uk schreef:
smoekie schreef: Jij wil niet geloven hoe zonde ik het vind dat ik het niet opgeslagen heb of wat dan ook, weet ook ff niet meer in welk topic het was. Was ook eerlijk gezegd een “probeersel” van me hoor, om te weten of ik nu gek was of niet. En nee, uit de reacties bleek voor mij in ieder geval dat ik niet gek was :wink: maakt ook verder niet veel uit, vond het wel lachwekkend.
tja dan wordt het voor mij wel een beetje moeilijk om er op te reageren, aangezien ik geen idee heb waar je het nou precies over hebt.
Kan je nu zo ook niet vertellen welk topic het was of waar het nou precies over ging. Anders is het even zoeken en klaar is clare. Schiet me heus wel te binnen als ik erover ga nadenken, maar dat doe ik morgen wel dan komt het sneller naar boven. :wink:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

smoekie schreef:Schiet me heus wel te binnen als ik erover ga nadenken, maar dat doe ik morgen wel dan komt het sneller naar boven. :wink:
Jaja :blah: , volgens mij ga je de hele nacht spitten in die ellenlange topics van je.
Boontje komt om z'n loontje :wink: :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
smoekie
Zeer actief

Jaap* schreef:
smoekie schreef:Schiet me heus wel te binnen als ik erover ga nadenken, maar dat doe ik morgen wel dan komt het sneller naar boven. :wink:
Jaja :blah: , volgens mij ga je de hele nacht spitten in die ellenlange topics van je.
Boontje komt om z'n loontje :wink: :mrgreen:

nopes. Dan komt boontje maar om zijn loontje :wink: Dan komt het tzt wel eens een keer naar boven. :wink:

ga niks spitten de hele nacht, rook peukie op en vertrek naar boven. :mrgreen:
sjef
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjef »

Waar gaat dit topic eigenlijk over ?.
I'm just a common man
drive a common van
my dogs ain't got no pedigree
Rhiannon
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Eerst over het gedrag van Smoekie en toen over het gedrag van de andere forumleden denk ik .

Het is nooit makkelijk om een plekje te vinden op een forum wat al lang bestaat, ik weet dat ik in het begin en zeker met een bepaald topic
wat ik geopend had :mrgreen: ook weleens dacht oeps dat was niet al te slim van mij :smile:
Ook werd er weleens gereageerd op een manier dat ik dacht hmmm dat mag best anders maar ik ben niet met een botte bijl terug gaan reageren.
Het verschil tussen Smoekie en mij bv is dat ik niet terug ben gaan lezen en door oude postings een mening over een lid ben gaan vormen.
Zoveel mensen zoveel meningen en een mening over iemand vormen omdat die anders denkt als ik vind ik bezopen.

Maar goed ik heb me dan ook aangemeld omdat ik ondanks dat ik al 25 jaar zelf honden heb ik niet alles weet en ik hier ben om vooral een hoop te leren.
En dat heb ik gedaan, hondjes op versvoer gezet bv

Het valt niet altijd mee om je hoofd te buigen en te erkennen dat je het mis hebt en dat andere meer weten toch ?
Dat nieuwe leden aangevallen worden dat klopt niet helemaal, maar als je een vraag post en je reageert vervolgens op een manier dat iedereen gek is behalve jij dan kun je zoiets ook verwachten.
Ik ben ook anders gaan denken over bepaalde zaken door veel te lezen, ben ik dan ook aan het slijmen ?
Ik dacht het niet :mrgreen: ik ben verstandig genoeg om in te zien dat ik niet alle wijsheid in pacht heb.

Het was beter geweest Smoekie als geen oude topics gelezen had dan had je met een open blik kunnen reageren op een bepaalde post
en niet gereageerd op de persoon zelf, dat werkt een stuk beter.
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Jaap* schreef:
yamie schreef:
Jaap* schreef:Het is gewoon een roedeltje met (momenteel :mrgreen: ) veel beklikken, afsnauwen en contactliggen :ok:
Leuk, meestal :wink:
:mann: oja? vertel eens?
Vraag maar aan tamara :pffff: :mrgreen:
Aan mij? Leg eens uit dan want ik begrijp je niet :19:
smoekie
Zeer actief

@Rhiannon
Als nieuweling wil je hier nog wel eens het idee krijgen dat je ergens aankomt wat van “anderen” is :wink: Of dat de bedoeling is weet ik niet, ik betwijfel het, maar dat is wel een indruk die meerdere mensen krijgen en die ook ik kreeg toen ik me hier eenmaal aangemeld had.

De indruk die ik heb gevormd over bepaalde leden heb ik toch voornamelijk gevormd aan de hand van hoe mensen zelf hier reageren. Hetzij naar mij, hetzij naar anderen. Dat die indruk achteraf misschien bijgesteld wordt is weer een ander verhaal :wink:

Tegenover sommige mensen kan ik heel makkelijk mijn hoofd buigen of erkennen dat ik er naast zit , maar nee inderdaad niet altijd, kan me zo voorstellen dat wel meer mensen daar moeite mee hebben trouwens.

Ik lees inderdaad veel, en ook ik ben over sommige dingen anders gaan denken, en ik de net als jij verstandig genoeg om te weten dat ook ik niet alle wijsheid in pacht heb, gelukkig maar ook zeg.

Misschien was het beter om geen oude topics te lezen maar ja dat is achteraf, persoonlijk denk ik dat dat verder totaal niet uitmaakt. Voor wat betreft het reageren op een post ipv op een persoon, dat werkt natuurlijk 2 kanten op. Meestal reageer ik simpelweg zoals het hoort gewoon op een post zelf maar inderdaad soms ook niet, soms ben ook ik te zwak voor wat dat betreft en lukt het me niet altijd om op de vingers te gaan zitten :wink:
smoekie
Zeer actief

sjef schreef:Waar gaat dit topic eigenlijk over ?.

Over een man die een hond heeft en het verdomd zijn hond aan te lijnen op het parkeerterrein en het niet boeit dat zijn hond tegen anderen mensen-kinderen en niet te vergeten auto's op springt en of snuffelt in de vleestassen van de slager. :wink:

Edit: oh en niet te vergeten dat ik kwaad werd toen die hond aan beide kanten van mijn auto tegen de portieren aan stond te springen toen ik parkeerde en ik uit kwaadheid omdat hij niet ingreep er 2x een gvd uitgooide.
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

smoekie schreef:
Frenk schreef:Smoek heeft ook haar onderschrift veranderd, maar wat er nou zo erg is aan wat zij uitkiest :smile:
Maar even voor ze weer weg zijn zo:
Frenk schreef: het was niet mijn bedoeling om mensen ervan te weerhouden om op je OP te reageren.
Frenk schreef: Kijk, maar dat is weer een heel ander verhaal.
je, frenk, moet ik het nu echt gaan opzoeken :scratch:

1e of nee bovenste was dat jij ergens zo in aan het drammen was dat mensen niet eens meer ot durfden te reageren en dit per pb gingen doen, en de 2e en onderste was dat je snel van mening veranderde.

Nu ff geen zin in ondanks dat ze recent genoeg zijn dus wil ze best in zijn geheel opzoeken maar dat lees ik dan wel, en dan voldoe ik morgen wel aan je verzoek goed. :E:

waarmee ik maar bedoel, ieder zijn eigen "mankementen"
Ik weet wel waar ze vandaan komen, daar ging mijn reactie niet over :wink: Hoe je deze opmerkingen moet interpreteren en waar mijn reactie naar jou wel over gaat, dat zie en snap jij niet, maar dat ga ik vanaf nu maar laten rusten. :ok:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik wil bouke-beike-bauke-weetikveel terruuuggggg :jank:
Afbeelding
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Paulala schreef:Als ik op een forum schrijf, dan zie ik nooit rode lijntjes.
Alleen maar als ik een email typ of in works bezig ben ofzo.

Hier idem, soms zou ik toch graag rooie stippeltjes zien :ugh:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Nuyvilaq schreef:

.............................................
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

yamie schreef:
Nuyvilaq schreef:

.............................................

:smile: :smile: en bedankt he :mrgreen:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

MonaToetje schreef:
tekkel schreef:
Ik wou er juist voor pleiten dat ze álles in die kleine lettertjes op het forum zette :smile:
Zeg Tekkel , breng dat kind nu niet op ideeen jah :mep: :engel: . heb er namelijk niet veel zin in om die complete weilanden tekst van haar eerst te moeten citerenm voordat ik het eindelijk kan lezen.
De gedachte erachter is dat je die lange lappen dan makkelijker kan doorscrollen. Jij leest dat toch niet allemaal :eek: :mrgreen:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
tekkel
Erelid

massam schreef:ik wil bouke-beike-bauke-weetikveel terruuuggggg :jank:
Pak de Bal :F:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
smoekie
Zeer actief

Frenk schreef:Ik weet wel waar ze vandaan komen, daar ging mijn reactie niet over :wink: Hoe je deze opmerkingen moet interpreteren en waar mijn reactie naar jou wel over gaat, dat zie en snap jij niet, maar dat ga ik vanaf nu maar laten rusten. :ok:
Zoals ik al zei Frenk. Ieder zijn eigen "mankementen" :F:

Edit:
tekkel schreef:
Kzal het even doorgeven aan Pak :smile:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Tamara. schreef:Aan mij? Leg eens uit dan want ik begrijp je niet :19:
De meester der flauwe grapjes moest subiet aan porngate denken bij Noor's suggestieve vraag :ugh: :mrgreen:
Oorspronkelijk bedoelde ik met contactliggen natuurlijk gewoon dat sommige forummers zich prettig voelen bij elkaar en elkaar altijd opzoeken :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

tekkel schreef:
Nou , houd je hart dan maar vast. 1 forumpsycholoog is al ERG genoeg , maar een 2e die van spiegelen houdt :N: :smile:
Laatst gewijzigd door MonaToetje op 27 aug 2009 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
MonaToetje
Zeer actief
Contacteer:

tekkel schreef:
De gedachte erachter is dat je die lange lappen dan makkelijker kan doorscrollen. Jij leest dat toch niet allemaal :eek: :mrgreen:
Nee :cool2:
(met dank aan Desi)
tekkel
Erelid

MonaToetje schreef:
tekkel schreef:
Ik dacht al :wink:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

tekkel schreef:
MonaToetje schreef:
tekkel schreef:
Ik dacht al :wink:
:pffff: :lekkerpuh:
Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Contacteer:

Massam

:boos: :mep: :lekkerpuh:
(met dank aan Desi)
renee-uk
Zeer actief

Nanna schreef:Zijn jullie nou nóg niet uitgeraasd? :L:
ik wel hoor ;)

Al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik vind dat Smoekie best een punt heeft als het gaat om nieuwe gebruikers.
Ik zie regelmatig mensen net zo vlug weer weggejaagd worden als ze verschijnen, onder het mom van 'dit is geen oh en ah forum' en 'wij komen op voor de honden'

Persoonlijk denk ik dat het, als je dat laatste inderdaad wil doen, meer zoden aan de dijk zet iemand met argumenten te overtuigen van het feit dat hij/zij misschien niet zo goed bezig is, dan te gooien met sarcasme en nare opmerkingen.
Vraag me regelmatig af hoe je dat opkomen voor de honden kunt rijmen met het wegjagen van iemand die honden niet volgens de HF standaard houdt en ben tot de conclusie gekomen dat eens lekker losgaan zonder met een tegenwoord rekening te hoeven houden voor sommige mensen belangrijker is dan er inderdaad voor proberen te zorgen dat hondjes het beter krijgen.
Ook valt het me op dat je in dat soort topics vaak dezelfde mensen ziet, die je verder op het forum nauwelijks tegenkomt.

In mijn ogen is dat gedrag een soort zwaktebod, maar ik heb niet de illusie er iets aan te kunnen veranderen al heb ik dat wel eens geprobeerd.
Nu zie ik het maar als een soort natuurlijke selectie: de sterken van geest komen erdoor de zwakkeren haken af.
Maar dat neemt niet weg dat ik het een onprettig en onverstandig gebeuren vind.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”