Echt belachelijk deze reactie. Ik vind mezelf niet vreselijk belangrijk en ik richt mijn aandacht wél op mijn pup. Ook doe ik iets met bruikbare adviezen van sommige mensen die me wel vriendelijk te woord staan.renee-uk schreef:hoe kun je begrip verwachten als mensen je wijzen op een verkeerde aanpak en je daar niks mee doet.Foxen schreef:Maar een aantal reacties zijn gewoon weinig begripvol. Waarom zo fel? Ik vind dat je mensen ook op een nettere manier kunt behandelen.labje schreef: Jammer![]()
De meeste adviezen zijn steekhoudend, op het welzijn van je pup gericht.
mensen houden van honden hier en het gaat ze aan het hart als daar zo nochalant mee omgegaan wordt.
misschien zou je eens op kunnen houden met jezelf zo vreselijk belangrijk te vinden en je aandacht richten op je pup.
daar ging het toch om?
verder vind ik dat je schromelijk overdrijft, ja we -en zeker ik- zijn fel, maar onvertogen woorden zijn er niet gevallen.
tere zieltjes heb ik eigenlijk niet zoveel mee, en al helemaal niet als die tere zieltjes zichzelf belangrijker vinden dan hun pup aan wie ze veel te hoge eisen stellen.
En over tere zieltjes: ik overdrijf niet maar ik vind dat je mensen gewoon fatsoenlijk moet behandelen. Je mag van mij best rechtuit zeggen wat je vind, maar iets meer begrip en een wat vriendelijkere toon vind ik toch wel prettiger.
Maar goed, ik ga niet meer hierover in discussie. Ik ben hier niet om ruzie te maken. Maar om te praten over honden en ik heb dit topic gestart omdat ik advies vraag.