haha dan stop ik een muis in mijn zakMarion. schreef:Ga ik je pakkennnnnnn. Net als de grote boze wolf. Zojanus-powerrr schreef:Marion. schreef:Wacht maar. Ik zie je nog wel een keerjanus-powerrr schreef:Mieperd![]()
![]()
En dan?

(kon het niet laten

Moderator: moderatorteam
Dan wordt het een wedstrijdje wie het hardst kan rennen, vrees ikjanus-powerrr schreef:haha dan stop ik een muis in mijn zak![]()
(kon het niet laten)
Ben 20, en ongeveer 5 keer zo zwaar als jij...dus als ik je te pakken heb plet ik jeMarion. schreef:Dan wordt het een wedstrijdje wie het hardst kan rennen, vrees ikjanus-powerrr schreef:haha dan stop ik een muis in mijn zak![]()
(kon het niet laten)
![]()
Hoe oud ben jij? Hoe zwaar ben jij? Dan weet ik of ik nog extra moet trainen van tevoren. Maar met muizen in het spel ben ik snelllllllllll (lijk Fritz wel dan)
Maar ik heb lekker 2 vette paplanders. En ik heb 2x zoveel levenservaring als jij. Ik durf de confrontatie wel aan. Wanneer? 21 april? Half 3? Oldenmeyer?janus-powerrr schreef:Ben 20, en ongeveer 5 keer zo zwaar als jij...dus als ik je te pakken heb plet ik je![]()
![]()
En ik heb natuurlijk een onopgevoede labrador..een bruine nog wel!
Dat zijn de ergste, dus je bent gewaaarschuwd![]()
Wie fungeert er als scheidsrechter?Marion. schreef:Maar ik heb lekker 2 vette paplanders. En ik heb 2x zoveel levenservaring als jij. Ik durf de confrontatie wel aan. Wanneer? 21 april? Half 3? Oldenmeyer?janus-powerrr schreef:Ben 20, en ongeveer 5 keer zo zwaar als jij...dus als ik je te pakken heb plet ik je![]()
![]()
janus-powerrr schreef:Wie fungeert er als scheidsrechter?Marion. schreef:Maar ik heb lekker 2 vette paplanders. En ik heb 2x zoveel levenservaring als jij. Ik durf de confrontatie wel aan. Wanneer? 21 april? Half 3? Oldenmeyer?janus-powerrr schreef:Ben 20, en ongeveer 5 keer zo zwaar als jij...dus als ik je te pakken heb plet ik je![]()
![]()
Iemand die niet om te kopen is door Marion![]()
Shit heyAnnelies schreef:janus-powerrr schreef:Wie fungeert er als scheidsrechter?Marion. schreef:Maar ik heb lekker 2 vette paplanders. En ik heb 2x zoveel levenservaring als jij. Ik durf de confrontatie wel aan. Wanneer? 21 april? Half 3? Oldenmeyer?janus-powerrr schreef:Ben 20, en ongeveer 5 keer zo zwaar als jij...dus als ik je te pakken heb plet ik je![]()
![]()
't is dat ik dan niet kan....
Ik ben dr ik ben dr ik ben dr!!!!!!!janus-powerrr schreef:Wie fungeert er als scheidsrechter?Marion. schreef:Maar ik heb lekker 2 vette paplanders. En ik heb 2x zoveel levenservaring als jij. Ik durf de confrontatie wel aan. Wanneer? 21 april? Half 3? Oldenmeyer?janus-powerrr schreef:Ben 20, en ongeveer 5 keer zo zwaar als jij...dus als ik je te pakken heb plet ik je![]()
![]()
Hutsje schreef:Ik ben dr ik ben dr ik ben dr!!!!!!!janus-powerrr schreef:Wie fungeert er als scheidsrechter?Marion. schreef:Maar ik heb lekker 2 vette paplanders. En ik heb 2x zoveel levenservaring als jij. Ik durf de confrontatie wel aan. Wanneer? 21 april? Half 3? Oldenmeyer?janus-powerrr schreef:Ben 20, en ongeveer 5 keer zo zwaar als jij...dus als ik je te pakken heb plet ik je![]()
![]()
Marion bestel jij de kalkoennekken vast?
Tuurlijk!Hutsje schreef:Ik ben dr ik ben dr ik ben dr!!!!!!!janus-powerrr schreef:Wie fungeert er als scheidsrechter?Marion. schreef:Maar ik heb lekker 2 vette paplanders. En ik heb 2x zoveel levenservaring als jij. Ik durf de confrontatie wel aan. Wanneer? 21 april? Half 3? Oldenmeyer?janus-powerrr schreef:Ben 20, en ongeveer 5 keer zo zwaar als jij...dus als ik je te pakken heb plet ik je![]()
![]()
tuurlukMarion. schreef:Tuurlijk!Hutsje schreef:Ik ben dr ik ben dr ik ben dr!!!!!!!janus-powerrr schreef:Wie fungeert er als scheidsrechter?Marion. schreef: Maar ik heb lekker 2 vette paplanders. En ik heb 2x zoveel levenservaring als jij. Ik durf de confrontatie wel aan. Wanneer? 21 april? Half 3? Oldenmeyer?
Wel eerlijk scheidsrechteren hè![]()
En is het dan mogelijk om bv alleen de gele of de rode mee te lopen? Cujo kan niet beide lopen denk ik.Hutsje schreef:Hoezo? Ga je ook mee?![]()
Het plan was de gele en de rode route te lopen. De gele route (4, nogwat km) is een klein uurtje en de rode (3,2 km) een kleine 3 kwartier als je rustig aan doet.
Het valt er mee hoor, we gaan toch niet zo hard in een groep. Je kan wel alleen bv de gele lopen maar dan zul je moeten wachten in het bos, want daar kruist de rode de gele route. Dan lopen we een lus en pakken dan weer de gele route. Teminste, dat was de bedoeling dacht ik.Demi schreef:En is het dan mogelijk om bv alleen de gele of de rode mee te lopen? Cujo kan niet beide lopen denk ik.Hutsje schreef:Hoezo? Ga je ook mee?![]()
Het plan was de gele en de rode route te lopen. De gele route (4, nogwat km) is een klein uurtje en de rode (3,2 km) een kleine 3 kwartier als je rustig aan doet.
tuulijk kna dat.Nono schreef:Kan ik me nog aanmelden...(onder voorbehoud)? Lijkt me ook wel weer een keer leuk. Maar weet alleen nog niet zeker of ik dan wel kan (zijn tussendoor ook nog wel eens aan het klussen enzo).
ik zet je bij de mischientjes.Ailena schreef:Ik zou ook best willen... maar niet alleen......en het is maar 2 uur rijden voor mij![]()
Als ik dan nog meerijders heb die ik op kan pikken???
ik zou dan komen vanuit Tiel
( en neem 2 haarballen mee, reu en teef, 11 maandjes)
dus MISSCHIEN
moet ook oppas hebben voor de puppekes enzo...
Gonny woont ook in TielAilena schreef:Ik zou ook best willen... maar niet alleen......en het is maar 2 uur rijden voor mij![]()
dus MISSCHIEN
`jenny* schreef:tuulijk kna dat.Nono schreef:Kan ik me nog aanmelden...(onder voorbehoud)? Lijkt me ook wel weer een keer leuk. Maar weet alleen nog niet zeker of ik dan wel kan (zijn tussendoor ook nog wel eens aan het klussen enzo).
Ik zet je er gewoon bij en als het anders wordmeld je dat gewoon even!
met wie kom je dan?
das leuk.... ben alleen nog niet zo bekend met iedereen zn naammercedes2803 schreef:Gonny woont ook in TielAilena schreef:Ik zou ook best willen... maar niet alleen......en het is maar 2 uur rijden voor mij![]()
dus MISSCHIEN
Ailena schreef:das leuk.... ben alleen nog niet zo bekend met iedereen zn naammercedes2803 schreef:Gonny woont ook in TielAilena schreef:Ik zou ook best willen... maar niet alleen......en het is maar 2 uur rijden voor mij![]()
dus MISSCHIEN
moet ook oppas hebben voor de puppekes enzo...![]()
Maargoed, nu kan gonny ook mooi mee![]()