Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraagje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Re: Vraagje

Ongelezen bericht door twinkeltje »

o jee schreef:Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloven :oohja:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

o jee schreef:Deze forum is gemaakt over honden,maar het tegendeel is hier al meerdere malen bewezen!!
Daar vergis je je schromelijk in. Als er 1 forum is waar er direct en belangeloos vanuit alle kanten geholpen wordt met het zoeken naar vermiste honden of weet ik het wat, dan is dat op dit forum. Maar goed, dat kun je als nieuweling natuurlijk nog niet weten. Geeft ook niet, maar hoezo kom je tot de conclusie dat "het tegendeel al meerdere malen is bewezen"?
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Muk schreef:
Marjoleine schreef:
o jee schreef: Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!
Had je het tegen mij, mop?

Jij, die zo weinig manieren heeft dat ze alleen leest wat ze wil, alleen antwoord geeft op wat ze wil, de rest uitkaffert en voor idioot uitmaakt, jij hebt de gore moed zo tegen mij te praten?
Wie denk jij GVD wel dat je bent?
Je hebt mazzel dat je achter je scherm zit en niet hier.
Anders had je een serieus probleem.
Met je illegale dierenarts en je beroerde broodfokpup.
:eek:

Zo ken ik je niet Marjoleine.
Sorry :oeps:
Zelfs ik heb héél soms last van een waas.
Zelden hoor, eens per vijf jaar misschien.
Het zijn zeer zeldzame lieden die dat weten te triggeren.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Marjoleine schreef:
Muk schreef:
Marjoleine schreef:
o jee schreef: Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!
Had je het tegen mij, mop?

Jij, die zo weinig manieren heeft dat ze alleen leest wat ze wil, alleen antwoord geeft op wat ze wil, de rest uitkaffert en voor idioot uitmaakt, jij hebt de gore moed zo tegen mij te praten?
Wie denk jij GVD wel dat je bent?
Je hebt mazzel dat je achter je scherm zit en niet hier.
Anders had je een serieus probleem.
Met je illegale dierenarts en je beroerde broodfokpup.
:eek:

Zo ken ik je niet Marjoleine.
Sorry :oeps:
Zelfs ik heb héél soms last van een waas.
Zelden hoor, eens per vijf jaar misschien.
Het zijn zeer zeldzame lieden die dat weten te triggeren.
Hahaha, geeft niets, ik vond het wel grappig. :mrgreen:
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Omdat het een booster lookalike is marion :engel:
Marion.

Asta schreef:Omdat het een booster lookalike is marion :engel:
Ik moet toegeven dat ik op pagina 6 ben afgehaakt :mrgreen:
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH

Ongelezen bericht door freskin »

o jee schreef:
luna2906 schreef:
o jee schreef:
luna2906 schreef:
Ik vind het erg tegenstrijdig wat je zegt, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
want?Kan een particulier die pups aanbied en je hebt het huis gezien kun je je twijfels daar niet aan hebben?
Een particulier is niet per definitie een broodfokker, maar ook niet per definitie géén broodfokker. Alles wat je omschrijft, stinkt. Het riekt naar broodfokkers. Als jij daar anders over denkt, als jij ervan overtuigd bent dat het om een goedbedoelende particulier gaat, als jij ervan overtuigd bent dat het een eenmalig nestje was, snap ik niet dat je bang bent dat de fokker met de overgebleven pups gaat fokken. Doorgaans doen mensen met oepsnestjes dat niet, broodfokkers daarentegen, doen dat wel :wink:

Twink: :LOL:
Denk ik dat het om geld gaat ja,denk ik dat het om een particuliere fokker gaat nee waarom,daar is die gast te dom voor!!
ik ben bang dat als hij eenmaal door heeft dat hij er veel mee verdient heeft dat hij met de overgebleven pups gaat fokken!!Of ze verkoopt als fokmiddel
Ik moet me nog door een aantal bladzijden doorworstelen, maar dat komt later wel :F:

Oke, ik begin even vanaf deze laatste bladzijde van dit topic.

a) Het gaat deze fucker inderdaad om geld ja. Daar is hij niet te dom voor. Hij is wel zo slim om de pup prijs te verhogen nu ze ouder zijn.
b) Het gaat wel degelijk om een particuliere fucker. Hij heeft immers geen kennelnaam aangevraagd bij de Raad van Beheer.
c) Deze fucker heeft wel degelijk door dat je geld kan verdienen aan deze fuck praktijken. Geloof mij maar. Zo dom is hij nu ook weer niet.
d) de pups verkopen als "fokmiddel"....dat denk ik niet. Zal deze gast een worst wezen waar z'n pups terecht komen. En deze bastaardjes leveren echt niet genoeg op om als goede fokdieren te verkopen, hoor. Niets mis met bastaardjes trouwens. Nee, het gaat deze gast voornamelijk om op een makkelijke manier en zo weinig mogelijk moeite geld te verdienen.

Er zijn wel serieuze particuliere gelegenheids fokkers die het beste voor hebben met hun teef en de pups. Daar is niets mis mee. Zij verzorgen moeder en pups goed en zorgen voor een schone omgeving.
Mijn advies ik ook om je niet meer in te laten met dit figuur. Om over de dierenarts maar te zwijgen. Daar was ik direct al vertrokken als hij dit soort informatie doospeelt en zegt dat dit geen broodfucker kan zijn.

En over een pup erbij: niet doen dus. Het ka goed gaan, maar meestal gaat het fout. En er zit terrier in deze kruising, dus een pittig ras. Voor kenners al moeilijk, dus in jouw geval zou ik het helemaal niet doen. Als twee teven gaan knokken is het echt oorlog. Dat wil je niet meemaken. :schrik:

En ehh....je heet toch niet toevallig Nico, he? :hmmm: :lol1:

*edit: toevoeging
Laatst gewijzigd door freskin op 14 jun 2012 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ik ben overal door geworsteld zoals een goede mod betaamt,maar ben er confuust van
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Célie schreef:Jij plaatste eigenlijk de enigste opmerking waar ik verschrikkelijk om heb gelachen.
Vooral omdat je normaal nooit zo reageert.
Nouja, gelukkig, dat is nog iets. :mrgreen:
Heel mijn imago is naar de vaantjes :jank:

Afbeelding

Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Marjoleine schreef:
Célie schreef:Jij plaatste eigenlijk de enigste opmerking waar ik verschrikkelijk om heb gelachen.
Vooral omdat je normaal nooit zo reageert.
Nouja, gelukkig, dat is nog iets. :mrgreen:
Heel mijn imago is naar de vaantjes :jank:
Dat valt nog wel mee, maar je de volgende 5 jaar wel gedragen hoor. :engel:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

o jee schreef: Dat denk je dan maar lekker!!

Deze forum is gemaakt over honden,maar het tegendeel is hier al meerdere malen bewezen!!
Het ging hier over onschuldige pups
Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
Jullie verliezen constant waarover het gaat dat is jammer want dit had zo´n goede forum kunnen zijn als woorden conclusies dingen die een ander niet gezegt heeft misbruikt worden, meningen worden opgedrongen grapjes gemaakt worden over incest ..!!
Respect voor een ander is hier ver te zoeken iemand in de waarde laten net zo..
Misschien moeten jullie eens bij jezelf na gaan waarom men niet serieus wilt luisteren naar jullie..aangezien jullie ook niets serieus willen nemen!!
Ik hoop dat de volgende nieuweling hier met respect behandeld wordt en dat die in de waarde gelaten wordt!!
Dit is een hondenforum,denk daaraan voordat je weer eens commentaar levert op een ander want een hond helpen met de manier waarop jullie het doen commentaar die jullie hebben werkt alleen maar ava recht!!
yesssssssss daar is ie eindelijk :cheer: :cheer:
ik zit er zeker al 15 pagina's op te wachten :ok: :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

twinkeltje schreef:
o jee schreef:Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloven :oohja:
zie, dit hebben we allemaal al in het boostertopic op fok kunnen lezen
ik ben geen vliegtuig :cheer: :cheer:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ik zou de anderen gewoon ophalen, dan is het probleem opgelost :mrgreen: de rest zie je later wel en zijn er redenen genoeg om er topics over te openen :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
lijn
Zeer actief
Mijn ras(sen): GBGV
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door lijn »

Hehe! ik ben er ook doorheen!

Ok slecht gevoel dus bij een meneer met een nestje kruisingen... 1 pup is bij jou, zijn er nog andere pups al verkocht en zou je daar geen contact mee kunnen zoeken om te vragen naar hun gevoel bij deze meneer?

Je slechte gevoel begrijp ik volkomen! Onhygienisch en mager en kleine pups. Dat klinkt mij als een niet hele goede leefomgeving voor pups. Jou wel? <-- antwoord graag!!
Dat duidt op bezuinigingen in tijd of geld voor de gezondheid van de pups en dus is het niet een meneer die goed voor zijn pups zorgt. Als het een éénmalig nestje is, zou ik hem geen fokker noemen, en dus ook geen broodfucker. Als jij bang bent dat de meneer de overgebleven pups zal inzetten voor broodfuck, is dus de kans er dat hij dit al vaker kan hebben gedaan, aangezien jij dat gevoel er bij zegt te hebben. Dus misschien zijn de ouders van jou pup afkomstig uit een eerder éénmalig nestje en is dit dus geen éénmalig nestje en dus wel broodfuck...

Maar heej, wie ben ik... Ik heb mijn pup bij een fokker waar ik een goed gevoel bij heb, de eerste fokker van het ras waar ik naar op zoek was niet, dus heb ik gewacht en verder gekeken. De fokker van mijn pup is eerlijk over de afkomst, inteelt, ziekten en behandeling en verzorging van de honden. Dat geeft mij een goed gevoel en heb dus absoluut niet over de fokker hoeven te twijfelen... Dat is denk ik het verschil...

Enneuh.... wat is nou precies een trol? :denken:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

jaaaaa ik ben erdoor nadat ik gestopt was bij pagina tien!
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef: ik ben geen vliegtuig :cheer: :cheer:
Nee, natuurlijk niet, anders zat je hier elke week wel op de koffie :pffff:

Afbeelding

Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik ben al heel snel gestopt met lezen. Heeft totaal geen zin. Verspilde moeite. Gewoon ophalen al die pups, jippie! En als je dan morgen weer gaat, zitten er weer 10, neem je die ook mee.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

En bedankt weer he :jank: Kan wel merken dat ik een zondagskindje ben geworden :S: Niemand die ff de moeite nam mij op dit topic te attenderen :ugh: Wilde om 21.00 uur de lapper uitpleuren tot ik dit topic vanwege het aantal pagina's ineens opmerkte en kijk nu eens!!!! tis inmiddels alweer 21.51 uur :roll:

nou ja, ben in ieder geval "bij" kan ik morgenochtend weer "verder" lezen.

Wees lief voor elkaar en gedraag jullie he :engel:

Marjoleine....Niet meer zo schelden hoor, dat ben ik niet van je gewend. Denk om je hart meid :J: :F:

:zwaai :slaap2:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
renee-uk
Zeer actief

dat moet je positief zien smoek, wij dachten allemaal dat het enorme aantal pagina's je wel onmiddellijk op zou vallen ;)
Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

Marjoleine schreef:
renee-uk schreef: ik ben geen vliegtuig :cheer: :cheer:
Nee, natuurlijk niet, anders zat je hier elke week wel op de koffie :pffff:
zou anders wel makkelijk zijn en goedkoop ook :cheer:
Afbeelding

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

renee-uk schreef:dat moet je positief zien smoek, wij dachten allemaal dat het enorme aantal pagina's je wel onmiddellijk op zou vallen ;)

Nee dus :jank: Ik wordt oud :cry:
zo en nu gaat ik naar boven, want kheb me rust merk ik nu wel hard nodig :F:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Ik schold niet eens, smoek.
Nouja, nauwelijks.
Niet echt.
Ik was gewoon geërgerd :engel:

Afbeelding

Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

renee-uk schreef:
twinkeltje schreef:
Ik heb wat gemist ..... die hele booster is langs me heen gegaan, was dat vorig jaar ofzo :denken:
renee-uk
Zeer actief

Ennath schreef:
renee-uk schreef:
twinkeltje schreef:
Ik heb wat gemist ..... die hele booster is langs me heen gegaan, was dat vorig jaar ofzo :denken:
nee dat is een paar maanden geleden, toen vertelde booster op fok dat ze hier bewust topics had geopend om de zaak op te jutten en daar deed ze in geuren en kleuren verslag van op fok.
Afbeelding

Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

renee-uk schreef:
Ennath schreef:
renee-uk schreef:
twinkeltje schreef:O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloven :oohja:
nee dat is een paar maanden geleden, toen vertelde booster op fok dat ze hier bewust topics had geopend om de zaak op te jutten en daar deed ze in geuren en kleuren verslag van op fok.
Ik ben blijkbaar niet relbewust genoeg, die is helemaal langs me heen gegaan.
En op j-tje ga ik niet reageren ik heb de hele middag al op mijn handen gezeten en dat ga ik fijn nog even doen
Morgenmiddag CSE 6.0 examen en die wil ik graag met een 100% score afronden, dus ik ga nog een proefrondje maken.
Veel plezier met de trol. :wink:
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH

Ongelezen bericht door freskin »

renee-uk schreef:
Ennath schreef:
renee-uk schreef:
twinkeltje schreef:O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloven :oohja:
Dus het trolletje is ontmaskerd? Jammer.....vond het net zo gezellig worden :cry:
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Mickie schreef:
o jee schreef:even een tandje lager moet zingen .....
ik trek niet iedere fokker over 1 kam!! .....
daar zijn honden dus de duppe van .....
kunnen ze meer gaan fokken whala daar heb je de broodfokker!! .....
werkt alleen maar ava recht .....
Ik trek er even wat pareltjes uit, héérlijk, die verbasteringen van spreekwoorden en gezegden :mrgreen:

Alles gelezen hebbende (genóten, waarvoor dank!!) denk ik dat we onwelvoeglijk kunnen concludderen dat het vechten tegen de bierkraan is. Hier zijn wij gewoon niet tegen afgewassen.
Give het up!!
:LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Zo, ik heb mezelf door alle 20 pagina's weten te worstelen!

En werkelijk waar.. ik heb zelden zoveel domheid uit 1 persoon vandaan gelezen/gehoord...
Ik ben er gewoon sprakeloos door!

Oh, en die uitroeptekens storen mij, aangezien ik alles dat ik lees in mijn hoofd hardop hoor, en uitroeptekens betekenen roepen, dus ik hoor TS alles steeds uitroepen!!
Zeer irritant, en ik kan het niet serieus nemen op deze manier.
Laatst gewijzigd door Mojuan op 14 jun 2012 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
:zweep:
Marion.

Célie schreef:
Mickie schreef:
o jee schreef:even een tandje lager moet zingen .....
ik trek niet iedere fokker over 1 kam!! .....
daar zijn honden dus de duppe van .....
kunnen ze meer gaan fokken whala daar heb je de broodfokker!! .....
werkt alleen maar ava recht .....
Ik trek er even wat pareltjes uit, héérlijk, die verbasteringen van spreekwoorden en gezegden :mrgreen:

Alles gelezen hebbende (genóten, waarvoor dank!!) denk ik dat we onwelvoeglijk kunnen concluderen dat het vechten tegen de bierkraan is. Hier zijn wij gewoon niet tegen afgewassen.
Give het up!!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Vind ik dan wel weer lachwekkend dat jij ook meteen maar meegaat en ook je gezegde zo leuk verbasterd :mrgreen:
Haha, oh hemel. Deze vind ik wel een beetje heel erg :mrgreen: :LOL: :LOL:
renee-uk
Zeer actief

freskin schreef:
renee-uk schreef:
Ennath schreef:
renee-uk schreef: zie, dit hebben we allemaal al in het boostertopic op fok kunnen lezen
Dus het trolletje is ontmaskerd? Jammer.....vond het net zo gezellig worden :cry:
niet officieel, ik vermoed dat de een wat met de ander te maken heeft, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn
is meer mijn achterdochtige inborst ;)
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”