Senna1 schreef:Angel-eyes schreef:Senna1 schreef:Angel-eyes schreef:effe denken...??Ik praten nu voor apart,jij niet begrijpen,jij vind niet recht...isse krom ja?
Liever hond half uur in bench en de rest van de dag samen dan 8 uur in huis en 0 uur samen met hond,jij nu begrijp?
Omdat een bench misdadig blijkt te zijn,maakte ik dat vergelijk,zoals in iedere discussie weleens een dwaal zit!Niet mee eens????L.B.
Praat maar normaal, dan ben je al moeilijk genoeg te volgen!
Ja blijkt wel,en zo moeilijk is het niet of sommigen zijn gewoon te stom!

:

:

:
Ik ben in ieder geval geen dieren mishandelaar zoals Martijntje zegt,dat moet hij lekker voor me gezicht zeggen,weet hij gelijk hoe een bowlingbal zich voelt!

:

:

:
Ik vind fysieke bedreigingen na 55 weinigzeggende berichten wel wat voorbarig. Als je altijd zo met mensen omgaat wens ik je nog veel succes in je leven! Probeer je meningsverschillen op te lossen met woorden en als je dat niet lukt taai dan gewoon af. Je kinderachtig manier van mensen proberen te overtuigen of voor schut zetten siert je niet!
Fysiek bedreigen via internet??Iemand mag wel zeggen dat ik slecht ben voor mijn dieren?

Ik overtuig niks,iemand probeert mij te overtuigen van mijn kwaadwillende bedoelingen jegens mijn honden,is dat leuk?Nee toch?
Ik hou van mijn dieren,klaar,iemand moet dat niet opzij schuiven en zeggen dat mijn dieren minder ruimte hebben dan een vivisectie-aap.
Ik heb zo nooit problemen met mensen dus dat succes in me leven valt wel mee hoor?
Ik probeer mensen niet voor schut te zetten,maar als een mens niks begrijpt dan moet ik het blijkbaar anders zeggen ofzo,weet ik het allemaal.
Het is gewoon zo dat je in Nederland maar iets zegt en er is altijd wel een lulhannes die opstaat en zegt:Ja maar......vul zelf maar in?
Ik heb mijn mening over een bench en waarom ik die heb?Hoef ik niet als misdadiger te worden afgeschilderd.
Daarom heb ik al eerder gezegt,als mensen me echt kennen praten ze altijd anders,maar ja is ook moeilijk he via lettertjes een beeld te schetsen.Ik zal voortaan niet meer zo fanatiek reageren.Doeiiiiiiii

: