Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Meester Mol keurt!

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

greatdane
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door greatdane »

Inge schreef:Echt op elkaar lijken doen ze inderdaad niet. :mrgreen: En Shita is ook nog eens 8 cm. groter :eek: :eek: , Marouck is gewoon een smurf :boos:
kennen ze allebei onder mijn hondje staan :mrgreen: weet u al iets meester mol?? :wink:
greatdane
Zeer actief

Tis nu bijna 2 weekies later.Mol zal vast wel iets weten te vertellen :wink:
Bliss
Actief

Ongelezen bericht door Bliss »

ik wacht ook nog steeds :wink:
ik denk dat meester mol de foto's niet goed genoeg vind :)

Caro.
Caro.
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Martin, Marc, Martijn,

ik heb een vraagje over Ivan,

hoe kan het, dat Ivan zo'n hoge smalle borstkas heeft, terwijl zijn ouders brede zware honden zijn.
Ivan heeft, tja hoe moet ik het uitleggen. Als hij op zijn rug ligt heeft hij een hele hoge smalle borst, mijn hand past er gewoon omheen. :denken:
Ik vind hem een typische niet labrador. Hij is heel smal, vrij hoog. dun.
Daarom is hij niet minder, beslist niet, alleen ik vraag mij af, is dit gewoon een misproduct. Zijn nestgenoten zijn wel gewoon zoals het via de rasstandaard hoort te zijn.
Vind het vreemd, ik vind hem trouwens prachtig hoor, zo mooi gestroomlijnd, alleen het klopt niet.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
greatdane
Zeer actief

Heb je misschien een fototje van hem?Ikzelf heb een dog die voor het laats bij de DA 73 kg woog nu wel iets zwaarder hij is nog wat aan het uitloggen niet bepaald klein,maar hij gaat niet redden hoe zijn vader was die dik in de 90kg woog en een schoft van 95cm had en ik heb zelfs vernomen dat broers van hem zelfs iets kleiner zijn dus het zegt niet altijd wat hoe de ouders zijn.Ik moet zeggen dat de vader van mijn dog de grootste was die ik ooit gezien heb tot sindskort in oostenrijk,daar zag ik een gestroomde dog die was groot :80: schatte hem dik over de 100 kg en een meter hoog zeker.Jammer dat ik er geen foto van gemaakt heb :boos:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

greatdane schreef:Heb je misschien een fototje van hem?Ikzelf heb een dog die voor het laats bij de DA 73 kg woog nu wel iets zwaarder hij is nog wat aan het uitloggen niet bepaald klein,maar hij gaat niet redden hoe zijn vader was die dik in de 90kg woog en een schoft van 95cm had en ik heb zelfs vernomen dat broers van hem zelfs iets kleiner zijn dus het zegt niet altijd wat hoe de ouders zijn.Ik moet zeggen dat de vader van mijn dog de grootste was die ik ooit gezien heb tot sindskort in oostenrijk,daar zag ik een gestroomde dog die was groot :80: schatte hem dik over de 100 kg en een meter hoog zeker.Jammer dat ik er geen foto van gemaakt heb :boos:
Hoi,

Wie zijn de ouders van jouw dog, als ik vragen mag?
greatdane
Zeer actief

Ik weet niet of je er veel aan hebt,mijn hond zelf heeft geen stamboom dit komt omdat zijn vader uit duitsland komt moeder uit nederland deze hadden echter wel allebei een stamboom(heb deze ook gezien)hij was met name trots op zijn reu deze kwam van kennel "Von der Hallenburg"en was echt een reus om te zien de moeder was wel wat kleiner,maar kan zo snel niet vinden waar zij ook al weer vandaan kwam(wel uit NL iig) ik kende deze mensen via via en wist dat ze echt leefde voor de DD's ze hadden toendertijd een harlekijn uit duitsland gehaald die naar hun zeggen nog groter zou worden als de vader van mijn hond en ik hoorde wat deze gekost had :80: en moet zeggen dat die met 4 maanden al groter was als een bouvier.Al met al ben ik blij met mijn hond tis een scheetje voor ons en hij wordt echt steeds mooier alleen mocht hij buiten weleens wat liever zijn. :mrgreen:
kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

ik vond dit een heel leuk toppic
er zijn best veel nieuwe honden en baasjes bij gekomen
misshien heeft mol wel zin om hier mee verder tegaan
:ok: :ok:
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

dacht dat dit topic allang ver weg op ander pagina zou staan
maar oke ik wil het best ff gaan doen maar niet te snel open een nieuw topic met 1 hond in zij en voor aan zich t en een portret foto, laat me dan eerts ff anwoorden voor de volgende er komt zo blijft het overzichtelijk ook voor mijn.

mol :8):
kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

:cheer: :cheer: top :ok: :ok:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

greatdane schreef:Ik weet niet of je er veel aan hebt,mijn hond zelf heeft geen stamboom dit komt omdat zijn vader uit duitsland komt moeder uit nederland deze hadden echter wel allebei een stamboom(heb deze ook gezien)
Dat een reu uit Duitlsnad komt is nog geen reden geen stamboom aan te vragen bij de pups, vreemd verhaal!
Afbeelding
Tamara/Bayko

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Hutsje schreef:
greatdane schreef:Ik weet niet of je er veel aan hebt,mijn hond zelf heeft geen stamboom dit komt omdat zijn vader uit duitsland komt moeder uit nederland deze hadden echter wel allebei een stamboom(heb deze ook gezien)
Dat een reu uit Duitlsnad komt is nog geen reden geen stamboom aan te vragen bij de pups, vreemd verhaal!
Ben dus niet de enige die dat opviel. Inderdaad vreemd :denken:
Sietske

Ongelezen bericht door Sietske »

Tamara/Bayko schreef:
Hutsje schreef:
Hihihi, dan zouden er wel HEEEEEEL VEEEEEL honden geen stamboom hebben omdat 1 van de ouders uit het buitenland kwam.... :wink:
greatdane
Zeer actief

Sietske schreef:
Tamara/Bayko schreef:
Hutsje schreef:
Hihihi, dan zouden er wel HEEEEEEL VEEEEEL honden geen stamboom hebben omdat 1 van de ouders uit het buitenland kwam.... :wink:
Het mag raar klinken en ik snap jullie punt wel ivm. met stamboom ikzelf ben er ook een grote voorstander van,maar de pups waren allemaal al besproken en iedereen wist hoe alles inmekaar stak dus dat zat wel goed vandaar geen aanvraag.
Afbeelding
Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Deze topic wordt gesloten: nieuwe aanvragen voor keuringen gaan via het Keuringshoekje onderaan de forum index.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”