hercujess schreef:Dank u

Youre welcome
Chihuahua schreef:renee-uk schreef:Chihuahua schreef:Hoe kom jij op 5 pups???
2 doodgeboren pups, 2 waar iets mis mee is, en uitval in een nest is normaal, helemaal als het 7 pups zijn bij een Chihuahua wat al nauwelijks voorkomt, en deze ook een stuk kleiner waren, wat een onzin om dan maar te concluderen dat er was mis was met deze pups
Als er iemand een nest van een ander ras heeft, en die heeft wat uitval roepen jullie dan ook meteen dat die wel een afwijking gehad zouden hebben???
Oh als die hier binnenkomt, meteen zo hoog van de toren blaast en als een dwaas gaat moddergooien heb je daar wel kans op ja.
en de vijfde was het 'onderbeetje' toch
Die met het kleine onderbeetje kwam uit een heel ander nest, en om nou maar meteen te roepen dat daar dan wat ''mis'' mee is?
Ten eerste heeft zij haar melkgebit nog, dus er valt uiteindelijk nog maar weinig te zeggen over haar volwassen gebit.
Maar fijn dat je even aangeeft dat je de overleden pups er alleen maar bij haalt omdat je vind dat ik meteen hoog van de toren blaas.
Maar dat nog zit ze goed toch. Uit dat eerste nest 2 dode pups 1 teefje met onderbeet+waterhoofd en 1 reutje met maar 1 bal. En uit je laatste (2e) nest een teefje met een "onderbeetje".
Oftewel 4 "mankementjes" (om t maar ff simpel te zeggen) in t eerste nestje van je. En 1 "klein mankementje" in t 2e nest van je. Blijft het totaal dus uiteindelijk toch op 5 staan en dan niet uit 1 nest pups maar uit 2 verschillende nesten.
Nou ja. dan is het toch daadwerkelijk niet zo vreemd dat als je hier zo met shit smijt en Franks hondjes afkraakt op uiterlijk (alsof die van jou zo prachtig zijn) er mensen zijn die dan ook jouw fokbeleid en "produkten" even onder de loep nemen of jij überhaupt zelf wel enig "recht" van spreken heeft.
En me dunkt zeg, dat heb je zéker niet.
Dan ook nog eens erbij opgeteld dat je ook nog eens van plan bent om pups uit die aankomende "exclusieve" lijn te laten castreren als deze de nederlandse grens niet oversteken omdat je niet wilt dat die speciale "lijn" in handen van andere fukkers valt. Ja kom zeg, wat denk jij als fokker zijnde dan wel niet wie je bent? Je bent dan geen haar beter dan Frank die zijn (leuke) hondjes niet test op PL. Reden erachter kan ik me ergens nog wel een klein beetje voorstellen omdat het maar al te vaak gebeurd dat er zelfs uit op PL geteste ouders (vrij van pl) hondjes met pl geboren worden. Dat beaam jij trouwens zelf ook. Volgens jou fokt een meerderheid zelfs met pl hondjes.
Maar dat een fokker zijn/haar pups al laat castreren voor ze naar hun nieuwe eigenaar gaan puur en alleen om de "exclusiviteit" in de bloedlijn te behouden vind ik persoonlijk veel meer zum

en totaal geen reden omdat dat dan bij die pups te laten doen. Bij labradoodles kan ik me daar nog enigzins iets bij voorstellen, maar bij fokkers van een "gewoon" alledaags ras???? Nee, zeker niet. Dus alsjeblieft zeg, doe jezelf een plezier en gooi met iets minder modder naar andere fokkers/fukkers zolang jijzelf nog steeds onder het kopje "flutfukker" valt
frank-bobby schreef:bobby me eigen eerste hondje heb ik vandaag moeten laten gaan dus wel ff iets anders aan me hoofd
Sterkte Frank