James87 schreef:Goed om te zien dat er hier ook personen zijn die NIET met de rest meelopen. Wat een kuddegedrag kan de meerderheid er hier op loslaten zeg, in en in triest.
oh ja en dan kun je ineens wel weer normaal reageren?
Ik heb nooit gezegd dat iedere franse bulldog gehandicapt is,maar als jouw hond in de zomer niet langer dan 10minuten kan lopen,dan kun je er dus vanuit gaan dat het fietsen wellicht geen succes zal zijn.
Waar ik over viel,veel meer dan over het hardlopen en fietsen,is de opmerking dat je omdat je een beginneling bent voor dit ras hebt gekozen,alsof ze geen opvoeding nodig hebben.
En dat is dus gewoon niet waar,ik heb gezien wat het doet met een hond van dit ras(en alle honden eigenlijk) als ze niet opgevoed worden en dat is vreselijk,ik kan je zeggen dat dit 1 van de redenen is dat ik nooit meer aan de franse bulldog zal beginnen(buiten de gezondheidsaspecten) ze worden vreselijk onderschat en hebben juist wel opvoeding nodig.
Maar dat is uiteraard je eigen pakkie aan.
Ik liep ook rustig 1,5uur met de honden en als het warm is bij het water hield mijn kortsnuit het ook prima vol,je moet kijken naar de hond en daar op handelen.
Wie weet loop je de marathon er wel mee uit,nou prima,fijn voor jou