Wat nou onze? De oorlog is al meer dan een halve eeuw geleden. Ik kan er niet meer tegenPak-de-bal schreef:
Trouwens, ik geloof , dat in ònze Hongerwinter in de 2de WO, ook geen kat of hond op de straten te zien waren?

Moderator: moderatorteam
owja tuurlijk, barfen is rasgroep gebonden.Pak-de-bal schreef:ik zie dat ze 2 boerboels heeft, ( niet echt mijn favorieten,) , vandaar misschien het:
"ruwe-pit-bolster" effect?![]()
Ik zou met mijn stabij een paar lieve brokjes laten zien, die hij dan lief op zit te eten
Speciaal voor PdB, mijn lieve kruising stabij:Joy C schreef:owja tuurlijk, barfen is rasgroep gebonden.Pak-de-bal schreef:ik zie dat ze 2 boerboels heeft, ( niet echt mijn favorieten,) , vandaar misschien het:
Ik zou met mijn stabij een paar lieve brokjes laten zien, die hij dan lief op zit te etenMens, wauwel niet zo stuurloos in de rondte.
Jaap* schreef:Nee, kun je even uitleggen waarom IK niet zo ben aub?Pak-de-bal schreef:Wij zijn niet zo, namelijk, snap je dat wel?![]()
astrid schreef:Wat nou onze? De oorlog is al meer dan een halve eeuw geleden. Ik kan er niet meer tegenPak-de-bal schreef:
Trouwens, ik geloof , dat in ònze Hongerwinter in de 2de WO, ook geen kat of hond op de straten te zien waren?
En een mensenkop??Maxiem schreef:Waar ik dan wel serieus benieuwd naar ben: hoe zou er gereageerd worden als ik een topic plaatste van Max die een hondenkop oppeuzeld?
Ik heb verder niet heel veel moeite met de foto's, alhoewel ik het commentaar niet zo kan waarderen.
oké , pubers,Caro. schreef:*proest*astrid schreef:Wat nou onze? De oorlog is al meer dan een halve eeuw geleden. Ik kan er niet meer tegenPak-de-bal schreef:
Trouwens, ik geloof , dat in ònze Hongerwinter in de 2de WO, ook geen kat of hond op de straten te zien waren?![]()
![]()
Is het niet eigenlijk een ernstige vorm van discriminatie om alleen beesten te willen eten die niet schattig en aaibaar zijn? (zegt de advocaat van de varkensCaro. schreef:Ik snap je op zich wel hoor, maar alles heeft met gevoel te maken. 'We' eten ook varkensvlees, rundvlees en kip.
Een enkeling trekt de grens bij paarden- of lamsvlees (ik bijvoorbeeld) en een ander trekt ergens anders die grens.
Joy C schreef:owja tuurlijk, barfen is rasgroep gebonden.Pak-de-bal schreef:ik zie dat ze 2 boerboels heeft, ( niet echt mijn favorieten,) , vandaar misschien het:
Ik zou met mijn stabij een paar lieve brokjes laten zien, die hij dan lief op zit te etenMens, wauwel niet zo stuurloos in de rondte.
Het is m.i. sowieso wel hypocrietPalmuk schreef:Is het niet eigenlijk een ernstige vorm van discriminatie om alleen beesten te willen eten die niet schattig en aaibaar zijn? (zegt de advocaat van de varkensCaro. schreef:Ik snap je op zich wel hoor, maar alles heeft met gevoel te maken. 'We' eten ook varkensvlees, rundvlees en kip.
Een enkeling trekt de grens bij paarden- of lamsvlees (ik bijvoorbeeld) en een ander trekt ergens anders die grens.)
Het ging om het woord 'ónze' in dezePak-de-bal schreef:oké , pubers,Caro. schreef:*proest*astrid schreef:Wat nou onze? De oorlog is al meer dan een halve eeuw geleden. Ik kan er niet meer tegenPak-de-bal schreef:
Trouwens, ik geloof , dat in ònze Hongerwinter in de 2de WO, ook geen kat of hond op de straten te zien waren?![]()
![]()
even uitleggen dan maar:
Er werd een bericht geplaatst, dat in Azie , en andere landen
hondenvlees wordt gebruikt , waar wij, als westerse beschaving niet tegen kunnen .
Nou, dus wat dachten jullie van ons eigen land , in bare omstandigheden?
Zou je ècht denken, dat wij zó beschaafd waren, om onze konijnen en andere huisdieren , niet te eten?![]()
![]()
, moet wel een beetje om jullie lachen, als je denkt van niet.
Welke hygiene regels?Pak-de-bal schreef:ja, in Egypte hangen ze ook zo in de etalage, maar dat is daar , en hier is hier !!!Addy schreef:Hier bij de islamitische slager hangt en ligt er vanalles, zelfs kalfskoppen en ze staan uit te benen waar je bij bent dus wat is je punt nouannicka schreef:Laat een slager zien hoe een koe, een varken of een paard geslacht worden? Zet hij vervolgens de gevilde kop met ogen er in in de vitrine?Wil de hond schreef:Kom jij wel eens bij een slager?
Wij zijn niet zo, namelijk, snap je dat wel?![]()
Trouwens het màg hier niet meer, voor de hygiene-regels![]()
Laten ze dat toe voor de islam?
dan begrijpen we elkaar, natuurlijk heb ik de hongerwinter niet meegemaakt.Caro. schreef:Maar ik geloof zeker dat je bij echte honger hele vreemde dingen kan doen.
Zoals tulpenbollen eten,honderden kilometers lopen en ja,ook honden en katten eten.Caro. schreef:Maar ik geloof zeker dat je bij echte honger hele vreemde dingen kan doen.
Pak-de-bal schreef:ik zie dat ze 2 boerboels heeft, ( niet echt mijn favorieten,) , vandaar misschien het:
Ik zou met mijn stabij een paar lieve brokjes laten zien, die hij dan lief op zit te eten
Wanneer ben jij voor het laats in een slachthuis geweest?Pak-de-bal schreef:doel je op die koppen in de etalage?Palmuk schreef:Waarom de Islam er trouwens bij genoemd moet worden? In de meeste buitenlanden gaan ze in ieder geval er niet zo hypocriet mee om als hier.
Waarom dat hier in het achterkamertje gebeurd en daar gewoon in de etalage staat ?
Nou, dat is duidelijk:
ik wil absoluut geen vieze vliegen, die ziektes overbrengen, op mijn stukje vlees hebben !
Zelfs in Griekenland zou ik al geen stukje vlees willen kopen, met al die vliegen er op.
( daar hebben ze gewoon in de openlucht vlees hangen.)
ik ben heel blij met ons land en zijn 100-en regels, dat koopt veel aantrekkelijker , zonder die viezigheid er op.
Wie zijn we?Pak-de-bal schreef:we veroordelen alleen dè manier van slachten.Podenji schreef: gaan onze huisdieren dood aan welvaartziektes en we veroordelen hartvochtig de barbaren uit verre landen.
Aap-hersenen, hoe zo'n aap dan geslacht wordt, vreselijk.
Dat zal met alle dieren daar niet zo nauw gaan, ( verdoven, wat is dat?)
Maar verder mogen ze van mij eten wat ze willen, hoor !![]()
Geef je ook nog antwoord op mijn andere vragen?Pak-de-bal schreef:voor kauwen:M@ri@nne schreef:Wie zijn we?
En wat heeft de oorlog hier mee te maken?![]()
we zijn de westerse beschaving
oorlog is de barre omstandigheden , dat je zelfs je eigen hond op zou eten
( we hadden het over Azie waar dit heel normaal is, en dat vond men eng)
nu snap je het?
Ik word ook zo moe (waarom stond hier *mooi*???) van dat "Hollanders". Ik ben geen Hollander, ik ben een Nederlander. En wil je daar nog onderscheid in maken (want ja, beste Marjolein, dat onderscheid is er zeker) dan ben ik een Achterhoeker. Ik ben Holland voornamelijk ontvlucht vanwege hun mentaliteit.Pak-de-bal schreef:ik wilde even aantonen , dat wij ook , als Hollanders in barre omstandigheden onze eigen huisdieren zullen opeten.
Pak-de-bal schreef:ik zie dat ze 2 boerboels heeft, ( niet echt mijn favorieten,) , vandaar misschien het:
Ik zou met mijn stabij een paar lieve brokjes laten zien, die hij dan lief op zit te eten![]()
En zal ik dan maar voor jou een paar foto's opsturen per pb.. mijn god wat kan jij zielig zijn zeg...Je kan dingen ook wel erg opblazen hier hé.. je hebt je mening gegeven hoe je erover denkt maar waarom moet je erop door blijven ouwehoeren...Pak-de-bal schreef:
het lijkt verdorie wel, of die Topichouder/ster, het voor "de kick" doet !!![]()
![]()
pak-de-bal schreef:we veroordelen alleen dè manier van slachten.
(...)
Dat zal met alle dieren daar niet zo nauw gaan, ( verdoven, wat is dat?)
ik blijf zeuren omdat sommige niet goed kunnen lezen, en mij steeds maar weer om een antwoord smeken,monica schreef:oke.. sorry dat ik zo laat inval in deze discussie , het was echt niet mijn bedoeling om sommige tegen de schenen aan te schoppen , en idd er kunnen ook kinderen hier kijken op het forum , en hier heb ik niet bij stil gestaan . mijn excuses hiervoor .
Ik zou met mijn stabij een paar lieve brokjes laten zien, die hij dan lief op zit te eten![]()
![]()
![]()
![]()
oohhh mijn god... dit rasgebonden ??? wahahaha.. kom jij uit een ei ofzo ?
En zal ik dan maar voor jou een paar foto's opsturen per pb.. mijn god wat kan jij zielig zijn zeg...Je kan dingen ook wel erg opblazen hier hé.. je hebt je mening gegeven hoe je erover denkt maar waarom moet je erop door blijven ouwehoeren...Pak-de-bal schreef:
het lijkt verdorie wel, of die Topichouder/ster, het voor "de kick" doet !!![]()
![]()
Ik respecteer voor de rest alle meningen en ook die van sommige die ook hatelijk reageren , maar deze mensen blijven niet door zeuren , en jij wel...
Waar kick jij op dan