Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aanlijnwandeling Bij Soesterduinen

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Hutsje schreef:
mercedes2803 schreef:
Hutsje schreef:
pasja85 schreef: Ik denk dat Pasja, jou shanu wel wil reserveren.
Het lijkt er volgens mij niet op tot nu toe dat er veel teven zullen komen. Wij willen teven, wij willen teven :cheer: :cheer: :cheer: (zegt pasja dan hè :mrgreen: )
Huts wil ook graag mee! Die is zowieso niet moeilijk, zolang er met andere teven niet gesnuffeld wordt. Ze valt niet uit ofzo. Dat wil zeggen, niet naar grote honden :mrgreen:. Ze vindt stoere reuen geweldig.
valt Rimpel ook onder de catagorie stoere reu? :mrgreen:
Wie weet is het wel liefde op het 1 e gezicht straks :mrgreen: :N: :mrgreen:
Je kan wel met me meerijden eventueel, Rimpel bij jou voorin en Huts achterin :wink:
misschien wil ik anders wel met je meerijden....jij woonde toch dicht bij ons in de buurt?
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Al met al ga ik me een beetje afvragen of ik mijn honden er een plezier mee zou doen. Ik vind de groep wat groot worden en dan verlies ik snel overzicht. Bovendien denk ik dat mijn honden erg nerveus zullen worden van de anderen honden die wellicht wat over de zeik zullen gaan.
Ik pas dus voor deze keer. :wink:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Als er een datum bekend is en ik kan wil ik ook wel graag mee met Paco mijn Rottweiler reu.
estelle

Als mensen overigens thuis blijven omdat bijv. een Hera wellicht mee zal gaan wandelen dan moet dat gewoon eerlijk gezegd worden, dan laat ik haar thuis of kom niet.
Overigens weet ik helemaal niet zeker of (als ik uberhaupt kom) ik Hera meeneem, w.s. is er voor haar namelijk geen lol aan te beleven en voor mij ook niet.

:wink:
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

massam schreef:leuk! ik wacht even de datum en plaats af!

ik gok dat sam in het begin heel stom staat te kijken. dan gaat gillen en dan tot rust komt. :mrgreen:
zou leuk zijn je weer es te zien :cheer:
little-wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door little-wolf »

miekmiek schreef:Al met al ga ik me een beetje afvragen of ik mijn honden er een plezier mee zou doen. Ik vind de groep wat groot worden en dan verlies ik snel overzicht. Bovendien denk ik dat mijn honden erg nerveus zullen worden van de anderen honden die wellicht wat over de zeik zullen gaan.
welk overzicht raak je kwijt? alles loopt vast :wink:

maar als je je honden er geen plezier mee doet, dan is t denk ik idd niet verstandig.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

miekmiek schreef:Al met al ga ik me een beetje afvragen of ik mijn honden er een plezier mee zou doen. Ik vind de groep wat groot worden en dan verlies ik snel overzicht. Bovendien denk ik dat mijn honden erg nerveus zullen worden van de anderen honden die wellicht wat over de zeik zullen gaan.
De kans dat honden wat over de zeik gaan is ook bij een klein aantal mogelijk, dat ligt dus niet aan het aantal mensen, daarbij; alles loopt vast dus overzicht hou je toch wel of denk je dat mensen hutje mutje gaan lopen tijdens een aanlijnwandeling? :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Brigitte schreef:
Hutsje schreef:
Huts wil ook graag mee! Die is zowieso niet moeilijk, zolang er met andere teven niet gesnuffeld wordt. Ze valt niet uit ofzo. Dat wil zeggen, niet naar grote honden :mrgreen:. Ze vindt stoere reuen geweldig.
Hallo Huts :cool2:

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen:
:I: :I: :I:
Afbeelding
miekmiek

De vorige keer dat we met een grote groep loslopende honden gingen wandelen vond ik dat ook niet zo'n succes. Vandaar dat een grote groep honden aan de lijn me ook niet zo trekt.
miekmiek

estelle schreef:Als mensen overigens thuis blijven omdat bijv. een Hera wellicht mee zal gaan wandelen dan moet dat gewoon eerlijk gezegd worden, dan laat ik haar thuis of kom niet.
Overigens weet ik helemaal niet zeker of (als ik uberhaupt kom) ik Hera meeneem, w.s. is er voor haar namelijk geen lol aan te beleven en voor mij ook niet.

Ik hoop niet dat je mij bedoeld, want dat is zeker niet de reden! Anders had ik toch ook niet jou pension op nr. 1 als favoriet staan. :pffff:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Hutsje schreef:
Je kan wel met me meerijden eventueel, Rimpel bij jou voorin en Huts achterin :wink:
lief aangeboden maar dat is waarschijnlijk geen doen :mrgreen:
Rimpel heeft nog nooit met een hond in de auto gezeten...
Die zit alleen rustig in mijn auto of die van Robin hahahahah...als hij in een auto zit met allerlei luchtjes EN hond dan garandeer ik een worstelwedstrijd tussen mij en Rimpel om hem in toom te houden :smile: dan ben ik al moe als ik aankom :mrgreen:

Maar wel lief van je hoor... :ok:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Al die leuke reuen.... Hmmm Misschien is het wat voor Nanni :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

estelle schreef:
Hutsje schreef:
mercedes2803 schreef:
Hutsje schreef: Huts wil ook graag mee! Die is zowieso niet moeilijk, zolang er met andere teven niet gesnuffeld wordt. Ze valt niet uit ofzo. Dat wil zeggen, niet naar grote honden :mrgreen:. Ze vindt stoere reuen geweldig.
valt Rimpel ook onder de catagorie stoere reu? :mrgreen:
Wie weet is het wel liefde op het 1 e gezicht straks :mrgreen: :N: :mrgreen:
misschien wil ik anders wel met je meerijden....jij woonde toch dicht bij ons in de buurt?
Nou, dicht, vlakbij Coevorden, maar 2 teven in Huts' auto :N: . Het zou wel kunnen als Hera in een bench in de achterbak zit (Stationwagen) met het net ervoor en Huts op de achterbank. Ik ga over Hoogeveen, ik zou je daar kunnen oppikken of je kunt naar mij toe komen evt.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Youp schreef:
Hutsje schreef:
pasja85 schreef:
Dorien schreef: Oh, oke. Nou, dan zoek ik wel een leuke reu uit voor Shanu. En anders vormen we wel de bezemwagen. :mrgreen:
Ik denk dat Pasja, jou shanu wel wil reserveren.
Het lijkt er volgens mij niet op tot nu toe dat er veel teven zullen komen. Wij willen teven, wij willen teven :cheer: :cheer: :cheer: (zegt pasja dan hè :mrgreen: )
Nog een stoere reu in de aanbieding. :cheer:
Denk dat ze hem ook wel leuk vindt! :cheer: :mrgreen:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

zal ik gezelie met een aangelijnde lotje komen :mrgreen: die is gek op honden
Afbeelding
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Jammer ik had graag willen komen, kobus deed dan niks maar die liep altijd weg(oost indisch doof)

enne wij van het bullterrierforum lopen altijd aangelijnde wandelingen, alle wandelingen gaan super en valt nooit een onvertogen grommetje..
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Rob* schreef:
Mol schreef:ja gezellig, ik kom ook met 1 van de mannen gezellig :ok: :mrgreen:

mol :8):

Rommeltje :cheer:
neeee geen rommel rommel blijft lekker thuis, Jake gaat mee

mol 8):
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Misschien wil ik ook wel komen met Kaya :denken:
Ze is niet echt gewend om aangelijnd te lopen, maar dat is misschien wel eens goed voor haar. Ik vind het wel leuk om ook eens andere honden en mensen te zien.
Ligt een beetje aan datum/tijd/plaats.
Kaya is verder niet moeilijk, behalve bij hevig kontsnuffelen, maar dat lijkt me niet zo snel te gebeuren bij een aanlijnwandeling :wink:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Mol schreef:
Rob* schreef:
Mol schreef:ja gezellig, ik kom ook met 1 van de mannen gezellig :ok: :mrgreen:

mol :8):

Rommeltje :cheer:
neeee geen rommel rommel blijft lekker thuis, Jake gaat mee

mol 8):

Ook leuk :cheer:
Gonny
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gonny »

en wie prikt er nu een datum??? :denken: :mrgreen:
Afbeelding
estelle

miekmiek schreef:
estelle schreef:Als mensen overigens thuis blijven omdat bijv. een Hera wellicht mee zal gaan wandelen dan moet dat gewoon eerlijk gezegd worden, dan laat ik haar thuis of kom niet.

Ik hoop niet dat je mij bedoeld, want dat is zeker niet de reden! Anders had ik toch ook niet jou pension op nr. 1 als favoriet staan. :pffff:
haha het was wel een beetje naar aanleiding van jouw reactie. Maar het was niet vervelend bedoeld, ik kan me namleijk best voorstellen dat mensen zoiets hebben van 'sjezus als die hond meegaat, blijf ik wel thuis'. vandaar. :wink:

en je hondjes zijn welkom hoor! :cheer:
estelle

Hutsje schreef: Nou, dicht, vlakbij Coevorden, maar 2 teven in Huts' auto :N: . Het zou wel kunnen als Hera in een bench in de achterbak zit (Stationwagen) met het net ervoor en Huts op de achterbank. Ik ga over Hoogeveen, ik zou je daar kunnen oppikken of je kunt naar mij toe komen evt.
Hera zit in de auto in een speciale hondenkooi die idd in een station past.
Maar als ik naar Hoogeveen rijdt kan ik net zo goed doorrijden naar Soest, toch?
Tenzij ik geen auto heb, dan zou ik misschien met je bij het station af kunnen spreken, dat je me daar oppikt, mocht je dat allemaal willen.
Eerst maar eens kijken wanneer de wandeling plaats gaat vinden en als ik met je mee rijdt dan zal ik w.s. Milo meenemen en die is reuze gemakkelijk.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Marc zou met een datum komen hahahaha..

Waar blijf je Marc???

Het lijkt mij ook leuk wat andere mensen te zien dan op de andere wandelingen..
Andere honden ook..hoewel we er wel niet aan toe zullen komen even uitgebreid de honden te bekijken van mekaar hahahaha
Ik zal met Rimpel aan de lijn namelijk niet te dichtbij anderen komen he?! hahahaha en hetzelfde geld voor de rest...
Wel jammer eigenlijk....maar goed hahahaaha..
Of ik doe Rimpel aan het eind in de auto zodat ik even wat na kan kletsen enzo :wink:
Rob*
Zeer actief

estelle schreef:
miekmiek schreef:

haha het was wel een beetje naar aanleiding van jouw reactie. Maar het was niet vervelend bedoeld, ik kan me namleijk best voorstellen dat mensen zoiets hebben van 'sjezus als die hond meegaat, blijf ik wel thuis'. vandaar. :wink:

en je hondjes zijn welkom hoor! :cheer:

is je hond zo gevaarlijk dan? :denken:
estelle

mwah zo gevaarlijk is ze niet maar kan wel agressief reageren en soms behoorlijk door het lint gaan waar sommige mensen toch wel van schrikken e.d.
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

astrid schreef:Als de datum mij uitkomt kom ik met Kali.
dan neem ik Branco mee
Hutsje
Zeer actief

estelle schreef:
Hutsje schreef: Nou, dicht, vlakbij Coevorden, maar 2 teven in Huts' auto :N: . Het zou wel kunnen als Hera in een bench in de achterbak zit (Stationwagen) met het net ervoor en Huts op de achterbank. Ik ga over Hoogeveen, ik zou je daar kunnen oppikken of je kunt naar mij toe komen evt.
Hera zit in de auto in een speciale hondenkooi die idd in een station past.
Maar als ik naar Hoogeveen rijdt kan ik net zo goed doorrijden naar Soest, toch?
Tenzij ik geen auto heb, dan zou ik misschien met je bij het station af kunnen spreken, dat je me daar oppikt, mocht je dat allemaal willen.
Eerst maar eens kijken wanneer de wandeling plaats gaat vinden en als ik met je mee rijdt dan zal ik w.s. Milo meenemen en die is reuze gemakkelijk.
Nah, Soest is vanaf Hoogeveen nog wel een uur en een kwartier rijden hoor :wink: . Kijk maar wat je wil en wat uitkomt.
Afbeelding
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Ik heb ook wel intresse, in juli kom ik (met doggies) een weekje naar Nederland.

Dus als er een datum bekend wordt kan ik wellicht mee :cheer:

En ik heb teefjes.... alhoewel voor Tonnie het geslacht niet uitmaakt.
Maar ik weet wel dat ze in een nieuwe groep heel rustig is...
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ik hoop wel dat iedereen zijn hond echt goed kan houden aan de riem :N:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

estelle schreef:mwah zo gevaarlijk is ze niet maar kan wel agressief reageren en soms behoorlijk door het lint gaan waar sommige mensen toch wel van schrikken e.d.

beetje overenthousiast hondje is het dus :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”