Fijn ook, dat de politie alleen kijkt. Erg nuttig..dagmar88 schreef:Sulluna schreef: Ik vind dat ook te ver gaan, als een hond een weiland inschiet met schapen, koeien,paarden, ezels of wat dan ook. Kan me geen moer schelen welk ras, al is het een jack russel.
Maar hier wordt verkondigd dat een paard zo stuk is, dat is gewoon niet zo. Of het moet inderdaad heel ongelukkig precies een lap vlees uit de lies zijn. Maar aangezien de gewonde pony zijn hele voorbeen in verband is gelegd, heb ik mijn vraagtekens erbij.
Dat op de foto is inderdaad de gewonde, tweede pony. De dode is in de snuit gebeten en vastgehouden.
Politie stond er bij en keek er naar. Eer de hondengeleider er bij was, was de pony dood.
Hond heeft nog kans gehad terug het losloopgebied in te rennen, dat aan de weide van de ponyfokkerij grenst.
De eigenaresse liep met haar kind en heeft de hond een half jaar eerder aan een boom geknoopt gevonden.
(snelle samenvatting uit de leeuwarder courant + )
probeer dan elk geval wat, zoals bij die knokpartij in Den haag laatst.. Ook een dodelijke afloop, maar de politie heeft daar écht hun best gedaan om te helpen.
Maar, wat ik niet begrijp. Dus de hond was nog bezig toen de politie was gearriveerd? Of lees ik dat fout? Want als ik dat goed begrijp, dan heeft de hond dus wel minimaal een minuut of 10 "gevochten" met de pony. Voor de politie eenmaal is gebeld en gearriveerd ben je minimaal 10 minuten verder.
En dat bedoelde ik te zeggen, normaal gesproken is een pony niet met 3 happen dood. Dat duurt wel even.