massam schreef:ik denk dat heel veel mensen dat anders zien frenk.
ik moet lachen als sam met een smoelwerk waar je u tegen zegt uiterst traag aan de kant gaat met een geluid van: godverdomme, stom vrouwmens laat mijn lijf gewoon liggen potjandosie!
een kennis keek me aan en dacht dat sam agressie liet zien.
ik denk dat iedereen daar zijn eigen gradaties in heeft.
sam mag mopperen van mij wat ie wil maar gaan zal ie, lola idem maar die moppert niet die charmeert.. helemaal uitrekken en op haar rug gaan liggen, oh vrouwtje ik ben zóóóó moe en lig nog vééééél lekkerder
is goed meid, opschuiven anders zit mijn kont op jouw mooie lijf.
dan een diepe zucht en verhuisd ook de diva naar de kant.
zal voor velen niet snel genoeg zijn, ik vind het enorm grappig

Hahaha, ja zo ongeveer gaat dat hier ook zo.
Kaya gaat vanzelf opzij, maar al mopperend. Rekt zich nog even flink uit met d'r achterpoten op de bank en voorpoten op de grond. Maakt totaal geen haast, maar doet het wel.
Puchu is als Lola, gaat vaak op zijn rug liggen 'kijk eens, ik lig zooooo lekker en ben echt niet van plan weg te gaan'

(lief doen, maar ondertussen

).
Maar hij hoort het wel exact aan mijn stem of hij toch echt snel weg moet gaan of dat hij wat kan maken bij me.
En gaat hij niet weg, dan plof ik dus echt bovenop zijn kop
Hij is een charmeur, heeft het in zijn poten om zijn zin te krijgen op een lieve (tenminste, zo zien wij mensen dat dan 'lief') manier. Maar uiteindelijk is hij een grotere dwingeland dan Kaya, alhoewel hij aan de andere kant weer totaal niet dominant is naar ons toe.