T.s roept deze reactie zelf een beetje op hè door in aantal reactie's nog al erg bot en alleswetend te zijn. En als kaz zo stabiel is dan is Dinos geen enkel probleem toch?Tineke schreef:Waarom zou je zoiets willen doen eigenlijk als je denkt dat het mis zou kunnen lopenDinos schreef:Ik sta ter beschikking hoor met Dinos alleen zal jou stabiele kaz geen drie keer moeten happen, beetje sneu voor Dinos die gevecht trouwens eerste 2 keer zal ontlopen, maar daarna wel zal reageren op niet zo,n subtiele manier.Ήυs schreef:
En als je zo graag je gelijk wilt halen dan nodig ik je uit om eens mee te lopen en Kaz eens in het echt te beoordelen. Wil je dat niet, houd dan je grote mond eens dicht.
Deze kennismaking mag ook s,avond zijn want maakt voor stabiele hond niet uit , alleen zal je dan moeite met filmen hebben.![]()
Moet Dinos genoegdoening krijgen voor het feit dat een staffie zich liet aanpakken door een golden ,daar lijkt het wel op.
Ik vind dit toch wel een erg kinderachtige reactie
Zelfs als jullie me niet op mijn woord geloven over gedrag Dinos dan nog heeft zij de stabiele hond.
Dus ik zie het probleem niet.