Tsja wij hebben dan 3 herders en een gestoorde roemeen in de auto zitten.
De herders zullen dat absoluut niet accepteren en ik denk dat hun waarschuwende grommen wel genoeg zal zijn.
Ik zal ze niet zomaar los de auto uitgooien wnat ik weet zeker dat ze hem zullen grijpen.....want het vrouwtje moet altijd erg beschermd worden!
Wij hebben het trouwens een keer hier in het Stadspark gehad.
Honden mogen daar loslopen en we liepen keurig op het wandelpad waar een verboden te fietsen bord voor stond.
Komt er een jongen voorbij die zowat de honden platrijdt, dus ik zeg daar wat van waarop die jongen helemaal door het lint ging.
We liepen toen met de honden van de uitlaatservice plus nog wat hondjes van onszelf waaronder mijn herdertje en onze xdogo argentino plus een ridgeback reu.
Die jongen komt op ons af en rijdt mij klem tegen een hek aan, ik kon geen kant meer op, dus ik raakte toch wat in paniek waarop Ghaya (mijn herder) voor mij ging staan met d'r tanden bloot en gelijk daarna kwamen alle uitlaatservice honden terug bij ons met een houding allemaal van 'durf het eens....'!! Zelfs het malthezertje kwam naast m'n voeten staan!