Sorry, maar ik vind dit dus geen oplossing. Ja leuk voor jezelf dat je je het verdriet van herplaatsing bespaart, maar niet een oplossing voor de bestwil van je honden.tbeast schreef:Ook daar hebben we al aan gedacht. Sinds kort eigenlijk speelden we met het idee om een kennel achter het huis te plaatsen. Dat zou inderdaad een idee kunnen zijn.chaos schreef:Mijn hond(en) verblijven deels in de kennel en deels in huis. Je zoukunnen overwegen omdat te gaan doen en de teven om de beurten in huis te halen en inderdaad apart uitlaten of tijdens de wandelingen samen 1 teef aan de lijn houden...
Werken is inderdaad een zeer goede suggestie heeft meerde functies. Je appel wordt alleen maar beter (en daarmee wil ik niet zeggen dat het nu niet voldoende is), ze zijn met wat andere zaken bezig en tijdens je wandelingen pik je er om de beurten even een teef uit die zich dan bezig moet houden met wat oefeningen....
Het is misschien het proberen waard.
En om eerlijk te zijn denk ik dat het feit dat ze zo gezellig naast elkaar liuggen niets maar dan ook niets zegt in momenten van opwinding (uitlaten,aandacht enz enz) zullen ze elkaar zo weer in de haren vliegen.
Maar omdat we misschien in de nabije toekomst gaan verhuizen, staat de kennel er nog niet.
Ik denk dat je hond veel gelukkiger zal worden bij een fijn nieuw gezin!