Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandeling Soesterduinen zie 1e bericht pagina 1

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Demi schreef:
Stang schreef:Oke :ok: Neem ik iig 2 flessen cola mee en misschien kan Allison (Demi) dan nog een andere frisdrank meenemen of weet ik veel wat :mrgreen:
Ja dat kan ik :mrgreen: Wat zal ik meenemen dan :denken:
weet ik veel :smile:
Geen idee of er nog iets nodig is eigenlijk :19:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Stang schreef:
Demi schreef:
Stang schreef:Oke :ok: Neem ik iig 2 flessen cola mee en misschien kan Allison (Demi) dan nog een andere frisdrank meenemen of weet ik veel wat :mrgreen:
Ja dat kan ik :mrgreen: Wat zal ik meenemen dan :denken:
weet ik veel :smile:
Geen idee of er nog iets nodig is eigenlijk :19:
Er zijn, voor zover ik weet, een aantal (5?) kannen koffie en twee flessen cola. Als iemand nog iets anders wil drinken kunnen ze dat zelf meenemen :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Zoek stok! schreef:
bianca83 schreef:Ehhmmm vinden jullie het heel erg als ik Quincy ook meeneem :mrgreen:
Als ik het me goed herinner, is Quincy niet hondvriendelijk toch? Ik ga alleen af op wat jij gezegd heb, maar in zo'n grote groep vind ik dat niet handig.......

Misschien herinner ik het me verkeerd, dan mijn excuses. Ik bedoel het zeker niet persoonlijk, maar dat weet je wel :wink:
Je herinnerd het idd niet helemaal goed maar dat geeft niet :wink: Quincy wil nog wel eens blaffen ehhhh keffen naar een andere hond maar zodra ik HEE roep is hij stil. Maar bijten ofzo zal hij echt nooit doen anders vraag ik het ook niet. Probleem waarom ik heb bijna nooit meeneem naar de lek is gewoon omdat hij het normaal nooit leuk vond. Hij begon dan na 5 minuren al te zeuren dat hij terug wilde. Maar de laatste tijd heeft hij er gewoon weer zo'n lol in. Je ziet hem gewoon echt bij elke stap genieten en voor z'n veeeeel te dikke buik kan het zeker geen kwaad. Mocht hij wel gaan etteren dan gooi ik hem in de auto en wacht hij daar gewoon. Dat kan hij ook makkelijk. Het is verder gewoon een sociale hond hoor, neem geen raar monster mee :mrgreen: Anders lijn ik hem aan als hij wel gaat etteren maar verwacht eerlijk gezegd geen problemen :wink:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

bianca83 schreef:
Zoek stok! schreef:
bianca83 schreef:Ehhmmm vinden jullie het heel erg als ik Quincy ook meeneem :mrgreen:
Als ik het me goed herinner, is Quincy niet hondvriendelijk toch? Ik ga alleen af op wat jij gezegd heb, maar in zo'n grote groep vind ik dat niet handig.......

Misschien herinner ik het me verkeerd, dan mijn excuses. Ik bedoel het zeker niet persoonlijk, maar dat weet je wel :wink:
Je herinnerd het idd niet helemaal goed maar dat geeft niet :wink: Quincy wil nog wel eens blaffen ehhhh keffen naar een andere hond maar zodra ik HEE roep is hij stil. Maar bijten ofzo zal hij echt nooit doen anders vraag ik het ook niet. Probleem waarom ik heb bijna nooit meeneem naar de lek is gewoon omdat hij het normaal nooit leuk vond. Hij begon dan na 5 minuren al te zeuren dat hij terug wilde. Maar de laatste tijd heeft hij er gewoon weer zo'n lol in. Je ziet hem gewoon echt bij elke stap genieten en voor z'n veeeeel te dikke buik kan het zeker geen kwaad. Mocht hij wel gaan etteren dan gooi ik hem in de auto en wacht hij daar gewoon. Dat kan hij ook makkelijk. Het is verder gewoon een sociale hond hoor, neem geen raar monster mee :mrgreen: Anders lijn ik hem aan als hij wel gaat etteren maar verwacht eerlijk gezegd geen problemen :wink:
Doen dus! :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
bianca83
Zeer actief

Ja en toch twijfel ik :roll: Toen ik gisteren met Joyce, Quasar en Quincy bij de lek liep had hij het echt zo erg naar z'n zin dat ik denk ja ik neem hem lekker mee als hij weer gaat etteren dat hij het te lang vind gooi ik hem in de auto dus geen probleem. Slopen doet hij toch niet. Nou ik kijk wel even hoe hij morgen weer is en dan zien jullie het wel of hij er wel of niet bij is :oeps: Wel goed zoeken dan want hij is heeeel klein :mrgreen:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

bianca83 schreef:
Zoek stok! schreef:

Owwww, nou als dat alles is :wink:
Honden horen soms te blaffen hoor :pffff: als er geen enkele blaffende hond morgen mee zou mogen, zou het heel stil worden :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

bianca83
Zeer actief

Stang schreef:
bianca83 schreef:
Zoek stok! schreef:

Owwww, nou als dat alles is :wink:
Honden horen soms te blaffen hoor :pffff: als er geen enkele blaffende hond morgen mee zou mogen, zou het heel stil worden :mrgreen:
Ja blaffen oke maar dit is keffen :pffff: Nou ik neem hem gewoon wel mee dan kom ik met een leuke combinatie :smile:
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Inge komt ook met haar wartjes toch? Nou...maak je je dan maar geen zorgen over blaffende honden. :mrgreen:
Zoek stok!
Zeer actief

miekmiek schreef:Inge komt ook met haar wartjes toch? Nou...maak je je dan maar geen zorgen over blaffende honden. :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Ja leuk! :cheer:

Heb ik bijvoorbeeld aan de ene hand Kaya en de andere Quicy om op te passen, ook een erg leuke combi! :smile: :smile:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Ik durf bijna niet meer met mijn honden te komen :oeps:

Jullie hebben toch niet echt allemaal superbrave en altijd lieve honden he? :N:
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Joy C schreef:Ja leuk! :cheer:

Heb ik bijvoorbeeld aan de ene hand Kaya en de andere Quicy om op te passen, ook een erg leuke combi! :smile: :smile:
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
A good dog never dies...

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Stang schreef:Ik durf bijna niet meer met mijn honden te komen :oeps:

Mijn honden zijn echt voorbeeldhondjes hoor :mann: (NOT :smile: )
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Reini
Zeer actief

Waarom denk je dat ik Vegas niet meeneem, mijn hele forumimago naar de knoppen zeker :smile: :smile: :smile:

grapje hoor :wink:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Quincy luisterd perfect maar dat lieve wil er niet altijd bij zijn :mrgreen: Maarre wees gerust, Quasar is flink aan het puberen dus die zal best wel een paar keer niet luisteren :roll:
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Ach en wij hebben cujo bij ons die weet niet eens ewat luisteren is :roll:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

als ik nu ruby eens op de trein zet en jullie haar dan op vangen
misschien kan ze dan lekker samen blaffen met quincy
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

:smile: Ja hoor is goed, ik vang wel, sorry als ik mis dan hoor :mrgreen:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Stang schreef:
Joy C schreef:Ja leuk! :cheer:

Ow, jij neemt dus Quincy mee :denken: :smile: :smile:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Zaterdag 25 februari: 12.00 verzamelen. 12.15 vertrekken

Marlous met Elvis
Reini zonder Vegas
Bianca met Quasar en Quincy
Annemieke met Tommie en Femke
Sonja (Sirene) met Mullu
Tekkel
Clausipaus
Lysette
Stang (Caroline) met Kaya en Moritz
Linda (Zoek stok) met Bram
Inge O met een paar Hovawartjes
Demi met Cujo
Marcel (tijger) zonder hond
Natas. met Raisa
Stef (Toran) met Chaya en Kanjer
Frederique met Devlin
Eline met Kiki en Stuart
Marie-José met Maxi, Bas en Dusty
Marjolein met Belle en Catootje
Jacksel met jamey
Jessica (Huts) met Ozzy
Sanne (Julliette) met Juna
Joyce zonder honden
Hilje (Mercedes2803) zonder Rimpel
Rubella met Joe en Bella

Er zijn tot nu toe vier thermoskannen koffie, als iemand nog koffie mee kan nemen zou dat fijn zijn. Er zijn ook twee flessen coa.

Als je een leuke, plaatselijke lekkernij vanwaar je vandaan komt weet... meenemen!!

Er is geen toiletvoorziening en water voor de honden is ook niet aanwezig.

Er staat een koek en zopie maar of die open is, is onbekend

Als je de parkeerplaats op komt kan je rechtdoor de zandbult op waarna je op de open zandvlakte komt. Uiterlijk 12.15 gaan we de zandvlakte op zodat de honden los kunnen. Eventuele laatkomers kunnen zich dan alsnog bij de groep voegen voordat we de wandeling aanvangen. Het is namelijk geen doen met zoveel honden aangelijnd op de parkeerplaats te wachten.

Probeer op tijd te komen
!
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

De parkeerplaats, is dat aan de Pimpelmeesstr ? Zo ja, hoort die straat bij Soest ? Routeplanner zegt dat ie de straat niet kent :19:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Marlous
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marlous »

sirene schreef:De parkeerplaats, is dat aan de Pimpelmeesstr ? Zo ja, hoort die straat bij Soest ? Routeplanner zegt dat ie de straat niet kent :19:
Nee, je moet linksaf of rechtsaf de Pimpelmees straat in, dat ligt eraan van welke kant je komt. Dan moet je nog zo rijden.

De weg maakt een scherpe bocht naar rechts en je blijft rechtdoor rijden.

> Aan de linkerkant zie je na zo'n 300 meter het bedrijf A.P. van Doorn (duidelijk herkenbaar). Na het passeren ga je op de eerstvolgende kruising linksaf (Den Blieklaan).

> Steek de spoorwegovergang aan de linkerkant over. Direct na de spoorwegovergang ga je rechtsaf de parkeerplaats op. Op de parkeerplaats hou je rechtdoor aan en dat is de verzamelplaats.
Groetjes Marlous
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Maar dat hoort wel bij Soest ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Reini
Zeer actief

sirene schreef:Maar dat hoort wel bij Soest ?
Volgens mij wel ja :denken: probeer anders 'den blieklaan' in Soest
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

bianca83 schreef::smile: Ja hoor is goed, ik vang wel, sorry als ik mis dan hoor :mrgreen:
tsssssssssss aardig ben je :pffff:
Afbeelding
Bayo
Actief
Contacteer:

Gezellig, ik ga mee

Ongelezen bericht door Bayo »

Ik ga mee, zo'n grote groep moet gezellig zijn volgens mij. Nog even Rozendaal afzeggen, maar dat hebben er meer gedaan volgens mij. Ik kom dus in ieder geval met Bayo, misschien neem ik nog wel iemand mee, maar dat zien jullie morgen dan wel.

Laatst heb ik ook daar gelopen, maar dat was op zondagen. De toiletten waren de ene keer wel open en de andere keer niet (stel je hier niet te veel van voor, het is meer een stortbak dan een wc). Dit zelfde gold voor de koek en zoopie. We zien wel, ik neem mijn eigen drinken wel mee. Er zit daar wel een kraan voor water voor de honden, maar ook die was wisselend open.

Groeten en tot morgen.

Petra met Bayo
Petra Holierhoek & Bayo
Zoek stok!
Zeer actief

Re: Gezellig, ik ga mee

Bayo schreef:
Laatst heb ik ook daar gelopen, maar dat was op zondagen. De toiletten waren de ene keer wel open en de andere keer niet (stel je hier niet te veel van voor, het is meer een stortbak dan een wc). Dit zelfde gold voor de koek en zoopie. We zien wel, ik neem mijn eigen drinken wel mee. Er zit daar wel een kraan voor water voor de honden, maar ook die was wisselend open.
Alle kranen zijn afgesloten ivm de vorst. Dus zelf water meenemen voor je hond.

Tot morgen!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

waar is het? Ik bedoel welke plaats? misschien heeft de buuf wel zin om heen te rijden.....maar ik denk dat het veels te ver weg is....
Marlous
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marlous »

estelle schreef:waar is het? Ik bedoel welke plaats? misschien heeft de buuf wel zin om heen te rijden.....maar ik denk dat het veels te ver weg is....
De plaats heet Soest.
Groetjes Marlous
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Wat denk je van een puberende half jackrussel half yorkie van 6 maanden...

Heeeeeeeeeeeeeel gehoorzaam :N: :smile: :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”