Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Markeren verbieden

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Wammes schreef:Nog even ter afsluiting......Wammes is sinds ik hem het markeren aangelijnd heb verboden, met sprongen vooruitgegaan. Het kan natuurlijk een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, uiteindelijk werk ik al 14 maanden heel hard om deze mishandelde herplaatser in het gareel te krijgen, maar opzienbarend is het wel. Druk, dominant en vaak boordevol stress is hij nog altijd, maar los volgen met aandachtsoefeningen gaat nu heel goed! Er lijken opeens heel veel kwartjes te vallen en ik ben echt erg trots op hem!
Wat fijn voor je zeg!! :ok: Ik hoop dat de verbeteringen doorzetten en dat het stabiel beter blijft gaan!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wammes schreef:Nog even ter afsluiting......Wammes is sinds ik hem het markeren aangelijnd heb verboden, met sprongen vooruitgegaan. Het kan natuurlijk een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, uiteindelijk werk ik al 14 maanden heel hard om deze mishandelde herplaatser in het gareel te krijgen, maar opzienbarend is het wel. Druk, dominant en vaak boordevol stress is hij nog altijd, maar los volgen met aandachtsoefeningen gaat nu heel goed! Er lijken opeens heel veel kwartjes te vallen en ik ben echt erg trots op hem!
Geweldig! Als ik met Mees vooruitgang boekte ging het ook altijd met een grote sprong, inderdaad net alsof er ineens heel veel kwartjes zijn gevallen :wink: Herplaatsers leren zo anders dan pups.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”