Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
johan schreef:
Ach, laat mij dan maar bevooroordeeld zijn als iemand dat zo wil noemen.
Als ik iemand zie die zich zo presenteert gaan mijn nekharen overeind staan.
de meeste honden worden in beslag genomen na een bijt incident,bij mij in de buurt woont iemand met drie am.staffords,alledrie zonder stamboom,1van haar honden heeft onlangs een pony ernstig toegetakeld,deze hond is in beslag genomen en afgemaakt,de 2 andere honden mocht ze houden.
fayckalynn schreef:de meeste honden worden in beslag genomen na een bijt incident,bij mij in de buurt woont iemand met drie am.staffords,alledrie zonder stamboom,1van haar honden heeft onlangs een pony ernstig toegetakeld,deze hond is in beslag genomen en afgemaakt,de 2 andere honden mocht ze houden.
niks van waar.
de honden worden ook zonder enige aanleiding in beslag genomen zonder ooit een vlieg kwaad gedaan te hebben.
je buurvrouw ken je naaien.
fayckalynn schreef:de meeste honden worden in beslag genomen na een bijt incident,bij mij in de buurt woont iemand met drie am.staffords,alledrie zonder stamboom,1van haar honden heeft onlangs een pony ernstig toegetakeld,deze hond is in beslag genomen en afgemaakt,de 2 andere honden mocht ze houden.
Wat een onzin! Als je ruzie met de buurman hebt om een schutting kan de politie al gebeld worden.
Ik heb een hondje gekend van 6,5 maand dat in beslag is genomen. Een bulldog/stafford die nog een pup was. Reden? Echt geen incident hoor.
Die maand zijn er meen ik 20 honden opgepakt daar. Even dat "hondenprobleem" opgelost.
niks van waar.
de honden worden ook zonder enige aanleiding in beslag genomen zonder ooit een vlieg kwaad gedaan te hebben.
je buurvrouw ken je naaien.
fayckalynn schreef:hoezo niks van waar,ik heb het zelf meegemaakt,die mensen wonen bij mij aan de overkant,ze hebben mij het zelf verteld,ongelooflijk,maar wel gebeurd!
jaha, maar dan hebben dus die mensen ontzettend veel "geluk"gehad, dat de andere 2 niet in belsag genomen werden en het is dus NIET zo dat de meeste honden in beslag worden genomen na een incident.... daar is dus niks van waar
fayckalynn schreef:hoezo niks van waar,ik heb het zelf meegemaakt,die mensen wonen bij mij aan de overkant,ze hebben mij het zelf verteld,ongelooflijk,maar wel gebeurd!
jaha, maar dan hebben dus die mensen ontzettend veel "geluk"gehad, dat de andere 2 niet in belsag genomen werden en het is dus NIET zo dat de meeste honden in beslag worden genomen na een incident.... daar is dus niks van waar
Denk dan niet waar je woont , maar ook hoe de eigenaar ertegen over staat van de aangevallen hond.
Meestal als die(of omstanders) de politie erbij haalt gaat het balletje rollen rondom de hond......
maar dat wil dus niet zeggen dat dat altijd geld.
iedereen denkt maar dat het allemaal maar meevalt en met een grote bek zegt dat niemand hun hond af komt nemen. maar staan toch raar te kijken en te janken als het wel gebeurd.
en ja het verschilt idd waar je woont. bij ons zal t ook niet snel gebeuren maar in de randstad wel.