iones schreef:Oh got wat naief!Coockie schreef:Ik zou ook de fokker contacteren : ik zou het echt niet leuk vinden moest 1 van mijn gefokte honden zo verwaarloosd worden .Melanie 74 schreef:Of de fokkerPlumeau schreef:Probeer het vanaf hun visie zo te praten dat ze de hond weg doen. Want zeg nou zelf: hebben ze nog lol aan die hond? De boel stinkt, ze kunnen geen leuke dingen doen met het dier, en ze moeten er nog geld op toeleggen voor voedsel ook. Als jij ze een asiel kan aanwijzen waar de hond goed begeleid wordt en een beter baasje krijgt, dan is de kans nog best groot dat ze zoiets eigenlijk wel een goed plan vinden...
Dit soort zaken via de politie oplossen kost tijd. Als jij je vrienden over kan halen om het dier te herplaatsen op een locatie waar hij wel echt hond mag zijn, dan is het arme beest veel sneller weg uit dat verschrikkelijke huis!
Denk je nu werkelijk dat die hond gehaald is bij een goede fokker? Dat kost toch te veel geld!
9 op de 10 dat die hond van een broodfokker af komt en die interesseert het helemaal niks hoe het mt die hond gaat. Hij heeft zijn geld binnen.
Volgens mij las ik dat de TS zei dat de hond een stamboom heeft. Zegt nog niet alles over de fokker maar geeft zeker meer kans dan bij een broodfokker