Ah, Bas zou dat hartstikke leuk vinden! Heeft ze ook iemand die de bliksemafleider kan zijn wanneer er een andere hond aan komt.laeken schreef:Hahaha. Je moest eens weten hoe graag ik zo'n pup wil hebben. Maar het kan niet. Mijn partner wil geen hond van dat kaliber en mijn huidige hondje ook niet. Heel jammer want wat je fokt is precies wat ik mooi vind. Een kruising en dan van twee rassen die me heel erg aanspreken. En van twee honden die me aanspreken. Op een goede verantwoordelijke manier. Dus echt precies wat ik zou willen hebben. Pups worden prachtige honden. Let maar op. Je moet echt proberen er zelf een aan te houden. Denk dat je er een waanzinnig hondje aan krijgt.-Gaby- schreef:Bedankt voor de complimenten! Ik had inderdaad dezelfde overwegingen.laeken schreef:Mooi. Als ik een grote hond zocht hing ik in je mailbox. Super mooie reu. Heel erg richting de tamaskan gekozen. Wolfachtig voor een herder. Je teef is sowieso mooi. Maar ik denk dat de reu echt wat toevoegd.![]()
En het kan nog hoor!Ik maak een lijst van geïnteresseerden en als de pups geboren zijn, dan kies ik voor de meest geschikte plekken. Een geschikte plek gaat bij mij voor. Behalve de paar mensen die al héél lang zitten te wachten en reeds helemaal gescreend zijn.

In elk geval hartelijk dank voor de complimenten. Ik denk ook dat het reuze leuke honden worden en op een verantwoorde manier gefokt, anders had ik het niet gedaan.

Die van mij worden zeker niet log, dat klopt.laeken schreef:Nee hoor. Die pups worden niet zo. Je pups worden fijner. Strakker ook. De pup die je hier ziet is log. Ala saarloos en waarschijnlijk met een logge herder met zwaar boner en grote oren. Dat ga jij niet krijgen in je nest. En je pups worden waarschijnlijk lichter van kleur. Maar dat hangt ook van de vader af en wat er onder dat wit zit.
Jouw pups worden meer Tamaskan en minder saarloos achtige honden zoals de kruising in deze topic.

Mila rond zelfde leeftijd oogde ook wat anders, heb even geen betere foto:

Dank voor het compliment! Als ik erbij was geweest had ik jou misschien ook wel herkend aan je honden, alleen de moeder van mijn vriend liet ze uit. Ik denk dat je haar hebt gezien met ze.meriam schreef:Zag vanmiddag Rhodin en Mila nog lopen en kan niet anders dat het mooie pups worden met zo'n moeder