Sunnybunny schreef:Eline* schreef:sandy&gizmo schreef:mischien stoot ik nu wat mensen tegen het zere been?maar de nederlandse asielen zitten al bomvol en vind het echt zielig voor de dieren die in het buitenland zitten hoor.maar mensen zouden eerst eens hier in de asielen kunnen kijken daar zitten genoeg schatjes die op een warm mandje wachten.
Dat heb je zelf ook gedaan neem ik aan met je mooie bulletje?
En tjakka

Dát is nu precies hetgeen wat ik ook bedoelde. Al dat commentaar van al die mensen die zelf "andermans troep" zoals ze dat noemen, nooit in huis zullen nemen. Oh oh oh wat zitten de nederlandse asiels vol......nee, natuurlijk hebben ze zelf geen asielhond, wat denk jij nu helemaal :N: Maar ALS ze het zouden doen, kwam ie uit nederland

beetje raar. ik heb rashonden omdat het ras me heel erg aanspreekt. ik heb heel vaak gekenen naar de buitenlandse asielen en de nederlandse. zoals eline daar heen zegt te gaan voor het aparte typetje wat ze hier niet hebben en daar wel zou ik voldoende hebben aan een nederlands asiel.
maar op dit moment durf ik geen herplaatser in huis te nemen, alleen pups ivm het gedrag van mijn reu.
ik vind het een beetje kort door de bocht dat ik geen mening over asielen (waar dan ook) zou mogen hebben omdat ik toevallig begonnen ben met een raspup, dat een eikel tegen andere honden behalve pups blijkt te zijn, ik een kennel op wil zetten en zowiezo geen ongecastreerde honden zonder stamboom in mijn bezit mag hebben en ik niet castreer zonder medische noodzaak en daarbij kloteervaringen heb met mijn eerste hond (DDXlab uit asiel)
ik denk echt niet dat je het zo zwart-wit kan neerzetten, ik ga niet gissen naar de redenen van degene waar jij op reageert, maakt me ook niet uit, misschien zeg je het tegen deze persoon helemaal terecht, maar voor veel mensen met gegronde redenen gaat dat echt niet op.