Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo fokking kwaad net.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Re: Zo fokking kwaad net.

Ongelezen bericht door twinkeltje »

smoekie schreef:Ach, laat ik het zo zeggen, ik heb best wel "teruggelezen" en hoeveel er wel niet in het begin uitgekotst werden maar er nog steeds zijn
(edit: en nu ook te "pruimen" zijn) :wink: ach, misschien gaan ze mij op een dag ook wel lief vinden :smile:
ach dat vinden ze stiekem al veel van hun maar dat gaan ze niet toegeven
het is vaak makkelijker in je patroon te blijven hangen
Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

twinkeltje schreef:
smoekie schreef:Ach, laat ik het zo zeggen, ik heb best wel "teruggelezen" en hoeveel er wel niet in het begin uitgekotst werden maar er nog steeds zijn
(edit: en nu ook te "pruimen" zijn) :wink: ach, misschien gaan ze mij op een dag ook wel lief vinden :smile:
ach dat vinden ze stiekem al veel van hun maar dat gaan ze niet toegeven
het is vaak makkelijker in je patroon te blijven hangen

Ach weet je, maakt ook eigenlijk niet uit. Niemand is met iedereen "vriendjes" hoeft van mij ook niet, ben geen allemans vriendje. Er zijn er bij van wie ik weet dat ze mij "niet moeten". van diegene zijn er voor mij eigenlijk maar 2-3 die ik zelf niet moet dus wat zou ik me druk moeten maken. Zolang ik soms nog een :roos: krijg ben ik tevreden :wink:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

daarom :roos:
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

twinkeltje schreef:daarom :roos:
:E:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Zelfs PdB vond ik best nog wel aardig ondanks haar vreemde denkwijzes en schrijfwijze.
Ze was behoorlijk apart, zei hele rare dingen op de meest aparte manieren.
Maar toch ergens was het best een leuk mens.
En dat denk ik ook wel van jou hoor Smoekie.
Daarom zei ik pagina's terug (hoeveel?) ook al dat je in het dagelijks leven best een heel leuk mens kan zijn.
Ik ken je nou eenmaal niet, het enige dat ik van je ken, is wat ik hier lees.
En ja, soms stoor ik me aan wat je zegt en hoe je het brengt, maar gelukkig heb ik niet zo erg de neiging om op elke reactie van jou die ik storend vind te reageren.
En overigens, het komt ook nog wel eens voor dat ik het volledig met je eens ben, ik heb al meerdere dingen van jou gelezen waar ik precies het zelfde over denk.

Toen ik hier net kwam vond ik dit een vreselijk forum, maar ik had gewoon veel te veel interesse in alles dat er te leren viel, daardoor ben ik gebleven.
En ik kom hier nog altijd met veel plezier, op sommige momenten na.
Maar dat is zo in heel het leven, het leven is vaak heel plezierig, op bepaalde periodes na, dan gebeuren er vervelende dingen.
:zweep:
smoekie
Zeer actief

Tja, wat kan ik daar meer over zeggen dat ik het volledig met je eens ben :wink:

PdB ken ik verder niet. Ik heb dingen van haar gelezen en op een bepaalde manier herkende ik mezelf in 1e instantie ook wel een beetje in haar, met de nadruk op beetje want des te meer ik van haar las des te meer verschillen ik zag, maar hoe dan ook was er idd wel een bepaalde “overeenkomst”.

Ik weet dat de manier van hoe ik iets zeg/breng nogal verschilt van de manier waarom andere reageren. Dat het storend kan zijn ben ik me ook wel van bewust, maar dat is nou eenmaal mijn manier van schrijven (halve boekwerken e.d) en daar probeer ik wel eens op te letten, maar het gaat gewoon onbewust en is gewoon mijn inziens de aard van het beestje. :wink: Daar eenmaal aan gewent weet ik uit ervaring valt het uiteindelijk reuze mee en ben ik echt wel te pruimen :pffff:

Wat zeg ik, ik ben gewoon een heel gezellig/leuk/gek/debiel mens :engel:

Nee alle gekheid op een stokkie weet ik wel wta je bedoelt. Ook wat je zegt dat je dit een vreselijk forum vond oen je hier net kwam. Dat had ik ook. Ook voor mij was deze manier van “forummen” even wennen. Maar net als jij was er veel te veel te lezen, en zeker ook te leren (maar ja dat ga ik niet tegen iedereen zeggen :wink:

Over het algemeen heb ik het hier goed naar mijn zin, en ben geen zins van plan om te vertrekken dus ja we zullen het toch met elkaar moeten doen en elkaars “ongemakken” voor lief moeten nemen :mrgreen:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Marion. schreef:
MonaToetje schreef:Dat zijn vaak mensen die nog niet zo heel lang op dit forum meedraaien.
En die de grootste kracht van dit forum nog niet kennen. De ene avond elkaar virtueel de hersens inslaan, en de volgende dag collectief een actie opzetten om een hond ergens vandaan te halen of een grote zoekactie gaan beginnen. Of gewoon een hele dag in pais en vree een leuke doe-dag beleven ;)
precies... :ok: :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”