Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
milou met silly
linda met bram
allison met cujo
esther met dylan
marie jose met de drie doggies.
pinki met elmo en thijs noor met 3 kruimelzuigers
jessica met kiefer en fritz
kitty met ozzy
Leane met xavier en spyro
rosa met de hondjes
annemieke met tommy
mischien:
brandy met de 2 doggies
whera met kito en milk
schumie met tess
Tussen 14.15 en 14.30 verzamelen bij de parkeerplaats bij de paaltjes route van de oldemeyer ( beerze) ( jessica, wil jij mij de routebeschrijving pb en?
dan kan ik die ook in dit eerste bericht zetten)
Ik zal zorgen voor drinken en lekkernij voor na die tijd
Laatst gewijzigd door jenny* op 06 apr 2007 16:27, 17 keer totaal gewijzigd.
Even denken, je komt Hardenberg in (centrum), stoplichten rechts aan de overkant zie je een Shellstation). Rechtdoor, 2e stoplichten rechtdoor. Volgende stoplichten rechtsaf, borden De Oldemeijer en de Larixhof volgen. Dit is de Rheezerweg. Deze weg volgen (door bebouwde kom, daarna maakt de weg een bocht naar rechts). Dan zie je in de vocht naar links een weg naar rechts (weer borden De Oldenmeijer en de Larixhof volgen) richting de Latexhof en dat is de Oldemeijerweg. Voila.
Het is ongeveer 550 meter na de begraafplaats rechtsaf. Zie dus ook geel bordje aan de linkerkant.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 23 mar 2007 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zal kijken of ik die zaterdag vrij kan krijgen... t is wel de zaterdag voor pasen dus waarschijnlijk wel druk op het werk. Maar ik ga mijn best doen want ik wil eigenlijk ook wel graag Kiefer zien en een paar van die frummels van Noor enz.
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
Hutsje schreef:Latexhof en dat is de Oldemeijerweg.
jezes jessica.
nu begin ik echt te twijfelen of ik na al die wilde verhalen over ballen en dan nu nu deze latex uitbarsting wel moet komen.
ik ben niet zo van de pats pats :N:
Hahahaha, je hebt het al gekwoot. Ik was benieuwd hoe snel het iemand op zou vallen . Maar kijk eens daarvoor, wat daar staat? In de Vocht ipv de Bocht. Dat zie ik dus nu net pas
Laatst gewijzigd door Hutsje op 20 mar 2007 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
ik wil ook wel graag mee, als ik met iemand mee kan rijden (denk dat ik jenny dan lief aan moet kijken ) ??
Als dat kan zou je me dan even willen pb-en jenny?
Milou85 schreef:ik wil ook wel graag mee, als ik met iemand mee kan rijden (denk dat ik jenny dan lief aan moet kijken ) ??
Als dat kan zou je me dan even willen pb-en jenny?
ik combineer het altijd met een familiebezoek in hardenberg.
Dus dat lijkt me neit zo handig.
Dus idd , mischien gaat angeniet ook wle mee.
En anders overleggen we wel wat
Miep is vandaag loops geworden, en 1x per jaar doet Saar met haar mee dus die verwacht ik vandaag of morgen ook.
Dussss, over 2 weken wandelen met een paar jonge gecastreerde reuen is niet zo'n goed plan
Heel veel plezier, heel veel foto's maken, en heel snel een keer een nieuwe wandeling in het "oosten"
Marion. schreef:Miep is vandaag loops geworden, en 1x per jaar doet Saar met haar mee dus die verwacht ik vandaag of morgen ook.
Dussss, over 2 weken wandelen met een paar jonge gecastreerde reuen is niet zo'n goed plan
Heel veel plezier, heel veel foto's maken, en heel snel een keer een nieuwe wandeling in het "oosten"
tja, bij deze moet ik het dan ook laten voor wat het is, aangezien ik met Marion mee zou rijden
of er moet iemand anders soort van op de route Goor zitten?
Marion. schreef:Miep is vandaag loops geworden, en 1x per jaar doet Saar met haar mee dus die verwacht ik vandaag of morgen ook.
tja, bij deze moet ik het dan ook laten voor wat het is, aangezien ik met Marion mee zou rijden
of er moet iemand anders soort van op de route Goor zitten?