Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hilversumse Heide + 29 December 13.00 uur

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik zie dit nu pas, ik wil onder voorbehoud ook wel mee. Tenminste, als jullie tegen een kalige teef met hangtieten kunnen. Anders laat ik Nozem wel thuis. :mrgreen:
Even onder voorbehoud omdat ik het hier nog even moet overleggen.
En ik zou ook wel graag willen weten hoe ik er moet komen (adres voor navigatie/routeplanner of gewone routebeschrijving zou handig zijn).
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen

Ongelezen bericht door Suuz! »

Ik had bedacht dat het makkelijk zou zijn om bij Restaurant "vliegveld hilversum" te verzamelen. Hieronder vind je de routebeschrijving + het adres naar het restaurant:

Routebeschrijving

Vanuit Amsterdam, Zwolle of Apeldoorn A1

Volg de A1 tot aan knooppunt Eemnes en ga daar de A27 op richting Utrecht. Neem afrit 33 Hilversum en ga onderaan bij de verkeerslichten links. Eerste rotonde linksaf richting Maartensdijk (N417). Volg deze weg tot aan de rotonde en ga hier rechts. Het restaurant vindt u na ± 1700 meter aan de linkerkant.

Vanuit Utrecht A27

Volg de A27 richting Hilversum en neem afrit 32 Bilthoven. Ga onderaan de afrit linksaf en over het spoor de 1e weg rechts. Dit is de N417. Volg deze weg 4,7 km tot aan de rotonde met een wegwijzer naar vliegveld Hilversum. Ga op deze rotonde linksaf. Het restaurant vindt u na ± 1700 meter aan de linkerkant.

Vanuit Amsterdam Utrecht A2

Afslag Vinkeveen - stoplichten links richting Hilversum - bij 1e rotonde in Hilversum rechtdoor - bij 2e rotonde rechts richting Loosdrecht - bij volgende rotonde links - borden Vliegveld volgen - aan uw rechterhand ziet u de ingang van het Vliegveld Hilversum.

Het restaurant ligt pal naast het vliegveld van Hilversum (Noodweg 43 te Hilversum)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Suuz!
Zeer actief

LongFields schreef:Ik zie dit nu pas, ik wil onder voorbehoud ook wel mee. Tenminste, als jullie tegen een kalige teef met hangtieten kunnen. Anders laat ik Nozem wel thuis. :mrgreen:
Even onder voorbehoud omdat ik het hier nog even moet overleggen.
En ik zou ook wel graag willen weten hoe ik er moet komen (adres voor navigatie/routeplanner of gewone routebeschrijving zou handig zijn).
Leuk Suzanne! Ik heb er geen bezwaar tegen hoor ;) ... als Nozem mee komt.

Hopelijk kun je mee. Ik zal je o.v.b. op het lijstje zetten.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
bekkie
Zeer actief

Ongelezen bericht door bekkie »

ik was helemaal vergeten om het hier nog even te melden maar ik wil ook graag mee met teun
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

LongFields schreef:Ik zie dit nu pas, ik wil onder voorbehoud ook wel mee. Tenminste, als jullie tegen een kalige teef met hangtieten kunnen. Anders laat ik Nozem wel thuis. :mrgreen:
hoe durf je het nog te vragen :pffff: lekker effe uitrazen nu de kinders de deur uit zijn. :cheer:
Afbeelding
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

LongFields schreef:..
Dank Suus!
ter aanvulling voor tomtom:
Noodweg 43 1213 PW - HILVERSUM
:idea:
2x 1:41 uur rijden voor mij :N: das wel veel tijd en de 31e ook al naar Bussloo. Hmmm ik ga deze laten vallen bij deze. Moet ook een beetje aan mezelf denken :blah:
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Suuz!
Zeer actief

Bianca_Storm schreef:
LongFields schreef:..
Dank Suus!
ter aanvulling voor tomtom:
Noodweg 43 1213 PW - HILVERSUM
:idea:
2x 1:41 uur rijden voor mij :N: das wel veel tijd en de 31e ook al naar Bussloo. Hmmm ik ga deze laten vallen bij deze. Moet ook een beetje aan mezelf denken :blah:
ach joh .. dat zij je ook bij de forummeeting ;) ... en toen had je er ook spijt van.. gewoon komen dus ;) .. is goed voor de ontspanning. Voor mij is het ruim 2 uur rijden ;)
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

P!nki schreef:....

ach joh .. dat zij je ook bij de forummeeting ;) ... en toen had je er ook spijt van.. gewoon komen dus ;) .. is goed voor de ontspanning. Voor mij is het ruim 2 uur rijden ;)
kon je geen lokatie dichterbij zoeken in dat geval, ik ben elke dag al uren weg met Storm. Mag me wel eens gaan voorstellen thuis :smile:
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Suuz!
Zeer actief

Bianca_Storm schreef:
P!nki schreef:....

kon je geen lokatie dichterbij zoeken in dat geval, ik ben elke dag al uren weg met Storm. Mag me wel eens gaan voorstellen thuis :smile:
Ik dacht, ik kies eens een andere locatie ;) ... en ik heb hier vorig jaar erg leuk gelopen in Januari, dus dacht, kom dat is wel een leuke voor nu. :)

Gewoon mee gaan ;)... dan doe je je gewoon voor als de vrouw die op zondag het vlees snijd :P hahaha
Pax-Dracona
Actief

Ongelezen bericht door Pax-Dracona »

Ik ga even aankijken hoe Dana zich gedraagt; mocht ze honden gaan irriteren, dan ga ik gewoon weer weg ;)
Kan er eindelijk iets zinnigs gezegd worden over haar gedrag :pffff:
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik kijk even of ik dan ga verven, anders kom ik ook denk ik (tenzij Jamey of ik weer ziek worden, maar daar ga ik toch echt even niet vanuit)...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff

Ongelezen bericht door schumie »

Potverdorrie ik had mij er zo op verheugd maar moet afzeggen.Ouders komen langs om mijn verjaardag te vieren,dus daar kon ik niet echt nee tegen zeggen.Al was ik liever mee gegaan.... :jank: :jank: Beetje familieperikelen hier.... :boos: :boos: :boos:
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

schumie schreef:Potverdorrie ik had mij er zo op verheugd maar moet afzeggen.Ouders komen langs om mijn verjaardag te vieren,dus daar kon ik niet echt nee tegen zeggen.Al was ik liever mee gegaan.... :jank: :jank: Beetje familieperikelen hier.... :boos: :boos: :boos:
:boos: dan moet bo zn vriendin missen :boos:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ik kom definitief met Sjefke en Nozem. En mijn camera, als het niet te hard gaat regenen. Maar ik dacht dat het wel redelijk weer zou worden.
Jeannettebo
Zeer actief

LongFields schreef:Ik kom definitief met Sjefke en Nozem. En mijn camera, als het niet te hard gaat regenen. Maar ik dacht dat het wel redelijk weer zou worden.
zou je misschien ook wat mooie plaatjes van bo kunnen maken, ik heb wat fotolijstjes te vullen :N: :mrgreen:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Jeannettebo schreef:
LongFields schreef:Ik kom definitief met Sjefke en Nozem. En mijn camera, als het niet te hard gaat regenen. Maar ik dacht dat het wel redelijk weer zou worden.
zou je misschien ook wat mooie plaatjes van bo kunnen maken, ik heb wat fotolijstjes te vullen :N: :mrgreen:
Tuurlijk, geen probleem. Of ze mooi zijn moet jij dan maar bepalen. :wink:
Jeannettebo
Zeer actief

LongFields schreef:
Jeannettebo schreef:
Tuurlijk, geen probleem. Of ze mooi zijn moet jij dan maar bepalen. :wink:
de kans is in ieder geval wel groter als jij ze maakt met jouw camera dan ik met de mijne :ok:
bedankt alvast
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Ik kom ook! Kan ik het nummer krijgen van iemand die bekend is daar in de omgeving? Ik heb van de anwb een binnendoor-route gekregen...
Afbeelding
bekkie
Zeer actief

schumie schreef:Potverdorrie ik had mij er zo op verheugd maar moet afzeggen.Ouders komen langs om mijn verjaardag te vieren,dus daar kon ik niet echt nee tegen zeggen.Al was ik liever mee gegaan.... :jank: :jank: Beetje familieperikelen hier.... :boos: :boos: :boos:
jammer dat je er niet bij bent morgen
Afbeelding
bekkie
Zeer actief

LongFields schreef:Ik kom definitief met Sjefke en Nozem.
leuk, kan ik die twee van jouw ook een keer zien :ok:
Afbeelding
nicolioo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano

Ongelezen bericht door nicolioo »

Ik kom misschien ook wel, ik bekijk het morgen (moet het hier nog even overleggen)

gr. Nicole
Suuz!
Zeer actief

Dames, ik ga zo weg, als er wat is kunnen jullie me mobiel bereiken op....................

Ik ken de omgeving verder ook niet, maar mocht je verlaat zijn, bel/sms dan even, of als je je alsnog afmeld.

Groeten Suus
Laatst gewijzigd door Suuz! op 29 dec 2007 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

P!nki schreef:Dames, ik ga zo weg, als er wat is kunnen jullie me mobiel bereiken op xxxxxx
Ik ken de omgeving verder ook niet, maar mocht je verlaat zijn, bel/sms dan even, of als je je alsnog afmeld.

Groeten Suus
Geen zieken hier dit keer, ik ga rond kwart over 12 weg en hoop niet te verdwalen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Jacksel op 29 dec 2007 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Pax-Dracona
Actief

Ongelezen bericht door Pax-Dracona »

:( Sorry, had me een beetje verkeken op de afstand, was dus dik een half uur te laat (na gezellig te hebben rondgedoold :mrgreen: ) Volgende keer beter, denk ik dan maar, hoop dat het leuk is geweest :ok:
Jeannettebo
Zeer actief

ben weer thuis, vond het weer erg leuk :cheer:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ik ben ook weer thuis, het was erg leuk en gezellig en de honden hebben volgens mij allemaal genoten! :ok:
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Heerlijke wandeling maar de volgende keer moeten toch al die honden die stokken afpakken en tegen mensen opspringen maar aan de riem hoor. Het is zo vervelend als ze allemaal goed met elkaar overweg kunnen.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

kiki78 schreef:Heerlijke wandeling maar de volgende keer moeten toch al die honden die stokken afpakken en tegen mensen opspringen maar aan de riem hoor. Het is zo vervelend als ze allemaal goed met elkaar overweg kunnen.
:mrgreen:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Het was hartstikke gezellig :ok: :cheer:

Ik zal vanavond de foto's erop zetten, alhoewel een hoop is mislukt door het zonlicht. Maar er zitten toch wat leuke tussen.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Pax-Dracona schreef::( Sorry, had me een beetje verkeken op de afstand, was dus dik een half uur te laat (na gezellig te hebben rondgedoold :mrgreen: ) Volgende keer beter, denk ik dan maar, hoop dat het leuk is geweest :ok:
Jammer :wink:
maar je woont nog wel in Hilversum... het dichtste bij :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”