Irisz schreef:@ Wilma; er lag vanmorgen allemaal glas op de uitlaatplaats, dus ik denk dat het daar mis is gegaan! Het hele terrein lag vol glasscherven en werden vervolgens plat getrapt, dus uiteindelijk bleef een hoop gruis over. Ik heb er iets van gezegd en ze zouden het opruimen. Balen wel hoor.

hoe is het nu met het pootje van Barca?
We kijken het vannacht aan en gaan anders bij ontij naar de DA. Voordeel van het wonen in A'dam is dat je zo bij de nachtdient bent en je van te voren al weet welke je moet bellen. Ze gaan eerdaags naar Sloterdijk verhuizen en dan is het nog dichterbij.
Irisz, dit moet het dan zijn geweest.

Ineens zakte hij weg (of trok zijn poot te snel op?) en begod, we hadden alletwee het idee van; wat is dit, hoe komt dit, waardoor gebeurt dit? Marjoleine vroeg of ik even met Barca een stukje wilde wandelen en terwijl ik dit deed, en zij zijn gangwerk bekeek, hadden we alletwee iets van, dit is raar? Barca ontspande wel iets maar bleef vreemd lopen.
Heel jammer en wat ik nu vermoed is dat ze het 'gruis' dicht aan de kant hebben geveegd. Ik heb geen gruis gezien terwijl ik voor het eerst mijn bril droeg. Dan zou je toch zeggen dat je het allemaal beter moet kunnen zien. De zonschittering was ook aan de andere kant, ik liep met Barca en Marjoleine aan de donkere kant.
Ik vond het voor die twee anderen honden heel naar om te zien. Ik zag het van een afstandje gebeuren met ongeveer 5 minuten tijd ertussen. Allebei waren het reuen. Ik heb zoveel mogelijk anderen gewaarschuwd om daar niet meer te lopen, meer kon ik niet doen.