Aangepast door moderator
Om een kruising rottweiler te vergelijken met een kruising york.
tja dan heb je er echt wel kaas van gegeten.
Is voor iemand echt leuk om zich aan te melden hier en wat leuks te vertellen.
Allemaal weten jullie het zo goed te vertellen dat je het allemaal niet moet doen en dat de assiels vol zitten?
En nemen jullie dna ook allemaal een herplaatser?
nou dacht het niet he.
Nee jullie doen het allemaal met stamboom en verandwoord?
Of was hte nou juist dat die stamboom de verandwoording van jullie overneemt dus omdat jullie een nestje hebben met stamboom lult dat je als fokker schoon van alle volwassen honden die in het assiel zitten.
oh ja natuurlijk want die daar zitten zijn natuurlijk allemaal onverandwoord gefokt he
Ach joh kijk is op de sites van de rasverenigingen mensen worden er ook genoeg als herplaatser aangeboden hoor.
Nou linda normaal gesproken word je teef idd 2 keer gedekt maar een derde keer gekoppelt zijn kan geen kwaad hoor.
Wat leuk zge een nestje,ik hoop dat je leuke huisjes voor je puppe kindjes vind.
Ook ik doe onverandwoord een nestje met mijn rottweiler.
Heb al meerdere onverandwoorde nestjes gehad en zijn allemaal egr goed terecht gekomen.
De meeste pups vind ik zelfs mooier dan die gene met stamboom hoor.
Maar ach wat voor leek ben ik he.
Nu wil het misschien schelen linda dat mijn teef wel een stamboom heeft en HD en Ed getest is.
dat de reu ook een erg mooei stamboom heeft.
Dat de pups in huis opgroeien en pas na 1 keer enten en 4 keer ontwormen met 8 weken de deur uit gaan.
Nu hoorde ik onlangs van iemand ide een rottweiler pup met stamboom kocht voor 850 euro hij al een pup in zijn maag kreeg geschoven toen het hondje 4 weken was
jezus in hemels naam het ding loopt net 2 weken dus wat kan je nu van zo'n hondje zeggen he.
nou was die zo klein dat ik me wel kan voorstellen waarom die voorzien moest zijn van eigenaar hoor.
Mijn pups worden pas gekozen een dag voor ze naar de dierenarts gaan voor controle ze zijn dna 6 weken,zo weet ik precies wie welke pup heeft kan ik wat over de pup vertellen en weet ongeveer wel in welke situatie zo'n hondje geplaatst moet worden het is me dan ook nog niet gebeurd dat een hondje verkeerd geplaatst was
een reacktie of mening geven prima maar iemand zo aanvallen werkelijk ziek hoor.
Nou linda ik zie graag de foto's van je hondjes hoor.
en die gene die haar niet eens uit willen leggen hoe het plaatsen van een foto werkt hoe hypocriet ben je had je dat zelfde andwoord gegeven als ze geen nestje verwachte.
En dan een opmerking van ik hoef die kruisingen niet te zien
Aangepast door moderator
Beetje jammer dat ik gelijk zo'n hatelijk stukje moet schrijven op mijn tweede dag hier.
maar kan er niet zo goed tegen als mensen zo aangevallen worden.
Het is ook zo moeilijk om iemand normaal te benaderen.
Ik heb een heleboel zitten lezen hier maar merk wel dat het altijd de zelfde zijn
Zoiets komt me van een ander forum ook bekend voor waren ook altijd de zelfde.
die sfeer heb je bij ons op het forum niet hoor.
Groetjes Mellow.