Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dwergpinscher

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Floortje
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Floortje »

hier nog wat foto's van mijn oppashondje Kiwi.
er zit wat chihuahua in, maar toch ook wel duidelijk dwergpincher. dus hij is niet zo lelijk als een chihuahua (geen appelhoofd en uitpuilende ogen)
hij is gewoon opgevoed als grote hond en hij is vrij dominant, wat dus weleens tegen hem werkt.
hij is nl. een keer flink gepakt door een grote hond, omdat hij een speeltje had afgepakt en dat fel ging verdedigen, notabene bij die andere hond thuis! :N: hij heeft niet door dat hij zo klein is.
hij is veel waakser dan mijn bull terrier, dat is iets waar ik erg aan moet wennen. hij heeft zo'n schel hoog stemmetje :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
door Kiwi ben ik kleine hondjes echt leuk gaan vinden. ik had altijd het idee dat ze zo breekbaar waren, maar Kiwi staat zijn mannetje wel
mitmig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mitmig »

Hoi Floortje! Leuk oppashondje heb je! Als je 'm naast 'n andere hond ziet staan, zie je pas hoe klein ze zijn! Jammer dat ze dat zelf niet in de smiezen hebben! Kiwi is er gelukkig zo te zien wel zonder kleerscheuren vanaf gekomen! Vind je bulletje trouwens heel erg mooi! :ok:
Groetjes, Monique

Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Anneke schreef:Ik zal maar eens een foto plaatsen van mij en mika, heb je een beetje een idee tegen wie jullie praten. Lijkt me leuk als jullie dat ook doen.

Hier zijn we op vakantie in port zelande in zeeland. Mika heeft zich behoorlijk vermaakt.

Ik zal binnenkort eens even kijken of ik nog leuke foto's kan maken met ons fototoestel (is niet al te snel ding met foto's maken, wil je iets leuk fotograven is het al voorbij als dat ding een foto maakt) Zodra dat gelukt is zet ik het hier wel op het forum.

Groetjes Anneke
Goed idee, Anneke :ok: Ga morgen overdag meteen een foto maken! Weten we inderdaad wie er achter al die namen zit!
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

Ongelezen bericht door Anneke »

mooie bullterier heb je floortje?
Ik zie toch meer dwergpinscher in kiwi dan een chihauhau. Maar dat maakt niet uit. En het gedrag wat je beschrijft heeft onze mika ook wel hoor. Maar ze heeft gelukkig een beetje leren omgaan met andere honden en hun speeltjes. haha

Groetjes
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Nou, hier zijn we dan!! :zwaai Heeft ff geduurd eer ze alle drie bleven zitten! :boos:

Afbeelding
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

Leuke foto mitmig!!! Erg leuk, en leklek staat er ook zo grappig op. Mika zit bij me op schoot en die zat al geobsedeerd naar je foto te kijken. Zo van dat hondje lijkt op mij, haha.

Groetjes
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

:smile: Die Mika toch!!! Ben aan 't proberen om Lek op t.v. honden te laten zien, maar die kan zich niet concentreren. Heb een hondje gehad dat altijd naar dierenseries keek, en owee als ie hazen zag! Draaide helemaal door. Maar Lek ziet nog veel te veel om zich heen. We hebben 'ns gekeken of ze drie seconden haar koppie kan stilhouden; nou, dat lukt dus niet! Zal Mika wel 't zelfde hebben :piew:

Groetjes, Monique
Groetjes, Monique

Afbeelding
Wilma Dekker
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Wilma Dekker »

Leuk die foto's van de hondjes met de baasjes als ik er aan denk dan zal ik binnenkort ook een foto laten maken.

Jip en Charlie zijn ook van die bezige hondjes maar Charlie kan heerlijk bij je op schoot liggen slapen, Jip heeft daar geen geduld voor die ligt het liefst in zijn hangmatje :slaap:

Het oppas hondje heeft veel weg van een Pinschertje en als ik het zo lees ook het karakter alhoewel Chihuahua 's ook erg dominant kunnen zijn en erg eenkennig.

Jip heeft vorige week iemand die hier op bezoek kwam in zijn broekpijp gebeten die man moest er om lachen en riep : FIFI WAT FLIK JE ME NOU!
We kwamen niet meer bij van het lachen.
Ook heeft Jip mijn man weleens in zijn achterwerk gehapt toen hij met mij aan het stoeien was....
Zijn jullie pinschertjes ook zo Fel?
Thuis lachen we erom als ze zo fel zijn omdat ze zo klein zijn maar eigenlijk is het niet goed :denken:

groetjes Wilma
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Ja, Lek is ook zo fel en vinnig! Van een grote hond zou ik dat gedrag nooit tolereren, maar van zo'n kleintje vind je 't leuk. Is natuurlijk niet goed, maar ze is zo leuk! Als ik 'r weg duw ofzo, gaat ze meteen in de aanval. Is helemaal niet onder de indruk als je scheldt ofzo. Vind ze alleen maar leuk. Alleen als we zeggen 'wat heb je gedaan' wordt ze heel onderdanig en ze weet precies wat wel en niet kan!
Toen mijn nichtje hier was met haar dochtertje (3 jaar), beet Lek haar dochtertje altijd in de blote billen! Nu gaat ze achter de kuiten van mensen aan, tenminste, ze doet alsof, ze durft 't nog niet echt! Ja, 't is een bundel energie! :jump1:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

Mika is op zich ook wel fel, maar wij pakken haar dan wel aan omdat we vinden dat we dat niet kunnen tolereren. Soms moet ik inderdaad stiekum om haar lachen (maar goed, soms is het ook comisch).

Mika is ook niet onder de indruk als je schreeuwt. En inderdaad als we boos zeggen van wat heb je gedaan. Dan gaan die oortjes naar beneden en gaat ze langzaam op haar ruggetje liggen. Dan weet ze in iedergeval dat ze fout zat, maar toch probeert ze sommige dingen steeds weer.

Mika heeft gelukkig niet de neiging om iemand te gaan bijten. Maar wel om te gaan blaffen. Ze heeft ook nog maar een keer iemand geprobeert in de hiel te bijten omdat ze hem niet herkende met zijn motorpak aan. Ze heeft toen op haar kop gehad en sindsdien probeert ze ook niet meer iemand in de hiel te bijten als het een vreemde is. Ze gaat dan wel de hele tijd blaffen, totdat ze diegene gewend is.

Groetjes Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Gebeuren er geen schokkende, leuke, verrassende dingen meer aan het dwergpinscherfront!? Nou, hier gebeurt eigenlijk ook niet zo veel.

Gisteren met de hele bende naar de dierenarts geweest voor ontwormen en hartwormpreventie. Tot blijdschap van Sjarlie zat er een gibbon (=aap) in de wachtkamer. Apen zijn haar favoriete dieren, maar de liefde is niet wederkerig . Die man is van ellende in een apart kamertje moeten gaan zitten omdat Sjarlie zowat een rolberoerte kreeg in haar pogingen de aap te bereiken! Leklek en Jacky hadden niet eens in de smiezen dat er een aap in de wachtkamer zat! Lek komt niet graag bij de dierenarts. De JRT's hebben daar geen enkele moeite mee, die vinden dat een leuk uitstapje. Jammer dat ik m'n fototoestel niet bij me had!

Vond 't wel sneu voor die arme aap. Het is zo'n aap waar toeristen foto's van kunnen maken in de uitgaansscene. Arme beest was snotverkouden!:boos: Zou denken dat iedereen op vandaag wel beter zou weten, maar als je ziet hoeveel toeristen op de foto willen met de aap, slang of baby-olifant! :devil: Omdat het hun enige bron van inkomsten is, verzorgen ze de dieren gelukkig wel goed, maar ja, 't zijn toch wilde dieren!

O ja, en 's middags kwam die waterbuffel voorbij. Heb ik foto's van geplaatst op de fotohoek. Ook daar had Lek geen interesse voor. Het enige dat haar in de dierenwereld interesseert zijn soortgenoten en insecten! Ze sleept van alles af en aan: van die smerige rode duizendpoten, die legt ze dan op de bank naast me :mrgreen: , sprinkhanen (proberen te) vangen enz. enz. Alleen rode mieren ... door schade en schande is ze er achter gekomen dat die gemeen kunnen bijten, vooral in je neus!

Zo, nu zijn jullie weer up-to-date! Hoop snel dwergpinscher kattekwaad te lezen!
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

Wij hebben dus 4 gerbils (woestijn rat achtig zeg maar) hele leuke beestjes. Mika zit als het maar even kan voor het aquarium waar ze in zitten. En als we hem open doen springt ze al tegen je aan, zo van ik wil ze! Met onze hamster (helaas een paar maand geleden overleden) was ze ook zo gek. Als je hem dan in je hand hielt likte ze hem helemaal schoon, ze beet hem niet. Lief joh!!
Maar de gerbils zijn nog niet tam genoeg omdat te kunnen doen.

Ik vond die foto's erg leuk mitmig!! Ik heb ook nog een bericht er bij geplaatst. Maar je hebt een leuke hondengroep zo. Als wij naar een groter huis gaan komt er waarschijnlijk ook nog een hondje bij. Maar in een flatje vind ik het zielig. Mika kan nog mooi heen en weer rennen, wat ze overigeens vaak doet haha :smile: .

mika is ook gek op zo rood laser lampje, als ze die ziet bestaat er niks meer en sjeest ze achter het lampje aan. Zielig eigenlijk, maar wel grappig om haar achter zo'n lampje aan te zien gaan. :smile:

nou dit was mijn verhaal weer. Maar mirri waar ben je, heb je al een tijdje niet gesproken??

Groetjes
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
Wilma Dekker
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Wilma Dekker »

Zijn de dierenartsen in Thailand net zo kundig als hier? De thaien zijn niet zo dol op honden schreef je eerder, is dat ook met andere dieren bijv. katten?
Ik weet wel dat er veel vogeltjes als huisdier worden gehouden maar daar ga je niet zo snel mee naar de DA omdat je vaak ook niet kan zien dat ze ziek zijn.

Charlie is dol op mijn ratjes en als ze los lopen dan rent ze er achter aan, arme ratjes die komen er nu dus alleen maar uit als Charlie beneden is.

Verder niet veel nieuws van onze dwergpinschers

groetjes Wilma
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Wilma Dekker schreef:Zijn de dierenartsen in Thailand net zo kundig als hier? De thaien zijn niet zo dol op honden schreef je eerder, is dat ook met andere dieren bijv. katten?
Ik weet wel dat er veel vogeltjes als huisdier worden gehouden maar daar ga je niet zo snel mee naar de DA omdat je vaak ook niet kan zien dat ze ziek zijn.

Charlie is dol op mijn ratjes en als ze los lopen dan rent ze er achter aan, arme ratjes die komen er nu dus alleen maar uit als Charlie beneden is.

Verder niet veel nieuws van onze dwergpinschers

groetjes Wilma
We hebben nu eindelijk een goede dierenarts gevonden, maar 't probleem is nog steeds de taal. Ze spreken wel engels, maar dat is een engels dat ik bijna niet kan verstaan :wink: . Gelukkig hoeven we er alleen naar toe voor de spuiten en dan eens in de drie maanden voor de hartworm.

Die vogeltjes hier zijn leuk he? Maar ik vind de kooien nog veel mooier, wat zijn die mooi bewerkt! Vind 't zielig voor de vogeltjes in de kooi, maar alleen een kooi zou ik best wel willen hebben! Verder zijn ze hier heel trots op hun hanen: daar sjouwen ze de hele dag mee, worden goed verzorgd enzo, maar ja, op zondag zijn de hanengevechten! :cry:

Katten zie je niet zoveel hier. Misschien eten ze die wel op :N: ! Een Thai eet alles op wat poten heeft (behalve een tafel) en alles wat vliegt (behalve een vliegtuig) :smile: .

Wij hebben ook altijd ratten gehad. Leuke beestjes zijn dat en heel erg intelligent. De Jack Russels vonden 't maar nix, omdat ze er niet achter aan mochten, terwijl dat toch hun instinct is! Vind 't jammer dat ze maar zo kort leven. Zou er graag weer eentje hebben, maar dan zou dat arme dier de meeste tijd in de kooi moeten zitten, want als ie hier in huis los zou rondlopen, was ie zo weg, want de honden maken altijd de hordeuren zelf open :boos: ! We kennen de eigenaar van de krokodillenfarm hier en die houden ratjes als slangenvoer :N: ! Heeft al gezegd dat ik een ratje kan komen halen, maar dat lijkt me niet zo verstandig!
Groetjes, Monique

Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Anneke schreef:Wij hebben dus 4 gerbils (woestijn rat achtig zeg maar) hele leuke beestjes. Mika zit als het maar even kan voor het aquarium waar ze in zitten. En als we hem open doen springt ze al tegen je aan, zo van ik wil ze! Met onze hamster (helaas een paar maand geleden overleden) was ze ook zo gek. Als je hem dan in je hand hielt likte ze hem helemaal schoon, ze beet hem niet. Lief joh!!
Maar de gerbils zijn nog niet tam genoeg omdat te kunnen doen.

Ik vond die foto's erg leuk mitmig!! Ik heb ook nog een bericht er bij geplaatst. Maar je hebt een leuke hondengroep zo. Als wij naar een groter huis gaan komt er waarschijnlijk ook nog een hondje bij. Maar in een flatje vind ik het zielig. Mika kan nog mooi heen en weer rennen, wat ze overigeens vaak doet haha :smile: .

mika is ook gek op zo rood laser lampje, als ze die ziet bestaat er niks meer en sjeest ze achter het lampje aan. Zielig eigenlijk, maar wel grappig om haar achter zo'n lampje aan te zien gaan. :smile:

nou dit was mijn verhaal weer. Maar mirri waar ben je, heb je al een tijdje niet gesproken??

Groetjes
Anneke
Dat is een goed idee Anneke :idea: ! Een laserlampje ... ze zal niet weten wat ze ziet! :denken:
Leuk dat je ook ratachtige hebt! Intelligente beestjes zijn dat he? Jammer van je hamster. Ik heb 'ns een russische dwerghamster gehad, heel leuk beestje, maar die heeft niet lang geleefd. Mijn rat heeft 'm te pakken genomen toen ik ff niet oplette (had de open kooi van de hamster per ongeluk op de grond laten staan). Hoorde ineens iets in de kamer en zie ik de rat, met de hamster in zijn bek, onder de bank schieten :N: ! Heeft 'm direct doodgebeten. Ik was helemaal hysterisch :cry: , heb de rat in zijn nekvel gegrepen en net zolang met 'm gerammeld tot ie de hamster liet vallen! Gaat ie daarna doodleuk in zijn kooi een stuk komkommer op zitten peuzelen. Ik was zo kwaad, dat ik 'm die komkomer heb afgenomen! :smile: Beestje snapte er niks van!

Wel leuk dat Mika niet van plan is om ze dood te bijten! Denk ook niet dat Leklek zo iets zou doen. Ze zijn meer van het onderzoekende type, die dwergpinschers. Die insecten maakt ze ook niet met opzet dood, maar ja, die kunnen er zo slecht tegen als je steeds met een poot er tegenaan tikt! :19:

Denk je dat je, als je een groter huis neemt, weer een dwergpinscher erbij neemt of iets anders? Zagen gisteren een Lek-look-a-like in Chaweng rondlopen. Precies dezelfde kleur en koppie, alleen was 't een mannetje, dus wat robuuster en een flinker koppie! Zou 'n leuk paartje zijn!
Groetjes, Monique

Afbeelding
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Hallo allemaal,

Anneke je zei dat je me al een tijdje niet op het forum had gezien, klopt mijn computer was kapot. Het geheugen kaartje had me in de steek gelaten. Gelukkig doet alles het nu weer.

Hier weer wat foto's van onze Max, hij is inmiddels alweer 16 maanden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zal ze ook in de fotohoek plaatsen.
Laatst gewijzigd door Mirri op 09 okt 2005 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Afbeelding

:smile: Wat een grappige foto!
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Anneke
Actief

hallo was ik weer.

Ja een laserlampje, dan zie je zo'n klein rood puntje als je ergens op schijnt. Daar gaat ze als een gek achteraan. Ik pak dat ding steeds af van mijn vriend want ik vind het zielig.

Gelukkig doet je computer het weer mirri. Leuke foto's van max trouwens. Ik moet binnenkort ook maar weer eens wat foto's op internet zetten.

Laatst was mika in de wasmand gaan liggen slapen. Gek beest!!! Ik zal proberen de foto zo snel mogelijk hier op het forum te krijgen. Hij staat namelijk nog op het toestel van mijn vriend.

Groetjes
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
Anneke
Actief

mitmig schreef:Dat is een goed idee Anneke :idea: ! Een laserlampje ... ze zal niet weten wat ze ziet! :denken:
Leuk dat je ook ratachtige hebt! Intelligente beestjes zijn dat he? Jammer van je hamster. Ik heb 'ns een russische dwerghamster gehad, heel leuk beestje, maar die heeft niet lang geleefd. Mijn rat heeft 'm te pakken genomen toen ik ff niet oplette (had de open kooi van de hamster per ongeluk op de grond laten staan). Hoorde ineens iets in de kamer en zie ik de rat, met de hamster in zijn bek, onder de bank schieten :N: ! Heeft 'm direct doodgebeten. Ik was helemaal hysterisch :cry: , heb de rat in zijn nekvel gegrepen en net zolang met 'm gerammeld tot ie de hamster liet vallen! Gaat ie daarna doodleuk in zijn kooi een stuk komkommer op zitten peuzelen. Ik was zo kwaad, dat ik 'm die komkomer heb afgenomen! :smile: Beestje snapte er niks van!

Wel leuk dat Mika niet van plan is om ze dood te bijten! Denk ook niet dat Leklek zo iets zou doen. Ze zijn meer van het onderzoekende type, die dwergpinschers. Die insecten maakt ze ook niet met opzet dood, maar ja, die kunnen er zo slecht tegen als je steeds met een poot er tegenaan tikt! :19:

Denk je dat je, als je een groter huis neemt, weer een dwergpinscher erbij neemt of iets anders? Zagen gisteren een Lek-look-a-like in Chaweng rondlopen. Precies dezelfde kleur en koppie, alleen was 't een mannetje, dus wat robuuster en een flinker koppie! Zou 'n leuk paartje zijn!
We weten het nog niet zeker. We willen eigenlijk nog een keer een nestje met haar doen, en daar dan een puppie van houden. Maar we moeten even kijken hoe het loopt. Ik moet er de tijd voor nemen, en het geld moet er voor zijn!

En was je man daarmee eens dat het een leuk mannetje voor leklek zou zijn? Hij zal zich :N: kapot schrikken, haha. Toch? Je had het er over dat je niet meer honden mocht hebben van je man omdat je dan misschien wel net zo ver doorschoot als je vriendin.

Groetjes
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Anneke schreef:We weten het nog niet zeker. We willen eigenlijk nog een keer een nestje met haar doen, en daar dan een puppie van houden. Maar we moeten even kijken hoe het loopt. Ik moet er de tijd voor nemen, en het geld moet er voor zijn!

En was je man daarmee eens dat het een leuk mannetje voor leklek zou zijn? Hij zal zich :N: kapot schrikken, haha. Toch? Je had het er over dat je niet meer honden mocht hebben van je man omdat je dan misschien wel net zo ver doorschoot als je vriendin.

Groetjes
Anneke
Hebben jullie an al 'ns een nestje van Mika gehad? Dacht dat ze pas ongeveer een jaar oud was? Of lees ik 't verkeerd? (zal wel :denken: ). Denk je dat je er gemakkelijk afstand van kunt doen, van die puppies? Ik zou ze geloof ik allemaal willen houden! :mrgreen: Hoeveel puppies krijgen dwergpinschers normaal gesproken? Vanmiddag in de stad hier in de buurt 2 puppies (dwergpinschers) gezien. Mooi!! Een bruine en een black&tan. Zullen net twee maanden zijn geweest, maar die bruine liet z'n tandjes zien toen we 'm wilden aaien! De pups hoorden bij twee afzonderlijke kledingwinkels en liepen gewoon vrij rond op de stoep! :N: En dan dat langsrazende verkeer! Die Thais zijn daar erg laks in, ik zou doodsangsten uitstaan dat zo'n beestje de straat zou oprennen, weten die veel! :19: Als ik zo'n ukkepuk puppie zie, wil ik er ook weer een! Zijn volgens mij verslavend! Maar mijn man wil geen honden meer. Zijn ook wel erg gebonden aan huis, want ik ga niet langer als een paar uurtjes van huis dus dagtripjes zitten er niet. :19: Kunnen ze wel naar een dierenhotel brengen, maar dat vind ik niet zo leuk. De hondjes trouwens wel!
Ben benieuwd naar de foto's van Mika!
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

nee we hebben nog geen nestje gehad met haar. Tuurlijk moet ik afstand doen van de puppy's, maar we willen daarvan waarschijnlijk wel een houden. Ik weet niet wat het gemiddelde is voor een dwergpinscher om puppy's te krijgen. Mika komt zelf uit een nest van 2. Maar op internet zie ook wel nesten van 5 a 6 puppy's. Dus het ligt er maar net aan!

Groetjes
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
Anneke
Actief

Mirri,

Jouw max is een pracht kereltje. Hele leuke foto's hoor!!
Ik heb die foto van mika nog steeds niet van mijn vriend gekregen zodat ik hem op mijn site kan zetten en daarna hier. grrrrr.

Liefs
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
Anneke
Actief

Het is rustig hier! Is er helemaal niks leuks gebeurd? Mika is gister onder de douche geweest, ze ruikt weer heerlijk schoon. Eigenlijk vind ze de douche maar niks. Mijn vriend was bezig haar te wassen in de douche, nu deed ik de deur open om een handdoek erbij te leggen voor haar, wilde we al uit de douche rennen! :smile: Ik haar snel terug duwen voordat ze op bed sprong met de shampoo nog op haar!!! :boos: Ging allemaal net goed. :smile:

Groetjes
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Anneke! Ja, hier is 't rustig aan 't front! Lek houdt er ook helemaal niet van om gewassen te worden. Knap dat je Mika nog tegen hebt kunnen houden, want die hondjes zijn toch snel!
Lek is helemaal blij als ze na de wasbeurt de handdoek ziet waarmee ze wordt afgedroogd, dan is ze helemaal door 't dolle heen!
Hier is 't regenseizoen begonnen en die gekke hond zit naast me te bibberen op de bank! Het is 22 graden buiten!!! :mrgreen:
Gisteren waren vrienden van ons hier uit Nederland, die hier nu tijdelijk een huis hebben gehuurd. Lek begon opgewekt aan de bamboetafel te knagen toen onze vriend haar corrigeerde en zei dat ze dat niet mocht! :neenee: Had je dat koppie moeten zien! Helemaal verontwaardigd keek ze over haar schouder naar hem, zo van 'wie ben jij nou'! :pffff: Was leuk om te zien.
Sinds kort hoeft ze niet meer in de bench als we weggaan. De eerste paar dagen ging het goed, maar nu heeft ze de schoenenrek weer ontdekt! Ze is vooral gek op gymschoenen, die sleept ze altijd van de rek, maar ze heeft er nog niet aan geknaagd. Ben benieuwd hoelang ze 't gaat volhouden!
Groetjes, Monique

Afbeelding
BeëlzeBubble
Zeer actief

mitmig schreef:
Hier is 't regenseizoen begonnen en die gekke hond zit naast me te bibberen op de bank! Het is 22 graden buiten!!! :mrgreen:
Smekkie heeft het ook zo snel koud. Zeker als hij in de regen heeft gelopen.

Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

BeëlzeBubble schreef:
mitmig schreef:
Smekkie heeft het ook zo snel koud. Zeker als hij in de regen heeft gelopen.
Regen moet ze helemaal niet, dan heeft ze de oren op half zeven hangen! :mrgreen: Kan zo'n koukleum nooit meenemen naar Nederland, of ik moet 'r een bontjasje kopen! :smile:
Laatst gewijzigd door mitmig op 20 okt 2005 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Monique

Afbeelding
BeëlzeBubble
Zeer actief

Winterjasje krijgt hij nog maar het regenjasje heeft hij aL;
Afbeelding

Afbeelding
Mirri
Zeer actief

Hier ben ik weer, de verhalen die jullie op dit forum schrijven komen heel bekend voor.
Max moet echt niets van regen hebben en inderdaad gaan zijn oren op half zeven hangen en dan loopt hij tegen of in de bosjes en wil dan ook nog gerust wachten tot de regen voorbij is :smile: Normaal snuffelt hij altijd eer hij wat doet maar als het regent heeft hij opeens heel snel geplast en gepoept. En hij moet van ons altijd zitten bij de straat voor we oversteken nou dan moet je hem eens zin als het regent dan zit hij wel maar dan net dat zijn kontje de grond niet hoeft te raken.

Waar Max ook een enorme hekel aan heeft, van de week nog mee gemaakt is dat als hij gepoept heeft en er nog maar iets aan blijft hangen aan zijn kontje dan komt hij gelijk naar mij toe en dan moet ik het afvegen. Hij loopt dan echt als een boer die kiespijn heeft :mrgreen:
Iedereen ligt dan helemaal dubbel in het bos als hij zo stom doet en zeg ja ja dat heeft hij niet van een vreemde :roll:

Wel leuk om te lezen hoe het met jullie dwergpinchers aan toe gaat.

En Smekkie jou regenjasje staat je echt prachtig, zou het zelf ook wel willen maar daar zal mijn man John niet blij mee zijn.
Waar ik wel op zoek naar ben ik een leuk petje dat heb ik nog steeds niet gevonden, misschien dat jullie nog een site weten.

Tot snel weer,

Mirjam en een poot van Max...
BeëlzeBubble
Zeer actief

Mirri schreef: Waar ik wel op zoek naar ben ik een leuk petje dat heb ik nog steeds niet gevonden, misschien dat jullie nog een site weten.
Afbeelding

Huggy Bear Pimphoedjes :P
Afbeelding

Linkje

Afbeelding
Mirri
Zeer actief

Geweldig bedankt voor de link :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”